Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by matthieu
Strategisch stemmen zou nu juist CDA zijn. Omdat vvd toch wel op zon 25 zetels komt. Bij het cda gaat het er juist om spannen wie er groter word, pvda of CDA, dus vvd stemmers, denk nog eens na! en stem CDA!
Ik ben ook meer vvd'er hoor, maar goed. Ik wil gewoon cda-vvd coalitie zoals ik al eerder zei.
Wat een mentaliteit... dan merk je dat er dringend wat moet veranderen aan de wetgeving....Originally posted by Olimantado
Ik ben nu al een maand aan het stempelen en begin elke dag een beetje meer en meer in te zien dat werken nergens goed voor is...
Beysen spreekt ... een bloemlezing
"Politici weten niet meer wat de mensen denken. Ze maken een grote fout: ze denken te weten wat de mensen denken. En sommigen gaan zo ver dat ze zeggen wat de mensen moeten denken."
"Er is niet veel politiek meer. Er zijn alleen nog beelden van de politiek. De schijn regeert en de leugen triomfeert."
"Men deed niets aan de oorzaak, de kloof, maar stelde het 'cordon sanitaire' in om zo het Vlaams Blok te isoleren. De naam van het Vlaams Blok mag niet meer worden genoemd, de media mijden het Vlaams Blok en de thema's waarop het Vlaams Blok groeide, blijven buiten beschouwing. (...) Problemen worden opgelost door ze te ontkennen."
"Oude taboes zijn door nieuwe vervangen en wie een woord teveel zegt wordt verketterd. Progressieven zijn niet voor een open debat, ze zijn voor het debat met zichzelf. Ze luisteren niet naar de mensen, ze luisteren naar zichzelf. Alleen hun argumenten zijn heilig. Een opvallend kenmerk van hen die zich progressief noemen is hun intolerantie tegenover andere meningen. Ze weten het beter en de rest van de wereld wordt intolerant verklaard."
"Er bestaat nergens ter wereld een sprookjesachtige multiculturele samenleving zoals men dat in progressieve kring graag ziet. Overal waar uiteenlopende culturen samenleven, zijn er spanningen. Joegaslavië werd ooit gezien als een multiculturele staat. Toch spatte die staat uiteen omdat het ideaal slechts schijn was. Té lang leefden verschillende culturen in een politieke dwangbuis."
"De VLD trok in juni 1999 naar de kiezer met een manifest, getiteld: 'Het V-Plan. Het veiligheidsplan van de VLD - voor de verandering.' ( ... ) Eens in de regering, bleek echter dat de liberalen het veiligheidsbeleid niet langer als een politieke prioriteit beschouwden. ( ... ) De regering - en vooral de VLD - zal hierop afgerekend worden. Ze kan niet ongestraft een campagne voeren rond het veiligheidsthema en er dan achteraf nauwelijks iets van realiseren."
Originally posted by Dom!nator
Jammer dat Nederland zo gematigt is op het gebied van rechts. Tegenover de SP en groenlinks mag van mij best een Nederlands Blok komen.
Originally posted by wateengedoe2
Wat een gezellig rechts onderonsje zeg! :rologen: Ik stem PvdA, want krijg helemaal de kouwe rillingen van het idee dat een VVD-CDA-kabinet, ongehinderd door het LPF-circus, gedurende 4 jaar hun rechtse, asociale wetjes erdoorheen gaat drukken. Maar zover komt het toch niet![]()
Originally posted by RichardV
Bos is gewoon Melkert 2 met een beter smoelwerk.
Omdat je tegen rechts bent, stem je maar op PVDA. Weinig logica in.
Je moet achter de ideeen van een partij staan, niet achter de kop of omdat je tegen een partij bent.
Wouter bos is een flapdrol 1e klas die elke juiste discussie goed weet te ontwijken.
Zelfde plannen als 9 manden terug toen vond niemand het wat, en nu ineens wel.
Wil dit jaar een huis gaan kopen.
PVDA is het daar niet mee eens. Die willen de renteaftrek afschaffen zodat juist de mensen die niet rijk zijn geen huis kunnen kopen. Fijn hoor.
Originally posted by Jordees
Helemaal mee eens. De meeste mensen stemmen tegen rechts omdat het geasocieerd wordt met rascisme. Dit is in zijn geheel onterecht. Rechts betekent niet per direct rascisme, maar Nationalisme; dus eigen volk eerst. En zo hoort het.
Originally posted by Olimantado
Voor wat staat de pvda in Nederland eigenlijk??
Neigen die ook zoals hier naar het communisme?
Originally posted by NewbieNeo
een coalitie die bestaat uit CDA+VVD+LPF lijkt mij onmogelijk, zeker na wat Balkenende heeft gezegd in 't slotdebat. hij noemde een nieuwe samenwerking met LPF ongeloofwaardig en onbegrijpelijk voor de kiezers...
als ie 't wel zou doen, dan lijkt me dat ie behoorlijk de kiezers aan 't bedriegen is.
en aangezien ik geen andere linkse partijen samen met CDA en VVD een meerderheid zullen vormen, denk ik dat 't toch PVDA+CDA wordt...
en hoezo zou een PVDA+CDA kabinet niet kunnen? verschillen in de standpunten kun je uitpraten. net zoals bv. Balkenende vorig jaar mei morrend instemde met de VVD om de onroerend-zaak-belasting af te schaffen.
ik denk dat een kabinet PVDA+CDA beter is dan CDA+VVD.
want elke partij gaf al aan dat Nederland slechtere tijden tegemoet gaat, en wat wil VVD danOZB afschaffen en ook nog es 't "kwartje van Kok" aan de automobilist teruggeven...
als ik 't goed zie, mist de schatkist dan behoorlijk wat inkomsten, die je goed zou kunnen gebruiken om door deze slechtere tijden te kunnen komen...![]()
maar goed, we zullen zien wat 't wordt, en dat kabinet zal over 4 jaar (of minder) afgerekend worden op haar beleid...