XXL Nutrition

Waar stemmen jullie op ? (1 bezoeker)

waar stem je op ?

  • CDA

    Stemmen: 0 0,0%
  • PVDA

    Stemmen: 1 2,2%
  • PVV

    Stemmen: 9 20,0%
  • SP

    Stemmen: 7 15,6%
  • VVD

    Stemmen: 10 22,2%
  • Groenlinks

    Stemmen: 2 4,4%
  • D66 of christenunie

    Stemmen: 3 6,7%
  • Ik ben belg dus mag niet stemmen.

    Stemmen: 13 28,9%

  • Totaal stemmers
    45
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Waar stemmen jullie de eerste volgende keer op ?

Leg ook uit waarom.

Ben trots op nederland vergeten, als iemand dit kan veranderen graag.
 
Ik ben zwevend, maar qua ideologie zit ik het dichtst bij GroenLinks. Maar er zijn ook wat punten waar ik het niet mee eens ben, vandaar de twijfel.

edit: En jij dan, arnoldfan? Topicstarter moet eigenlijk beginnen he ;)
 
ik mis de optie : ik stem blanco / ik stem niet


:P
 
PVV, niet geheel qua ideologie wel als signaal
 
PVV, of TON
 
Altijd een slecht idee om andere te vragen naar hun politieke keuzes..
 
Altijd een slecht idee om andere te vragen naar hun politieke keuzes..

Waarom? Niks mis met een open discussie toch. al zijn goede discussies op het internet wel erg zeldzaam natuurlijk
 
Waarom? Niks mis met een open discussie toch. al zijn goede discussies op het internet wel erg zeldzaam natuurlijk
Probeer het maar 'es uit met iemand face-to-face. Gaat altijd fout..
 
Probeer het maar 'es uit met iemand face-to-face. Gaat altijd fout..

Hangt er van af in welke setting en met wie natuurlijk. Maar idd, het kan ook venijnige gesprekken opleveren, vooral met mensen ide je niet heel goed kent.
 
Waarom staan D66 en CU in een optie?
 
ik mis een aantal partijen
 
50euro dat iemand die jommeke met z'n crappy kapsel een extra gaatje maakt, 100 euro dat het door een veganistische communist gebeurd
 
50euro dat iemand die jommeke met z'n crappy kapsel een extra gaatje maakt, 100 euro dat het door een veganistische communist gebeurd

'Vegan Strength'?
 
Ik stem blanco
 
Ik zou het op dit moment echt niet weten, want geen enkele partij staat voor wat ik vind.
Ik zou dus blanco stemmen, als ik zou stemmen. Al is het alleen maar om een statement te maken naar de huidige regering.
 
Een stem uitbrengen met dit aanbod wordt wel erg lastig.

Heb het een beetje gehad met de politiek.
 
Optie blanco ff bijvoegen. Ik ben mn vertrouwen in de zittende politiek totaal kwijt.
 
All the politicans making crazy sounds
 
Ik neig het meeste naar Pechthold, maar heb er een hekel aan mijn stem te laten bepalen door een individu in plaats van het partijprogramma, alhoewel bepaalde lijnen van de D66 me wel aanstaan. Verder vind ik het allemaal lastig, in m'n hart ben ik behoorlijk links, maar een wat conservatiever liberalisme zonder nationalistische elementen spreekt me ook wel aan.. Er is vaak een verschil tussen wat puur je romantische idealen zijn, wat het meest realistisch is en wat de huidige situatie nodig heeft. (En graag geen grappen van "dan is Windvaantje Wouter Bos jouw ideale man!") In het verleden van de Nederlandse politiek had je bijvoorbeeld ook puur conservatieve confessionele politici die toch opteerden voor een veel liberaler progressiever bewind doordat ze door hadden dat het de beste keuze zou zijn voor het land in de destijds huidige situatie.

En waarom staat D66 onder dezelfde optie als de CU ?

Verder ontbreken TON, Partij voor de Dieren en de SGP..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven