XXL Nutrition

Waar speelde je vroeger mee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

We dwalen weer af...

En ik had vroeger ook een pop van de hulk, daar kon je in zijn gezicht knijpen en dan bleef het ingedeukt... Best grappig, ik dacht dat mijn broertjes daar nu nog mee spelen...
 
ik speelde met lego, plastic soldaatjes enzo, modelspoortreintjes, RC monstertruck, huisdieren :), micromachines en transformers... af en toe (spel)computer.

mijn broertjes: alleen (spel)computers. ik zeg het je, het gaat niet de goede kant op.
 
Originally posted by dandyman
geweldige Topic Robje. karma dubbel en dwars verdiend.

Mijn toys bestond uit: GIJoe echt een hele zooi. zie onderstaande lijst die mn broertje eerder had samengesteld van de figuren. jammer genoeg wel de nederlandse poldernamen:rolleyes:

Joe's:

Schokgolf
Goochem
Snelvuur (Kees Blok, geboren in Amsterdam)
Laagvlieger
Roadblock
Houtskool
Kameleon
Blaffer
Binnenvetter
Rock & roll
Brancard
Psycho (Richard de Knijper, geboren in Leiden)
Padvinder
Achterdeur! (Karel Noteboom uit Den Bosch )
Goochem
Kapitein Vuist
Lichtvoet
Infiltrant
Budo (coole samuraivechter)
Nunchuk
Dojo
T'jbang
Tunnelrat (ook uit A'dam)
Waterrat (inderdaad....Klaas van der Meulen uit Pieterburen )
Gymp
Slange-oog (Snake Eyes!)
Muskusrat
Countdown
Diplomaat
Sgt. Driller/Slaughter
Sneeuwstorm (goed hoor ElCondor)
Stormschaduw
Aanjager
Rechter (met hond Wodan)
Salvo
Sluiper
Wissel
Back-stop
Lawine
Cowboy aka Wilde Willem (Komakie, deze had jij dus waarschijnlijk)


Cobra's

Cobra Commandant
Destro
Serpentor
Major Bludd
een ijzervretertje
Voltar
C.R.U.K. (dat leuke robotje)
Bliksemschicht (jaja!)

nu een zootje adders:
Nacht-adder
Astro-adder
S.A.W. Adder
Rots-adder
IJs-adder
Rups-adder
Terrein-adder
Laser-Adder
Gif-adder
Breek-adder
Vuur-adder
Techno-adder
Gif-adder

Aasgier
Worms (bestuurder van Cobra Maggot)
Everzwijn (bestuurder van de Atilla)
Sloper
Terror
Gladjanus
Waterman
IJzerkop
Zeeslang
TARGAT
Nachtsluiper
Knager
Slice
(&) Dice
beerput
Big Boss
en de waaghalzen Baco, Kettingzaag, Splijter en Zandar (broer van Zartan)

Volgens mij was jij wel gesteld op die Joe's joh :D


Ennuh, vuurtje stoken, he-le-maal vergeten! Daar heb ik veel leuke, en minder leuke, herrineringen aan. Wij gingen vaak naar de supermarkt van die pakjes lucifers halen van10 pakjes voor 40 cent. En dan overal die dingen in en op en onder stoppen :)
En vuurwerk :) Dat je dan je vuurwerk al op de 29e op kon halen en het dan nog 3 dagen in de garage moest laten staan :eek: Niet dus! :) Die doos was dan al half leeg voor het oudjaar was :) Ik had ook altijd al helemaal in mijn hoofd wat ik ging bestellen met nieuwjaar al voordat het vuurwerk krantje (eindelijk) in de bus lag. Mooie tijden waren dat (voor mij ook nog niets eens zo heel lang geleden)...

Ik kan me ook nog heel goed herrineren, dat moment, dat je net te oud bent om met je speelgoedoauto's en poppetjes te spelen, maar te jong om jezelf op een andere manier te vermaken. En dat ik dan op onze mat zat (want daar zat een patroon in wat net een auto-weg was en onder de stoelen kon ik bunkers maken) en dat ik die auto vast had. En dan brrrrooommm brrrooom deed, maar dat het gewoon niet meer zo leuk was. Ik had die verbeelding niet meer om het zeg maar echt te laten lijken. Gewoon dat moment dat je te oud bent voor speelgoed. En dat je dan tevergees toch gaat spelen (omdat je daar zin in hebt) maar dat het na 5 minuten al saai is...

Maaruh, vuurtje stoken, dat was áltijd leuk! :)

En blaasbuizen ook ja! met van die witte gore besjes, die groeide kei veel bij ons op't plein. En dat we dan ook de hele gids naar de vernieling knipte om van die pijltjes mee te draaien :) Damn, komen weer heel wat oude herrineringen naar boven :)
 
Originally posted by CrocoDillon
ik speelde met lego, plastic soldaatjes enzo, modelspoortreintjes, RC monstertruck, huisdieren :), micromachines en transformers... af en toe (spel)computer.

mijn broertjes: alleen (spel)computers. ik zeg het je, het gaat niet de goede kant op.

