Christus wat een kick RobertHosper. Kind dat je bent
MightyDuck zei:
Lego, gevechten met vriendjes met kermis-zwaarden, stokken en pvc-buizen. Boksen met bokshandschoenen aan, oorlogje. Voetbal. Uiteraard een nintendo die 14 uur per dag aan stond en ja, ik heb ook wel eens de barbies van me zusje gedoet met supermuscle action man ( nadat ik Ken eerst ernstig mishandeld had uiteraard )
Hmm, was eigenlijk best agressief toen.
Blijkbaar heb ik al eens gepost. Even kijken of ik er nog iets aan toe kan voegen. Héél vroeger speelde ik met blokken, kleurdozen en puzzels. Machtig fascinerend vond ik dat, zo'n puzzel van veel stukjes leggen, tegenwoordig heb ik daar het geduld niet meer voor.
Ik sjouwde ook dagenlang rond met m'n plastic Thundercats zwaard
Prachtig was dat, alleen keek niemand uit de kleuterklas daar naar
Er valt me ook nog in dat ik een tijd lang, pakweg een jaar of 2, heb "gespeeld" met een knakker die destijds 4 jaar ouder was. Oke dat is hij nu nog maar ik zie 'em nooit meer. Hij woonde in een groot landhuis op een berg met een enorme lap grond achter het huis, dan bouwden we hutten van planken en matten boven in een boom en gingen daar in zitten, uitkijken over "het land" en praten over fascinerende zaken. Oorlog, verre landen, het heelal, dood, ziektes etc. Af en toe schoten we een beetje met proppeschieters op de schapen. Beetje deprimerend allemaal achteraf