AndroidHealthClinic

Waar vasoburn te koop? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brotoscience

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2013
Berichten
2.753
Waardering
114
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
http://mpasupps.com/products/vasoburn-6oz

Ik zoek deze product dat ik kan bestellen via een belgische of nederlandstalige dealer.(gn gekloot met visa of paypal)

Een soortgelijk product van een ander merk is ook goed trouwens. Ik weet echter niet op welke term ik moet zoeken.
 
50$ voor wat plaatselijk vocht tijdelijk te kwijt te spelen :P
Kun je ook zo een zweet band kopen voor 10€
 
Ik ben nu zelf 3 dagen bezig met Vasoburn icm Vasoseven. Die Vasoburn kan erg heet worden tijdens cardio :) kan nog niet zeggen of t werkt maar als ik in de USA kijk gebruikt bijna iedere wedstrijd BB'er en fitness/bikini atleet dit.

Ik heb deze op een NL site gekocht
 
lees gewoon even die productpagina op de Amerikaanse website. Lijkt toch wel enorm veel broscience op te staan hoor...
 
Kan je een voorbeeld geven van wat er volgens jou broscience is ?

Heb me voordat ik ik hun producten ging aanschaffen behoorlijk verdiept in hun producten en in Matt Porter zelf . Hij is juist iemand die geen supplementen op de markt wil brengen die geldklopperij zijn.

Maar goed ik ga t zelf ervaren :)
 
Elke dag naar de mac als je maar genoeg vasoburn opsmeerd
 
Kan je een voorbeeld geven van wat er volgens jou broscience is ?

Heb me voordat ik ik hun producten ging aanschaffen behoorlijk verdiept in hun producten en in Matt Porter zelf . Hij is juist iemand die geen supplementen op de markt wil brengen die geldklopperij zijn.

Maar goed ik ga t zelf ervaren :)
Dit meen je toch niet? Elk supplementenbedrijf claimt enkel "echt werkende" en "no bullshit" producten op de markt te brengen.
Kijk gewoon naar dat voorbeeld dat ze hier zetten:

http://mpasupps.com/products/vasoburn-6oz

Die gast is gewoon over zijn hele lijf op z'n minst 5% BF kwijt met een tan erbij.
En hoe kan je 50 euro vragen voor zoiets nu geen geldklopperij noemen?

Plaatselijk vet verbranden is sinds de uitvinding van reclame op grote schaal een hot topic geweest. Ik heb zelfs al een billboard gezien van rond de fifties met betrekking tot plaatselijk vet verbranden. Conclusie van de wetenschap: het kan niet.
 
Ik gebruik t ook niet om een hele " bierbuik " weg te krijgen . Gaat me net om die laatste restjes die lastiger verdwijnen. Zoals onderkant buik, onderkant rug , en glutes en hams .

Als ik naar een wedstrijd toe werk , ben ik vaak al op veel plekken wedstrijd klaar . Alleen bepaalde zones lopen achter , die wil ik aanpakken met Vasoburn . Ik zie t net als dat laatste extra'tje wat me helpt. En dan daarna vasodry om plaatselijk onderhuidsvocht weg te halen .

Ps Helios werkt toch ook om plaatselijk vet te laten verdwijnen ? Dus zou niet weten waarom t niet kan ;)
 
Laatst bewerkt:
Plaatselijk vetverbranden werkt niet! Wat wil je horen?
 
Dat je niet weet waar je over praat , en t product totaal niet kent. Je leest wat en trekt gelijk je conclusie. Spot reduction is wel degelijk mogelijk , nogmaals helios werkt toch ook tegen plaatselijk vet ...
 
Dat je niet weet waar je over praat , en t product totaal niet kent. Je leest wat en trekt gelijk je conclusie. Spot reduction is wel degelijk mogelijk , nogmaals helios werkt toch ook tegen plaatselijk vet ...
Allemaal aan de AAS dan maar. Vasoburn bevat trouwens ingredienten die verboden zijn in bijna elk land ter wereld. En waarschijnlijk ook enkele nieuwe die een aangepaste formule hebben om een andere naam te kunnen dragen.
Zelfs Helios zal veel verder werken dan de plaatsen waar je het inspuit.

En je kan natuurlijk ook 200 crunches per dag doen om dat laatste vetlaagje op je abs te verwijderen :rolleyes:

Edit: Realiseer me net dat ik waarschijnlijk bezig ben tegen een trol ofwel de eigenaar van een shop
 
Laatst bewerkt:
Plaatselijk vet verbranden is een mythe.
 
Back
Naar boven