Mijn broertje spelen nog gewoon met speelgoed en in de speeltuin, geen computer in de buurt... Anders zijn ze gelijk zo verpest, maar ja denk ook dat ze daar nog wel wat te jong voor zijn.
 
Originally posted by Purple
Ik vond He-man ook altijd wel leuk, maar kreeg als ik jarig was een Sheba pop (het zusje van He-man), ook heel stoer hoor.

Maar ik mag af en toe nog wel eens spelen met action poppetjes... Als ik bij mijn moeder en kleine broertje op visite ga en dan mag ik ook in de speeltuin...

ik wou dat ik nog een klein broertje had:rolleyes:

maar jij had geen my little pony of barbies?
 
Met wijffies, nu nog trouwens....
 
He-man, mask, GI-Joe en natuurlijk TRANSFORMERS! owja ook nog nintendo
 
Weet iemand nog hoe die figuren heette die eruitzagen als dieren maar wel met armen en handen (dus alleen dierenkop) en die een harnas omhadden met op de borst een symbool van : vuur, water, hout e.d.

waren niet groter dan een vinger???
 
Of hoe heet die ene tekenfilm nou met die beertjes, ze hadden allemaal een of ander trucje en ze woonden in de wolken. e rwas ook iets met een regenboog ofzo :D
 
Originally posted by DJNRG83
Of hoe heet die ene tekenfilm nou met die beertjes, ze hadden allemaal een of ander trucje en ze woonden in de wolken. e rwas ook iets met een regenboog ofzo :D

troetelbeertjes man. met professor Koudhart en assistent sneeuwbal. en de wolkenmobiel.
ze hadden ook nog neefjes in de vorm van dieren.
dan zagen ze vanaf de wolken vanuit telescoop weer een kind in nood


troetelbeertjes...straaaaaaaal
 
Hahaham ja die gekke troetelberen ja! :)

Ik speelde trouwens ook nog met dat spul waar je van die gele piepschuim balletjes mee kon schieten. Nerf of zoiets. Hadden ook pijl en bogen achtige dingen, allemaal van piepschuim. Dat was ook vet!
 
en ken je de boglins/goblins nog. van die koppen van monsters met punkhaar waar je dmv je handen de ogen en mond kon bewegen. Asl je ze kocht zaten ze in een kartoinnen kooi met tralies en zo. gebruiksaanwijzing erbij met hun favo voedsel e.d.

waren ook nog kleine varianten van die in eitjes zaten alleen kon je daar dan met een vinger naar binnen..:rolleyes:

we waren er dus al vroeg bij....
 
Die ken ik niet Dandy...


Of die knuffels, die je dan zeg maar in hun eigen buidel kon steken. Dus van die ene kon je een voetbal maken en nog meer van die dingen. Ze hadden ook een staart, of meer een touwtje met een flosje r aan. Waren rare dingen, kon je binneste buiten keren en dan werd het een bal!
 
Originally posted by Rob G
Die ken ik niet Dandy...


Of die knuffels, die je dan zeg maar in hun eigen buidel kon steken. Dus van die ene kon je een voetbal maken en nog meer van die dingen. Ze hadden ook een staart, of meer een touwtje met een flosje r aan. Waren rare dingen, kon je binneste buiten keren en dan werd het een bal!

was voor jouw tijd:D :(

enne die ken ik wel ja rob, maar was na mijn tijd;)
 
Originally posted by dandyman
en ken je de boglins/goblins nog. van die koppen van monsters met punkhaar waar je dmv je handen de ogen en mond kon bewegen. Asl je ze kocht zaten ze in een kartoinnen kooi met tralies en zo. gebruiksaanwijzing erbij met hun favo voedsel e.d.

waren ook nog kleine varianten van die in eitjes zaten alleen kon je daar dan met een vinger naar binnen..:rolleyes:

we waren er dus al vroeg bij....

He die kan je nu nog steeds kopen in de speelgoedwinkel...
ik liep er van de week om even voor mijn broetjes wat te kopen en toen zag ik ze....
 
Originally posted by dandyman
Weet iemand nog hoe die figuren heette die eruitzagen als dieren maar wel met armen en handen (dus alleen dierenkop) en die een harnas omhadden met op de borst een symbool van : vuur, water, hout e.d.

waren niet groter dan een vinger???

battle beasts, heb ik ook nog een paar van... dat was wel kewl speelgoed of niet :D
 
Hahhaa ja die goblins, ik had er ook eentje :D
 
Jullie hadden vroeger zeker ook allemaal een BMX crossfiets?
 
Back
Naar boven