Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Originally posted by admin Ik weet dat ze via internet shops zeker te vinden zijn (heb er eens gezien van coleman en Levrone) maar IRL nog niet tegengekomen.
Ik heb er zelf een paar posters gekregen van een kennis van mij die ze kreeg bij een grote bestelling voedingssupplementen.
Misschien dat je een keer bij een sportwinkel of een supplementen bedrijf kunt vragen.
Op die posters van mij staat reclame voor cell tech.
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by bestoldschool
in tijdschriften??
--------------------------------------------------------------------------------
Flex, Muscle Mag, Muscle & Fitness hebben altijd wel een poster.
Ik weet niet hoe het zit met de nederlandse versies.
Anders kan ik wel een paar uit mijn oude uitgaves scheuren en voor je opsturen als je wilt.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.