AndroidHealthClinic

Waar valt de vrouw nu op? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jonaswo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2005
Berichten
437
Waardering
15
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
9%
hier zijn al enkele topics over geweest, maar waar valt de vrouw nu juist op?
dat er op het lichaam van een coleman maar weining vrouwen vallen begrijp ik, met alle respect voor deze persoon, ieder zijn smaak trouwens.
zouden jullie( vrouwen) enkele foto's kunnen posten met lichamen die volgens jou echt "hot" zijn.:D
dankjewel
 
Je moet gewoon een beetje leuk doen, aandacht geven en niet je derde been in hun anus drukken, want daar houden ze niet van.
 
je moet niet proberen iemand te zijn..je moet jezelf zijn..;) :cool:

ps: met insane Pecs,delts en Lats natuurlijk..
 
Laatst bewerkt:
Dat verschilt toch gewoon? Wij houden toch ook niet van dezelfde types? Je hebt kerels die kicken op siliconen, op moddervet, mager, mollig enz. Dus waarom denken dat vrouwen op één type man vallen? Wat idd belangrijk is, is je karakter en jezelf blijven, geen matcho gedrag oid.
 
Im with stupid!!
 
ik zal de vraag anders stellen, krijgen julie wel is complimenten over juillie fysiek? voorbeelden:d
 
inderdaad gewoon jezelf zijn, het karakter bepaald je uiterlijk
maar dan enkel op uiterlijk : gespierd zijn is altijd sexy, maar niet te gespierd zijn
 
Hoe gespierd je bent maakt vaak niks uit ;) gaat om je innerlijk bro
 
wat ik nog zo iets vreemd vind is dat vrouwen ervan houden dat de verhoudingen kloppen, maar waarom zijn er dan zoveel modellen die armpjes hebben van mss 30 cm en benen die de halve meter noch niet halen, maar dan hebben ze wel flinke borstspieren en abs die in geen verhouding staan.
 
Examples:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

enter.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Maarjah, zie maar eens zo droog te komen staan :( zonder teveel massa in te leveren
 
dat zijn inderdaad goeie voorbeelden !!! vooral diene 3den hothot
 
wat ik nog zo iets vreemd vind is dat vrouwen ervan houden dat de verhoudingen kloppen, maar waarom zijn er dan zoveel modellen die armpjes hebben van mss 30 cm en benen die de halve meter noch niet halen, maar dan hebben ze wel flinke borstspieren en abs die in geen verhouding staan.

Op dat type lichaam kan je waarschijnlijk het beste kleding showen. Denk ik.
 
dat zijn inderdaad goeie voorbeelden !!! vooral diene 3den hothot


dit is toch al een serieuze gespierde jongen, is toch zeer gespierd in mijn ogen:eek: , dit kost jaren omzo een fysiek te bouwen met of zonder anabolen...
 
alle vrouwen vallen op mannelijke mannen en alle mannen vallen op vrouwelijke vrouwen, dat is genetisch zo inelkaar gestoken.
 
Dat is toch voor iedere vrouw anders en alleen met een leuke buitenkant ga je het niet redden.

Wees gewoon jezelf je komt vanzelf iemand tegen die jou als jezelf leuk vind.
 
wat ik nog zo iets vreemd vind is dat vrouwen ervan houden dat de verhoudingen kloppen, maar waarom zijn er dan zoveel modellen die armpjes hebben van mss 30 cm en benen die de halve meter noch niet halen, maar dan hebben ze wel flinke borstspieren en abs die in geen verhouding staan.

Je zit ruim 8 maanden op het forum en jouw eerste posts gaan over dit :roflol:. Wil je iets met ons delen? Slechte ervaring gehad of ben je tot over je oren verliefd:D? En wil je weten of je wel aan het ideaal beeld voldoet?
 
dit is toch al een serieuze gespierde jongen, is toch zeer gespierd in mijn ogen:eek: , dit kost jaren omzo een fysiek te bouwen met of zonder anabolen...

ja maar hij is echt knap, maar dat maakt niet veel uit ze voor de vrouwen.
Je moet niet zo strak zijn, je kan best wat dikker zijn maar toch nog knap zijn
en ook smaken verschillen
 
Back
Naar boven