XXL Nutrition

Waar valt de vrouw nu op?

Bezoekers in dit topic

Dit topic is echt vragen naar de bekende weg
 
Je zit ruim 8 maanden op het forum en jouw eerste posts gaan over dit :roflol:. Wil je iets met ons delen? Slechte ervaring gehad of ben je tot over je oren verliefd:D? En wil je weten of je wel aan het ideaal beeld voldoet?

neen dat is het niet:D
ik train nu anderhalf jaar ben van 73-88 kilo gegaan en ben 1.88m.
en krijg vaak te horen dat ik "groot" ben, daarom vroeg ik mij gewoon af wat de vrouw nu echt mooi vind, en een vraag stellen mag toch niet?:D
 
ik zal de vraag anders stellen, krijgen julie wel is complimenten over juillie fysiek? voorbeelden:d
denk dat iedereen welleens een complimentje van de vrouwtjes heeft gehad hier, waar ik denk dat ze vooral op vallen is een six/eightpack de rest hoor je ze zelden over :P

maarja, zoals superknurft al zei, het gaat vooral om het innerlijk, ik ken jongens die zijn echt niet knap maar die regelen vaak wel meer meiden als die gasten die iedereen superknap vind.
its all about the chatter
 
ge moet sociaal zijn en als je ene wilt, gaat er dan naar toe en ge zult wel merken als ze ke moet hebben of niet
of bang voor een blauwtje te lopen??:p
 
ik zal de vraag anders stellen, krijgen julie wel is complimenten over juillie fysiek? voorbeelden:d

Tuurlijk krijg ik complimenten. "Wow! Jij kan zo goed een nijlpaard nadoen!"





Maar alle gekheid op een stokje: ik wil geen complimenten. Als ik die zou krijgen, dan zou ik veel te klein zijn.
 
gaat iedereen nu na (W)esley topics openen om maar gay fotos te plaatsen:bang:
 
Tuurlijk krijg ik complimenten. "Wow! Jij kan zo goed een nijlpaard nadoen!"


:roflol:

Maar alle gekheid op een stokje: ik wil geen complimenten. Als ik die zou krijgen, dan zou ik veel te klein zijn.

:orly:
 
Vrouwen vallen op een prijskaartje aan je reet, waar 'out of your league' op staat.
 
Om toch maar te reageren op een 'open deur' topic.
Ik vind er geen moer aan, die mannen op die pics dan, of moet ik jongens zeggen? :D
Aantrekkelijke mannen (vind ik) zijn mannen die zichzelf durven te zijn, mannelijk zonder al te macho, dat laatste is toch weer vaak een houding.
En, misschien omdat ik er zelf mee bezig ben, vind ik fisiek ook belangrijk. Maar dan meer in de zin van: er mee bezig zijn, evenwichtig, niet te los in de vel of te dik in het vet. Maar zoals de meesten weten is dat een heel ruim begrip. Gelukkig, anders wordt de keuze van 'eye candy' wel erg klein. ;)
 
Laatst bewerkt:
ABN MENSEN!!! ABNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ocharme kan je het niet lezen?? dat is nochtans redelijk an ze

je moet gewoon als je een meisje ziet zitten er naar toe gaan en je zal wel zien of ze je wilt of niet.
begrijp je dit al wat beter?? haha
 
Laatst bewerkt:
neen dat is het niet:D
ik train nu anderhalf jaar ben van 73-88 kilo gegaan en ben 1.88m.
en krijg vaak te horen dat ik "groot" ben, daarom vroeg ik mij gewoon af wat de vrouw nu echt mooi vind, en een vraag stellen mag toch niet?:D

Dat kan ik wel geloven. :eek:

OT: Het is ook belangrijk dat je een enorme paardenlul hebt.
 
ocharme kan je het niet lezen?? dat is nochtans redelijk abn ze

je moet gewoon als je een meisje ziet zitten er naar toe gaan en je zal wel zien of ze je wilt of niet.
begrijp je dit al wat beter?? haha

Het is trouwens AN en niet ABN. Type gewoon alsof je een officiële brief aan het schrijven bent. Met leestekens en interlinie. Dan ben je mijn Sunshine.
 
ABN-AN allemaal hetzelfde voor mij :D
ik ga mijn best doen willem :p
ik ga typen zoals ik spreek voor de klas, goed?
 
Zeg niet te veel overdrijven é!
Je kan dit nu toch ook lezen zonder dat er hoofdletters staan :D !
Maar goed zoals je wilt ...
 
Back
Naar boven