XXL Nutrition

Waar speelde je vroeger mee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan zei:
Ik kan me nog herinneren dat die dingen destijds slecht in t nieuws waren gekomen doordat er grapjassen waren die ze op kun oogkas drukten, vervolgens zoog het zaakje vacuum....de rest kun je wel raden. :D

Toen moest de fabrikant ineens n gaatje in die dingen maken.

Dat ding heb ik ook nog thuisliggen. Voor de rest veel met lego gespeeld. Ik had ook een keer iets aangeschaft van een soort plastic balletje dat kleefde. Als je die dan tegen iets aangooide dan kwam die langzaam naar beneden toe (hij kleefde dan aan een wand). Dat balletje heb ik tegen veel dingen aangegooid (leidde ook tot vele ruzies met mijn ouders).
 
Ik speelde met Heman, ik had daar best veel van including de 2 kastelen van heman en skeletor.
Ik speelde met JI JOE had ik ook wel aardig wat van, heerlijk speelgoed.. had er een straaljager en een hovercraft van en dan heerlijk in de tuin spelen die in je eigen fantasiewereld een grote jungle voorstelde.
Uhm ik had Ghostbusters en daarbij dat hoofdkwartier en die auto, ik heb die slimy ofzo nooit gehad =[
Ik had van biker mice from mars ook een zooitje en ook van action man.
Ik heb heel erg veel spannende afleveringen gemaakt in me eigen wereldje.. ik verlang er nu nog terug naar :D
En als ik stopte met spelen dan was het zegmaar wordt vervolgt.. en ging ik de volgende x verder met het avontuur :p
 
ramonovietsj zei:
ok dan! ik kon niet op de naam komen....(flip)floppers komt me niet bekend voor, maar ik noemde het vroeger gewoon 'ding' denk ik.....Leer ik toch nog wat bij in deze post:)

idd, pijlblazen was ook erg vet! Vooral proberen in open staande ramen te schieten zodat de buurvrouw een lading pijltjes uit haar slaapkamer kon halen.

Voor de rest ook:
waterijsjes maken met gele kleur en die vervolgens overal in openstaande wcraampjes donderen.....ik denk dat dat heeft geresulteerd in aardig wat echtelijke ruzies....
Vrouw: 'Hee pikzuiger heb jij weer eens misgericht met pissen???
Man: 'Nee joh trut! Hoe kom je erbij? Volgens mij heb je zelf mis lopen pissen met je wijde doos!' ;)

:D WAT EEN TIJDEN!!!!!!!!! :) HELL YEAH!
Hehehe, meesterlijk!

We noemde ze halve maantjes, maar je kon er ook vet hard knikkers mee wegschieten :D

Ook echt véél oorlogje gespeeld met blaasppen en witte bessen, en af en toe van die rozenbottels, maar dan van die smalle.
Die waren 10x zo hard :)
En als we geen tegenstanders hadden, dan maar op openstaande ramen, of gewoon dichte ramen, ook leuk!

En door de bosjes sluipen, fietsers in hun bek knallen, aah those were the days! :D

En verder buiten:
-Lucifers
-stinklucifers
-vergrootglas
-erwten schieter
-en balletje trap/blikkie trap (zo heette dat voor WO2 geloof ik)

En ongein uithalen, als:
Zoals de slager met een plastic zakkie gehakt pakt, pakten wij schijt, en smeerden dat aan deurklinken :o

En binnen:
-Vele uren besteed aan ruimte Lego
had een stuk of 8 van deze:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
-Darda baan
-Ouwe Atari, met Pong en meer van dat soort werk :)
-Oldskool computer kastjes, 1e pacman, en 1e Galaxian
-Later C64 :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze treinen heb ik ook nog steeds....blijft leuk...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toffe site over al het MASK speelgoed:
http://www.albertpenello.com/mask/toys.html

Dit heb ik nog allemaal op zolder liggen. Damn wat een herrineringen komen omhoog bij het zien van deze plaatjes :)

d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg

Deze auto had ik ooit gekregen en toen had ik hem nog in de verpakking zitten toen we ergens gingen eten. Toen heb ik hem per ongeluk daar laten liggen.. :( Later heb ik hem alsnog gekregen :)

d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg


d7vLOnK-w-so2pKz4eGS10MLWJ_BGHRp.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en laten we het knikkeren niet vergeten! Paardenballen, eentellers, dokkers, turtles, duivels en dan nog die vette indoor knikkerpotjes!!!!!!!! COOLE SCHEISSE!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
The good ol`times. :rolleyes:
 
Rob G zei:
Toffe site over al het MASK speelgoed: Images

OK! daar heb ik dus ook meegespeeld, hoe vet waren die ombouw auto's!??!?!?

