XXL Nutrition

Waar rijden politieagentjes tegenwoordig meestal in? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op de motor kijk ik bij elke auto die ik inhaal naar binnen wanneer ik aan het boeken ben.
 
ik zie ze hier alleen maar in vw touran
 
In Fryslan rijden ze hierin:

ATT15.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U Mirin'?
 
We rijden ook wel eens in Impreza's jongens;)
 
opel corsa bij ons
 
heb er vanacht nog in rond gereden.. zat helaas op de achterbank :(..
 
Zijn nooit afhankelijk van één leverancier, zie altijd vw, volvo, audi, mercedes. Zal vast nog meer zijn.

Als je twee man, met een cam op het dashbord op aan de binnenspiegel ziet gewoon netjes rijden.
 
Meestal golf 6 en meestal donker blauw of Zilver, Mitsubishi spacestar Donkerblauw bijna (altijd) op mitsubishi spacestar meer opletten he!
Touran meestal donkerblauw of zwart (meestal flitsers met de touran!).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
In sint-niklaas een zwarte peugeot 308
 
Golf, Polo, Focus, Outlander, a3, a4, Touran, Volvo, Space star, 308... Gewoon genoeg in je spiegel kijken en op tijd in de gaten hebben als er eentje achter je aan zit is de beste methode om boetes te voorkomen.
 
Niet meer te peilen tegenwoordig. Elke korps heeft weer andere merken. De herkenbare autos zijn veelal VW golf en touran.
 
hehe ja bij de TT assen reed er een R1 in burger rond, mja das alleen met de TT. Auto´s veel golfjes, volvo, audi
 
Op rechte stukken trok ik hem eruit, reed iets van 130 waar je 60 mocht. Had vanaf het begin al door dat het gewoon grappig bedoelt was, op de stukken waar het rustig is gewoon keer heen en weer rijden en dan volgas geven.

Leuk. Zeker als je dan een dodelijk ongeval veroorzaak. en dat allemaal voor een beetje lol.
 
Leuk. Zeker als je dan een dodelijk ongeval veroorzaak. en dat allemaal voor een beetje lol.

oke stoere vent.

Was gewoon een rechte weg, dichtstbijzijnde fiets/wandel pad zat op 1km afstand.
Rijbanen waren gescheiden en aan beiden kanten vangrail en een dijk.

Maar he, inderdaad er zal maar een kind overstekken! :o
 
Back
Naar boven