MuscleMeat

Waar rijden politieagentjes tegenwoordig meestal in?

Bezoekers in dit topic

Leuk. Zeker als je dan een dodelijk ongeval veroorzaak. en dat allemaal voor een beetje lol.

ik weet niet of je weleens op een motor hebt gezeten, maar als jij een overzichtelijke weg hebt waar je 60 mag kan je daar makkelijk 130 toppen en weer terugzakken, duurt geen halfuur net als bij een fiat panda
 
ben voor ze zomervakantie aangehouden op de snelweg door een nieuwe mercedes c klasse donkerblauw
 
Meestal VW Passat, soms ook die Volvo die ze normaal hebben, maar dan zonder streepjes
 
Op de ring rond Brussel eens iemand zien tegengehouden worden door een gloednieuwe 5 serie.
 

Italian_police_Lamborghini_crash_1.jpg
 
op de motor let ik gewoon goed op bij inhalen of te hard rijden wat er achter me rijdt. Is het een nieuwe kleine auto en rijd die met precies dezelfde snelheid mee en doet hij hetzelfde als mij dan rijd ik rustiger. Ook kun je gewoon kijken of je via je spiegel 2 mannen voorin ziet zitten. Ze zijn bijna nooit alleen, behalve dan die flitsmannetejs.
 
Ik zag ze laatst nog rijden in een splinternieuwe Opel Astra (burger).
 
hier rijden ze in van alles, zelfs nog een ouder type corsa, donkergroen, chrome spiegels, 3man sterk in zo'n gebakje, altijd lachen om ze langs te zien komen.

maar meestal gewoon met opvallende auto's, de VW Touran.

Sommige flits auto's nog altijd de oudere types opel astra station ofzo
 
Dit draadje een beetje bijhouden:
http://www.flitsservice.nl/phpBB/controles/vros-gespot-post-hier-je-foto-s-t44094-2550.html

dan zie je dat ze echt in van alles rijden. VW Golf (R), VW Polo, Volvo V60, Peugeot 508, Citroën C5 V6, VW Passat, Ford Focus ST, BMW 330d, Mercedes C-klasse en nog meer.

De meeste zijn te 'herkennen' aan dat het vaak snelle versies zijn, maar dan met wat kleinere wielen en zonder badges. Je moet er wel de modellen voor kennen.
Ook zijn ze nagenoeg allemaal geblindeerd achter de B-stijl, zodat de apparatuur achter de voorruit niet zo snel opvalt.
 
Regio amsterdam voornamelijk Opel Vectra GTS, Golf, A4
Almere voornamelijk Zwarte volvo station bouwjaar 2007, flitsen met een bruin kaki achtige hyundai santa fe
 
In Den haag rijden de 'undercover' agenten vaak in golf+ Vaak zit er in de kenteken HKZ. Afentoe zie je ze ook in een oude ford station.
 
Nu ik mij vaak op de weg begeef en me moeilijk aan de maximale toegestane snelheid kan houden vraag ik me af waar de undercover politieagentjes voornamelijk in rijden, zijn dit nog steeds de Golfjes en de Focusjes? Is dit per regio/provincie verschillend? Iemand die me hier wat meer over kan vertellen?

Karma voor nuttige antwoorden:rolleyes:

Jij hebt je punten snel verdiend ;) .
 
nieuwe autos: Skoda Superb
 
Back
Naar boven