Fitness Seller

Waar speelde je vroeger mee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LEGO verzamelde ik echt veel. Ik weet nog wel dat ik een brandweerwagen kreeg met Sinterklaas 1990, met echte zwaailichten en sirenes, dat was toen indrukwekkend voor mij. Echt heel mooi en nostalgisch al die leuke herinneringen!
 
Buffster zei:
Ik sta er elke keer weer van te kijken als ik hier over praat met vrienden, of er discussies over lees op het internet, dat de Thunder Cats door vrijwel niemand vermeld worden. Zelf vond ik als kind niks zo prachtig als deze strijders in gevecht zien gaan met Mumra en daarbij had ik natuurlijk ook de action figures, om zelf wat gevechten na te bootsen. Ben ik echt de enige persoon in heel NL die dit gekeken heeft of doet dit weer een belletje bij jullie rinkelen?

greetz,
Ron

de Thunder Cats... :o zucht... :)

had niet de actiefiguren, maar keek het wel altijd op tv.
waar ik wel altijd mee speelde: GI Joe, lego (piraten, robin hood, ridders, en ruimte shit), dinosaurussen (al dan niet samen met de GI Joe.). :D

maar verder altijd buiten hutten bouwen, beestjes vangen in de sloot, salamanders vangen, oorlogje spelen met je kop vol met houtskool strepen... zucht... those were the days... :o :D
 
ik was helemaal Ninja Turtle fanaat...zo erg dat ik zelfs Ninjutsu ging beoefenen op me 11e:D om maar te zwijgen van al die keren in ninja turltle pak en masker in het dorp en ovger muutjes heen klauteren met me ninja turlle vriendjes:D

God...wat schaam ik me rot:o!
 
Vooral de playmobiel , mn ouders spaarden dat zelf, dus we hadden echt een kamer vol, de speelkamer:D waar kastelen en letterlijk HONDERDEN ridders met mijn handen de oorlog uitvochten, Verder elke dag met de Action Man's die spaarde ikzelf ook, had er echt TEVEEL van.

Er schiet me nog iets te binnen, de soldaten! Je weet wel die good old fashion oude plastic soldaten uit WW2. En daarvan had ik weer Amerikaanse,Japanse,Duitse,Noorse,Poolse en zelfs Italiaanse soldaten van, echt bergen omdat die krengen lekker goedkoop waren:d Dan bouwde ik in de huiskamer aan de ene kant een groot kamp, en aan de andere kant, en de huiskamer werd de 'War Zone', gelukkig vonden mn ouders het niet eens zo erg dat de huiskamer vol strond met dat spul
 
RobertHosper zei:
ik was helemaal Ninja Turtle fanaat...zo erg dat ik zelfs Ninjutsu ging beoefenen op me 11e:D om maar te zwijgen van al die keren in ninja turltle pak en masker in het dorp en ovger muutjes heen klauteren met me ninja turlle vriendjes:D

God...wat schaam ik me rot:o!
Jah hier nog zo'n turtle fan :o

We namen altijd speelgoed mee naar school en gingen dan daarmee spelen. Op een gegeven moment kwam er een nieuwe leerling die raphael hete (zo hete de turtle met het rode doek ook) en die was gelijk populair :P Gingen we na school ook de turtles uithangen enzo...
 
Metal_Wolf zei:
Jah hier nog zo'n turtle fan :o

We namen altijd speelgoed mee naar school en gingen dan daarmee spelen. Op een gegeven moment kwam er een nieuwe leerling die raphael hete (zo hete de turtle met het rode doek ook) en die was gelijk populair :P Gingen we na school ook de turtles uithangen enzo...


hahaha!!!:roflol:!!!schitternd!!!mooie tijd was dat:D zelfs zo ver dat we met werpankers op gebouwen gingen klimmen om de turtles na te doen:D wuhahaha!!!zucht...those were the days:)
 
Metal_Wolf zei:
Jah hier nog zo'n turtle fan :o

We namen altijd speelgoed mee naar school en gingen dan daarmee spelen. Op een gegeven moment kwam er een nieuwe leerling die raphael hete (zo hete de turtle met het rode doek ook) en die was gelijk populair :P Gingen we na school ook de turtles uithangen enzo...

Is zeker nog nie zo lang geleden :roflol:
 
Infinity zei:
Is zeker nog nie zo lang geleden :roflol:

ach, een ex van me zei ooit s dat mannen van binnen grote kinderen zijn:D:rolleyes:
 
Infinity zei:
Is zeker nog nie zo lang geleden :roflol:

ach, een ex van me zei ooit s dat mannen van binnen grote kinderen zijn:D:rolleyes:
 
RobertHosper zei:
ach, een ex van me zei ooit s dat mannen van binnen grote kinderen zijn:D:rolleyes:

Als ik eerlijk ben zou ik zo weer kunnen spelen:o
 
KaLe zei:
- lego
- hutten bouwen
- blaasppen
- fikkies steken
- katapult schieten
- vuurwerkbommen bouwen

en natuurlijk spelen met me pikkie :D

En crossbanen graven in de grote speeltuin achter ons huis :cool:

En natuurlijk als het regende: met dino's spelen, kleine autootjes en de power rangers. En niet te vergeten: videobanden bekijken!
 
