XXL Nutrition

Waar voel jij je deadlifts?

Bezoekers in dit topic

mikeo26

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
18.137
Waardering
1.792
Lengte
1m81
Massa
117kg
Zoals de topic titel zegt.

Ik zelf heb 1, soms 2 dagen erna last van een zure onderrug.
En als ik heel veel volume heb gelift, zijn mijn hams ook naar de klote.

Heb dan ook moeite om op het werk ff door me knieën te gaan om wat in het onderste vak te vullen.

Heb ergens gelezen dat je alles moet voelen in heel je rug, en hams. Misschien door een te sterke lower back die het werk overneemt, of juist een te zwakke?

Geef jou inbreng.
 
Zoals de topic titel zegt.

Ik zelf heb 1, soms 2 dagen erna last van een zure onderrug.
En als ik heel veel volume heb gelift, zijn mijn hams ook naar de klote.

Heb dan ook moeite om op het werk ff door me knieën te gaan om wat in het onderste vak te vullen.

Heb ergens gelezen dat je alles moet voelen in heel je rug, en hams. Misschien door een te sterke lower back die het werk overneemt, of juist een te zwakke?

Geef jou inbreng.


Voornamelijk hamstrings, en voor de rest over heel mijn rug wel wat, maar mijn onderrug niet echt.
 
ik voel het ook alleen in de onderrug, als ik hamstrings wil voelen moet ik misschien iets meer stif legged deadliften, misschien kan ik dan ook nog zwaarder.
 
Onderarmen, buik, onderrug, traps, billen, hamstrings, soms quads en borst.
 
Ik heb pas 2x gedeadlift en moet zeggen dat de meeste pijn en stijfheid in mijn onderrug zit en zelfs twee dagen erna nog.

Ook nog wat spierpijn in de rest van mijn rug en de onderarmen, maar dat mag geen naam hebben ... :D
 
Vlak erna in de onderarmen, kon gisteren amper nog front raises doen nadat ik had gedeadlift.:o

Volgende dag in de hamstrings, heb echt non stop spierpijn in mn hamstrings.
 
Hamstrings vooral, iets minder in de onderrug
 
ik denk dat ik mijn hams niet voel omdat ze lang en sterk zijn. ik doe veel box squats en ik kan met gestrekte benen m'n handen plat op de vloer zetten.
 
Eigenlijk alleen onderrug en lats.
 
Vooral hamstrings en onderrug
 
heb afgelopen maandag weer gedeadlift.
heb een week of 6 met een blesure gelopen.
maar nu voel ik mijn onderrug nog steeds. van het deadliften.
 
Varieert van sessie tot sessie, kweet niet van wat het dan afhangt (volume, zware triples, ..).
 
voornamelijk mn reet, onderrug valt wel mee..
 
onderrug, hamstring en traps
 
tijdens de lift voel ik alles, van gespannen tenen tot aan een drukkende kop (en alles wat daar tussen zit).

de dag erna heb ik meestal nergens last van, behalve als ik 2 of 3 weken niet gedeadlift heb, dan voel ik het vaak lichtelijk in m`n hams, billen en onderrug. In het begin had ik ook nog wel eens spierpijn in mijn buik :p
 
pomp in me traps en onderrug, maar soms krijg ik wel last van me onderrug als ik deadlift.
 
Back
Naar boven