MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je? (1 bezoeker)

Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

  • Minder dan €5,-

    Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

    Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

    Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

    Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

    Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

    Stemmen: 24 11,7%

  • Totaal stemmers
    206

Bezoekers in dit topic

pump beast

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2012
Berichten
1.819
Waardering
135
Omdat hier nog geen topic over is en de meeste DBB'ers zoveel tijd hebben om hier rond tehangen etc. ben ik wel beniewd wat voor leuke baan ze hebben en wat de vergoedingen zijn [bruto / netto]. Ik begin: 17 jaar, werk bij de lokale bakker en verdien €5 / u netto. [geen extra bonus etc.]

- Waar werk jij, hoe oud ben je en hoeveel verdien je?
 
Laatst bewerkt:
Ik werk thuis en verdien genoeg...
maar of het nodig is, is een 2e...
 
Distributiecentrum, 14€ p.u (netto)

(Bijbaan btw)
 
Laatst bewerkt:
Ik werk op kantoor, verdien een hoop maar krijg er amper iets van :( 11,40 bruto
 
5u per week in een dierenasiel en 3u hoogbejaarden in een rolstoel vervoeren en iets met ze gaan drinken.:p 0€. (maar heb wel m'n ziekte-uitkering natuurlijk)

Wil binnenkort ook boodschappen doen voor bejaarde mensen die het zelf niet meer kunnen, ga enorm graag naar de supermarkt dusja..
 
Corleone ook in het topic. Nou ben benieuwd wat hij verdient...ehh krijgt.
 
5u per week in een dierenasiel en 3u hoogbejaarden in een rolstoel vervoeren en iets met ze gaan drinken.:p 0€. (maar heb wel m'n ziekte-uitkering natuurlijk)

Wil binnenkort ook boodschappen doen voor bejaarde mensen die het zelf niet meer kunnen, ga enorm graag naar de supermarkt dusja..
Superleuk, hoor. Waar heb je gesoliiteerd of doe je het vrijwillig?
 
lol, heel dbb gaat hier even neerzetten wat hij verdient.

Wat ik wel kan zeggen dat automonteur geen reed verdient en al helemaal niet voor de moeite en het zware werk dat je doet.

En wil je er redelijk in verdienen dan moet je tot je 28ste op school zitten naast je werk. Maar dan is het nog maar de vraag of een bedrijf je kan betalen. Dit probleem had een oud collega van me die een map vol met diploma's en certificaten heeft.
 
als je 17 ben kan je zowiezo niet echt heel veel doen.
ik heb tijdje kranten gelopen en dat was niks
ook in de horeca gewerkt was vooral hard werken voor redelijk wat per uur voor 17
zakkenvullen nu en ookal is het saai je doet bijna niks en verdient nog redelijk + bonus
werken is toch nooit leuk maar je moet toch wat verdienen als je 17 bent
 
internet technelogie lijkt me wel leuk werk ik weet ook veel van internet :)
Dat dacht ik ook, totdat ik op een IT school kwam.

En distributiecentrum etc via een uitzend bureau, is misschien redelijk werk, maar het verdient NIKS ( been there done that )
Je krijgt dus gewoon het minimumloon wat belachelijk laag is.
8 uur werken + reisvergoeding was dacht ik 45 euro....
Heb er een dag gewerkt om te kijken of ik het wat vond, maar je moet gewoon te veel doen voor die 5 euro per uur.

Een paar maten van me werken in de schoonmaak, is gewoon chill werk en dat verdient wel goed voor je leeftijd ( ongeveer 9 euro per uur ongeveer )
Zelf doe ik momenteel niks :(
 
Laatst bewerkt:
je moet bij een entertainmentbureau gaan, bijvoorbeeld wvms. Dan heb je gewoon een 0-uren contract en kun je je inschrijven om bij bvb. verschillende festivals te gaan werken (bvb. barman of opbouwen/afbouwen). Best leuk werk dus. + het verdient goed. Bij wvms verdien je 8.50 per uur
 
centrale verwarming 16,90 /u
 
nice allemaal. heb iets gevonden misschiend at dat wat oplvert. bij een auto wasserette. lijkt me leuk.
maar waar vind je schoonmaak bedrijven? dat je bijv. bij mensen gaat schoonmaken of klusjes doet voor geld dat lijkt me egt super leuk en sociaal ook!
 
werkloos en zoekende naar iets dat genoeg betaald dat ik me bed uit wil komen. Helaas is het moeilijk iets boven de 6 euro te vinden waar er niks in je kont moet.
 
Back
Naar boven