Tractortje zei:
En crossbanen graven in de grote speeltuin achter ons huis :cool:

En natuurlijk als het regende: met dino's spelen, kleine autootjes en de power rangers. En niet te vergeten: videobanden bekijken!

ik speelde altijd oorlogje als we kuilen groeven:D
 
RobertHosper zei:
ik speelde altijd oorlogje als we kuilen groeven:D

haha jah man me 2.

Alleen toen ik een keer met een echt mes op iemand gooie kreeg ik de hele week straf:( :(
 
Vooral heel veel lego.
 
Als ik oorlogje speelde had ik altijd meteen ruzie. Wie schoot nou eerder op wie en wie was dus dood?

"Ja ik kwam uit de bosjes gerend en schoot je in je hoofd... Nee ik schoot je eerder want jij moest nog mikken.."

't is ooit zover gekomen dat er 2 groepen waren en we in het park oorlogje gingen voeren met van die grote knikkers en stokken door die naar elkaar te gooien. Zijn er 2 een maand niet op school geweest omdat ze een gat in hun kop hadden :D
 
Ik was Star Wars verslaafd.
 
RobertHosper zei:
ik was helemaal Ninja Turtle fanaat...zo erg dat ik zelfs Ninjutsu ging beoefenen op me 11e:D om maar te zwijgen van al die keren in ninja turltle pak en masker in het dorp en ovger muutjes heen klauteren met me ninja turlle vriendjes:D

God...wat schaam ik me rot:o!

Haha second that. Ik was er ook helemaal leip van, ik moest alles van die turtles hebben. Na schooltijd gingen we ook altijd de turtles nadoen enzo, net doen alsof je gevaarlijk bent en dan met een blauw oog thuis komen omdat een oudere jongen je geslagen heeft. Verjaardags feestjes in de mc donalds waren ook altijd hetzelfde, Teenage mutant ninja turtle schmink feestjes :D
 
Ik speelde vooral met 'constructie speelgoed'; Duplo, Lego, K'nex, etc. Ook af en toe met barbie's of poppen omdat van mij - als klein meisje zijnde - verwacht werd dat ik dat leuk vond. :rolleyes: Ik was echter na een paar dagen uitgekeken op die popjes en ging ze daarom maar 'mishandelen'. De haren afknippen of verven met crêpe-papier, de benen en armen er uit trekken of omwisselen, er op tekenen met stiften, noem maar op. :p

Verder speelde ik vaak met mijn twee buurjongens, dan deden we alsof de Turtles, de X-men of de Power Rangers waren. Dát waren nog eens tijden! :D
 
Guillermo zei:
Verjaardags feestjes in de mc donalds waren ook altijd hetzelfde, Teenage mutant ninja turtle schmink feestjes :D

Ja, dat deden wij ook! Daar heb ik zelfs nog wel foto's van! :D

Sorry, dubbelpost...
 
Christus wat een kick RobertHosper. Kind dat je bent :roflol:

MightyDuck zei:
Lego, gevechten met vriendjes met kermis-zwaarden, stokken en pvc-buizen. Boksen met bokshandschoenen aan, oorlogje. Voetbal. Uiteraard een nintendo die 14 uur per dag aan stond en ja, ik heb ook wel eens de barbies van me zusje gedoet met supermuscle action man ( nadat ik Ken eerst ernstig mishandeld had uiteraard ) :D

Hmm, was eigenlijk best agressief toen. :o

Blijkbaar heb ik al eens gepost. Even kijken of ik er nog iets aan toe kan voegen. Héél vroeger speelde ik met blokken, kleurdozen en puzzels. Machtig fascinerend vond ik dat, zo'n puzzel van veel stukjes leggen, tegenwoordig heb ik daar het geduld niet meer voor.

Ik sjouwde ook dagenlang rond met m'n plastic Thundercats zwaard

001.jpg


Prachtig was dat, alleen keek niemand uit de kleuterklas daar naar :(

Er valt me ook nog in dat ik een tijd lang, pakweg een jaar of 2, heb "gespeeld" met een knakker die destijds 4 jaar ouder was. Oke dat is hij nu nog maar ik zie 'em nooit meer. Hij woonde in een groot landhuis op een berg met een enorme lap grond achter het huis, dan bouwden we hutten van planken en matten boven in een boom en gingen daar in zitten, uitkijken over "het land" en praten over fascinerende zaken. Oorlog, verre landen, het heelal, dood, ziektes etc. Af en toe schoten we een beetje met proppeschieters op de schapen. Beetje deprimerend allemaal achteraf :rolleyes:
 
Back
Naar boven