AndroidHealthClinic

Waar valt de vrouw nu op? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Honderdduizend jaren geleden moest je als man goed kunnen jagen en je wijf en kind kunnen beschermen. Vrij vertaald betekende dit dat een vrouw zocht naar een man die de eigenschappen had van een jager. Deze eigenschappen waren bijv een gespierd lichaam, zelfvertrouwen en dominantie. Mannen met deze eigenschappen hadden t lichaam en de mindset om de jacht tot een succes te brengen en de vrouw te geven wat ze nodig had. Een bange man met een ecto lichaam rende vaak weg voor de beesten waardoor een vrouw niet op hem kon rekenen qua voedsel en bescherming.
Mannen daarentegen hadden vrouwen nodig die succesvol kinderen konden baren en voeden. Eigenschappen waarop mannen bij vrouwen moesten letten waren voornamelijk uiterlijk gebaserd, zoals taille/heup verhouding, borstomvang etc.
Deze shit is het resultaat van honderdduizenden jaren van evolutie en zit nog steeds in onze koppen gebakken. Vrouwen zoeken voornamelijk een man die zelfvertrouwen heeft, dominant is, leiderschapskwaliteiten heeft en een goed gebouwd lichaam. Mannen zoeken voornamelijk gewoon een lekker wijf.
Dat een persoon er goed uitziet is alleen maar mooi meegenomen, maar een feit blijft dat vrouwen voornamelijk naar de karakter aspecten kijken en mannen naar het uiterlijk.
Dit is de reden waarom je heel vaak een uberlelijke gast ziet met een fotomodel-achtig wijf en nooit een superknappe gast met een lelijk wijf.

Pua?
 
100.000 jaar geleden was de sterkste de alpha male en doete al de vrouwen, en als iemand het er niet mee eens was mocht ie poging doen om het uit te dagen/verslaan.
 
Zwaar op uiterlijk leunen doen dus alleen mannen; bij vrouwen is dat aandeel eerder 20%, of zelfs minder.

kun je wel eens gelijk in hebben, hoewel 20% dat is dan wel weinig.
 
even on topic:
Ik kan niet spreken voor alle vrouwen maar HIER val IK toch wel op
grrrrRRRRrrrrr
En laten we nu even niet zeveren over persoonlijkheid en karakter, gewoon beestige aantrekkingskracht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

walkingtall_therock_football-000.jpg


levron105new1.jpg

Eindelijk een vrouw die op echte spieren valt! :bow:
 
Wat jij wilt horen is in hoeverre je fysiek de kans op het scoren verhoogd naarmate je er aan gewerkt heb.

Ik kan je zeggen, ja, met een groot en droog lichaam kwijlen de vrouwen van je. Zeker bij de eerste indruk val je in hun oog, het eerste contact gaat veel gemakkelijker en ze zullen subtiel zichtbaar laten merken dat ze geintereseerd in je zijn. Maar de kans is nog steeds niet veel groter dat zij de eerste stap zal zetten. Hoewel je ze er echt tussen hebt zitten, dichtbij je gaan dansen e.d. Maar ze zullen je ook weleens testen hoe snel je hapt. Omdat ze de indruk van een player krijgen of je als een toyboy zien.

Het mooie is, dat veel vrouwen beweren het lelijk te vinden, maar als ze dan foto's zien van een gast, waarvan er genoeg aan de roids zitten, geven als commentaar dat ze het lekker vinden. Dat zie je elke keer weer op Partyflock ook.

Maar vrouwen kunnen zich ook onzeker voelen als jij strak bent en groot, en zij een minder positief zelfbeeld heeft. Of juist zeker met zo'n vent naast hun. Mooie vrouwen met lelijke mannen doen dat bewust om zelf mooier op te vallen door het contrast, egocentrisch. ;) Rijke dikke miljoenairs met strakke hertjes, staat ze zelf in spotlight en die vetkwab in pak vind het natuurlijk ook best.

Maar je karakter blijft het belangrijks, evenals je attitude en uitstraling, van paserig gedrag zijn de meeste niet gediend.
 
Ik zal jullie uit je droom helpen.. ECTO's WITH ABS en PUSH-UP borstje! waar ze zo een rep of 20 mee halen!
 
Ben een jaar uit de roulatie geweeest en was van plan het nog een maandje of 6 uit te stellen maar ik begon veels te veel aandacht te krijgen van de vrouwen dus ben ik maar deze week begonnen met trainen....

Vrouwen houden van mannen als mannen van vrouwen.. allemaal verschillend.. ook houden ze allebij heel veel van coïtus... mensen laat het daarbij.. mannen en vrouwen moeten elkaar niet proberen te gaan begrijpen.. mannen en vrouwen moeten gewoon coïtus hebben en niet te veel nadenken over wat het andere geslacht nou wel of niet aantrekkelijk vind...

De dag dat ik vrouwen ga begrijpen dan is de lol eraf en dan wordt ik homo.
 
Vrouwen vallen op mannen die gewoonzichzelf zijn en lekker in hun vel zitten, hoe dat vel er dan uit bijhangt (feit is dat je keus wat beperkter wordt naarmate je er beroerder uitziet) Op het moment dat jij je gaat gedragen zoals je denk dat een vrouw dat wil val je al af.

Verder sluit ik me volledig aan bij Socrates
 
De dag dat ik vrouwen ga begrijpen dan is de lol eraf en dan wordt ik homo.

Overigens:
Een vrouw denkt 1 man te moeten kennen om alle mannen te kunnen begrijpen.
Een man moet alle vrouwen kennen om er uberhaupt 1 te kunnen begrijpen.
 
ff een vraagje dan, hoe komt het dat in bepaalde chinese groepen zo dik als een sumo worstelaar zijn als schoonheidsideaal word gezien?
dik = veel eten = veel geld = macht

Gold in de lage landen tijdens de Middeleeuwen ook...
 
Hoe groter hoe beter!
Brede schouders om je veilig te voelen en een perky butt, zodat hij tenminste een beetje kan nken. En een beetje vriendelijk zijn, wel zo prettig...

Kom ik op Michael Clarke Duncan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
f115_rvw_greenm.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@TS

kom je wat tekort jongen? :D

vrouwen vallen nieteens zozeer op een lekker lichaam, ze vinden dat overigens wel heel mooi meegenomen..
het gaat erom of je uitstraling hebt en gevoel voor humor..

als je geen vrouwen kreeg voordat je ging trainen, dan heb je een grote kans dat je ze nu ook nog niet echt gaat krijgen :)
 
Back
Naar boven