MuscleMeat

Waar speelde je vroeger mee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR zei:
..maar buiten spelen was toch leuker.
Blikkietrap in de zomer s'avonds als het al donker was :)
 
Maak es een geluiiiidje! :cool:
Groet Robert
 
Dani zei:
Blikkietrap in de zomer s'avonds als het al donker was :)

zucht...wel mooi zeg...jezelf kunnen vermaken met simpele middelen zonder bakken met guldens uit te geven aan nintendospelletjes en Amerikaanse media rotzooi:)
 
Construx
Lego
Playmobil
Soldaatjes
Turtles
Micro machines

Man man man wat was dat een leuke tijd...:D
 
lego technix, of hoe spel je het ook
 
RobertHosper zei:
Duckie...je bent niet de enige hoor:P ik had er ook eentje geocht:D
batterijtje drin en hoppa!!!Thunder, Thunder, Thundercats ...HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!:D:D:D:o

Verrek ja daar moesten batterijen in. Ik heb me lang afgevraagd waarom mijn zwaard geen "licht gaf" en toen het kapot ging en ik een nieuw kreeg deed dat het wel :D
 
Knikkerbanen... toen ik iets ouder was werden het modeltreinen en darda-racebanen (met van die opkrik autotjes die altijd stuk waren na 3 keer)
Die zwarte racebanen, ook veel van gehad.
en construction kit, met schroefjes en moertjes en de wereld metaaltjes, stripjes enzovoort, een zeer uitgebreide set waar een flinke vrachtauto of andere auto's mee gebouwt konden worden.
Ik had ook de wereld aan spellen (muizeval, valkuil, levensweg, noem de hele zooi maar op)
De modelspoorbaan ligt nog altijd vochtvrij verpakt op zolder (meer dan een km aan spoor en 9 treinen) en nu hobby ik nog met pc's en mijn modelauto (45 km / hr gaat ie)
 
katapulten maken en HARD dat ze schoten:D:D:D:D
 
Een laatste bump van vandaag..van onze ouwe dandyman!
 
echt vroeger:
blokken
soldaatjes
autootjes

iets later:
GI-Joe
Lego
Playmobil
He-man
ThunderCats
 
Verstoppertje
Inline Skaten, later inline rollerhockey :D
Oorlogje spelen met zelfgemaakt houten geweren
Lego
Play Mobile (iets minder)
GI JOE

Mooie tijd was dat:D
 
m'n Thunderbirds eiland was de shit gewoon, daarnaast ook nog wat lego en batman poppetjes :cool:
 
In den beginne:
- Lego & Technic Lego
- Autootjes, beesten, weinig action figures.

Toen het buitenspelen eenmaal ontdekt was:
Veel verschillende buitensport-zooi voor oa:
tennis, voetbal, badminton, ijshockey, straathockey, tafeltennis (geen tafel, die maakten we van de eettafel :p), honkbal, skaten (board en inlines)

- PVC blaasppen :D
 
manofsteel zei:
m'n Thunderbirds eiland was de shit gewoon, daarnaast ook nog wat lego en batman poppetjes :cool:

Die had ik ook, ding ownde de pan uit!
 
transformers/lego!!/ VEEEEEEL Geweren en oorlogje spelen/ power rangers/ thunderbirds
 
GI Joe, Mask, Transformers, Playmobiel, lego, me lul, me zusje, de lul van me vader....
 
ik speelde alleen maar buiten,
voetballen, skateboarden, skaten, verstoppertje spelen, oorlogje spelen
 
Back
Naar boven