Fitness Seller

Waar speelde je vroeger mee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

van een stukje pvc pijp en een ballon een erwtenschieter maken.

of blaasppen in de meest wazige constructies gekleurd met elektra tape :D
 
star wars, transformers ,he-man,technisch lego, buiten voetballen en vooral doktertje spelen met mijn buurmeisje:heart:
 
Een glibberbal wat tegen de muur aan kon rossen en dan langzaam naar beneden rolt, langs de muur.
 
Sinlath zei:
van een stukje pvc pijp en een ballon een erwtenschieter maken.

of blaasppen in de meest wazige constructies gekleurd met elektra tape :D


Hehe van die verschillende lengtes op elkaar gestapeld? :D
 
Blaasppen, en dan alles helemaal de tieves in schieten met die witte bessies. Of dan van die ppen vouwen en die bij de buren naar binnen schieten.

Mooie tijd...
 
Buiten spelen werd in mijn tijd ook genoeg gedaan. Wanneer je iets met een vriendje wilde afspreken dan belde je niet, maar dan liep je naar z'n huis om te vragen of ie kon spelen.

Speelactiviteiten buiten waren:
knikkeren
soldaatje spelen
verstoppertje
bal vertrappertje
bomen klimmen
Cross fietsen
skeltter rijden
voetballen
 
Haha, soldaatje spelen...
Ik had echt een compleet kostuum, inclusief kisten en een helm. En dan met een groot plastic geweer complete veldslagen naspelen.
 
Guido20 zei:
Haha, soldaatje spelen...
Ik had echt een compleet kostuum, inclusief kisten en een helm. En dan met een groot plastic geweer complete veldslagen naspelen.


Yup, en zelf het geluid van een mitrailleur maken of de ontploffing van een granaat.

Je had ook altijd van die etterbakken, die nooit dood op de grond wilden gaan liggen. Ze waren blijkbaar immortal.
 
RubenSossa zei:
Yup, en zelf het geluid van een mitrailleur maken of de ontploffing van een granaat.

Je had ook altijd van die etterbakken, die nooit dood op de grond wilden gaan liggen. Ze waren blijkbaar immortal.


Nee, dan schoten ze gewoon mis :roflol:

Eigenlijk is alles al genoemd. Hutten bouwen, racebanen in de speeltuin (die vol met versnipperde takken lag) bouwen en natuurlijk oorloggie spelen.
Toen hadden we nog geen msn of telefoons om af te spreken. Dan liep je gewoon om 9.30 's ochtends met -3 graden, naar je vriend toe om rustig aan te bellen, waarna hij met zn winterjas en kaplaarzen ook naar buiten kwam om vervolgens naar "de bouw" te gaan.
 
haha herkenbare dingen allemaal!

Natuurlijk speelde ik heel veel met lego ik had echt bakken vol.
Veel buiten spelen, oorlogje, pijltjes schijten of besjes:D.
Maar ook veel boompje klimmen natuurlijk! En veel aan m'n lul trekken:D
 
Scighera zei:
LEGO!!

Met name ridder lego (ik heb nog een hele boel in m'n kamer staan (vorig jaar nog wat via duitse veilingsite's gekocht :D )
Same here!

Binnen spelen was altijd of lego of mijn He-man actiefiguren (geen poppen, actiefiguren....). Buiten spelen was altijd of hutten bouwen of met de windbuks op dingen schieten. Die dingen waren eigenlijk vooral katten :o
 
RubenSossa zei:
Yup, en zelf het geluid van een mitrailleur maken of de ontploffing van een granaat.

Je had ook altijd van die etterbakken, die nooit dood op de grond wilden gaan liggen. Ze waren blijkbaar immortal.

Haha, klopt. En dat je dan een hele discussie die meestal op ruzie uitliep of iemand dood was of niet.

'He jij bent dood hoor, ik heb je geraakt'
'Nee, hij was net mis'
'Ik had je echt geraakt, je bent gewoon dood'
Ik ben niet dood
'je bent dood anders doe je niet meer mee'
'val dan maar lekker door met dat k*t spel van je'


Mooie tijdens.....
 
Lego, Turtle dingen, batman autotje, katapult, erwtenshieters, en vuur [zoals vele andere mensen :P]
 
Lego, playmobil, duplo, knikkers, blaasppen. En altijd daar waar huizen gebouwd werden, want daar vond je blaasppen en andere nuttige materialen en kon je ongestoord fikkie stoken. :p

Btw, in de punt van een papieren pijltje kun je een speld of spijker meedraaien en verstevigen met plakband. Dat opent hele nieuwe mogelijkheden! :lol:
 
Back
Naar boven