AndroidHealthClinic

Waar rijden politieagentjes tegenwoordig meestal in? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die undercover motors kun je herkennen aan hun jas, al is het waarschijnlijk te laat zodra je die jas duidelijk kan zien :l
 
Vanmiddag zag ik tijdens mijn rijles nog een undercover politie auto rijden (videosurveillance) dit was een skoda octavia.
 
Undercover => Grijze BMW 3.
 
Tja dat krijg je als je mensen die aan paard en wagen gewend zijn ineens in zo'n auto laat rijden. :rolleyes:

Only in Italy, Je neemt Berlusconi mee uit eten en regelt een 19 jarig hoertje voor hem en hoppa, zo verkoop je een paar lambo's aan de politie daar. Volk vind het mooi, politie blij, jij je kerstbonus en iedereen is weer tevreden.
 
Gewoon niet te hard rijden, crimineel.
 
ferrari_cop_car_italy.jpg
 
Transporter busjes voor het betere flitswerk, verder eigenlijk alles wat maar wielen en een stuur heeft. Volvo 460 heb ik onlangs hier ook nog gezien.
 
oke stoere vent.

Was gewoon een rechte weg, dichtstbijzijnde fiets/wandel pad zat op 1km afstand.
Rijbanen waren gescheiden en aan beiden kanten vangrail en een dijk.

Maar he, inderdaad er zal maar een kind overstekken! :o

Wat je zegt, zegt iedereen die een dodelijk ongeval veroorzaakt. En neen, jij bent de stoere macho die lekker stoer supersnel rijdt.
 
Meestal hebben BOB's 2 antennes .
1 keer gezien dat ze een zwarte bmw 3serie hadden en gehoord dat er 50 in aankoop waren geweest door BOB
 
AT in een opgevoerde eend gezien laatst.
 
Weer een gevaar op de weg erbij, hiep hoi.
 
Back
Naar boven