Ik wist niet dat dat Mask speelgoed was! Die goede oude tijd....je was dagen zoet met die shit.....zucht....
 
ik weet dat dit topic oud is jongens, maar ik moest m nog ff aanhalen:o ik ben gister de zolder wezen opruimen en vond ik allemaal? zoete herrineringen van mijn jeugd:D!!!

hele ladingen gi joes, ninja turtle collecties, mask poppen en voertuigen...iemand nog intresse in dat spul?:D ik krijg het niet over mijn hart om het weg te gooien:o

btw, iemand nog gespeeld met Dinoriders?:D heb ik ook nog wat van liggen:)
 
gefeliciteerd.. de meest nutteloze bump van de maand :P geef maar aan mij ouwe ik speel overal mee :D
 
RobertHosper zei:
ik weet dat dit topic oud is jongens, maar ik moest m nog ff aanhalen:o ik ben gister de zolder wezen opruimen en vond ik allemaal? zoete herrineringen van mijn jeugd:D!!!

hele ladingen gi joes, ninja turtle collecties, mask poppen en voertuigen...iemand nog intresse in dat spul?:D ik krijg het niet over mijn hart om het weg te gooien:o

btw, iemand nog gespeeld met Dinoriders?:D heb ik ook nog wat van liggen:)

Dat spul moet je niet weggoeien man. Gewoon bewaren voor als je later zelf koters hebt. Echt zwaar zonde om zoiets weg te gooien.
 
Idd, en als je het lang genoeg bewaard kan je het misschien op ebay verkopen aan een verzamelaar.
 
iemand een idee hoeveel je dr voor kan vangen? ninja turtles en GI joe en mask kent een kind van 5 nu niet meer:D dus die kan ik er niet mee warm maken:D..zelfs nu niet meer met Pokemon:)

Als iemand wat wil hebben PM me maar:D
 
ECLIPSE zei:
gefeliciteerd.. de meest nutteloze bump van de maand :P geef maar aan mij ouwe ik speel overal mee :D

dank je:D PM me maar:p
 
Ik sta er elke keer weer van te kijken als ik hier over praat met vrienden, of er discussies over lees op het internet, dat de Thunder Cats door vrijwel niemand vermeld worden. Zelf vond ik als kind niks zo prachtig als deze strijders in gevecht zien gaan met Mumra en daarbij had ik natuurlijk ook de action figures, om zelf wat gevechten na te bootsen. Ben ik echt de enige persoon in heel NL die dit gekeken heeft of doet dit weer een belletje bij jullie rinkelen?

greetz,
Ron
 
Buffster zei:
Ik sta er elke keer weer van te kijken als ik hier over praat met vrienden, of er discussies over lees op het internet, dat de Thunder Cats door vrijwel niemand vermeld worden. Zelf vond ik als kind niks zo prachtig als deze strijders in gevecht zien gaan met Mumra en daarbij had ik natuurlijk ook de action figures, om zelf wat gevechten na te bootsen. Ben ik echt de enige persoon in heel NL die dit gekeken heeft of doet dit weer een belletje bij jullie rinkelen?

greetz,
Ron

hehe..die heb ik ook nog wel liggen..hele stapel videos en poppen..intresse Buff?;)
 
veeeeel technisch Lego
zelfgemaakte houten geweren
mn fantasie
bergen actioncomics (waarvan wolverine en the punisher als favo)
stapels boeken (van de encyclopedie reeks tot snuf de hond)
zandbak (had echt een obsessie om grote kuilen te graven)
het bos
paar actionfigures. (G.I. joe e.d.)
speelgoed autootjes
stoepkrijt
wagonladingen tekenpapier
 
ik speelde al op acht jarige leeftijd met het clitje van me buurmeisje..
 
lego.... altijd lego! lego was/is cool!
 
Marvinnr1 zei:
ik speelde al op acht jarige leeftijd met het clitje van me buurmeisje..
zoals Testo zou zeggen: Lekkah lekkah:P
haha, sja marv...wie heeft er geen vadertje en moedertje gespeeld? hoe worden kindjes gemaakt:D?
 
Back
Naar boven