AndroidHealthClinic

waar yohimbine en cafeine te kopen?

Bezoekers in dit topic

Blackadder

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
6.722
Waardering
2
zoals de titel al zei, hoe kom ik het makkelijkst, goedkoopst en snelst aan caffeine tabs en yohimbine vanuit belgie.
caffeine kan ik desnoods laten bestellen bij de aptheek.
(ephedrine wordt nog onder de toonbank in de fitness verkocht)
 
Blackadder zei:
zoals de titel al zei, hoe kom ik het makkelijkst, goedkoopst en snelst aan caffeine tabs en yohimbine vanuit belgie.
caffeine kan ik desnoods laten bestellen bij de aptheek.
(ephedrine wordt nog onder de toonbank in de fitness verkocht)

yohimbine weet ik niet, tenzij 't hetzelfde is als yohimbe. Caffeine kan je bij de sponsoren van dit board halen, of bij reformzaken genaamd "Guarana".
 
martie zei:
yohimbine weet ik niet, tenzij 't hetzelfde is als yohimbe. Caffeine kan je bij de sponsoren van dit board halen, of bij reformzaken genaamd "Guarana".
ja dat spul hebben ze ook in het kruidvat, energypillen ofzoiets dacht ik dat het noemde
 
martie zei:
yohimbine weet ik niet, tenzij 't hetzelfde is als yohimbe. Caffeine kan je bij de sponsoren van dit board halen, of bij reformzaken genaamd "Guarana".


bij xxl nutition toch niet in elk geval (voor de caffeine).
 
hey nofear ben je weer geniepig aan het meegluren, sorry dat ik voor de geripte look ga dikkerd.
 
MeDieViL zei:
ja dat spul hebben ze ook in het kruidvat, energypillen ofzoiets dacht ik dat het noemde

In belgie hebben ze geen kruidvat.

Zou het bij sportfood.nl of xxlnutrition.nl bestellen. en als yohimbine 't zelfde is als yohimbe, kan je die kopen bij oa. nutriplaza.nl maar aangezien je snel wou, is nutriplaza niet echt een oplossing :D
 
kruidvat hebben we hier zeker en vast.
en onder welke naam verkopen ze die tabs daar en welke dosering?
 
Blackadder zei:
hey nofear ben je weer geniepig aan het meegluren, sorry dat ik voor de geripte look ga dikkerd.


vuile verrader! als je onder de 15% durft te duiken ga ik niet meer mee:mad:
 
Yohimbine HCl was eerst Glenwood, volgens mij is `t nou Yocoral.
Je apotheker verkoopt `t voornamelijk aan impotente mannen, dus misschien effe vermelden dat je `t gaat misbruiken voor vetverbranding en dat je `m heus nog wel overeind krijgt. Anders krijg je zo`n gepraat in je dorp...
"heb je dat al gehoord van die jongen van Blackadder?"
-"Nee, hoezo? Wat is daar dan mee?"
"Nou, die schijnt nogal moeite te hebben om `m overeind te krijgen."
-"Ga weg!"
"Nee, echt waar. Onze Sjef heeft `t zelf gehoord van Kathleen (ik kon zo snel geen andere Belgische meisjesnaam bedenken ;)) van de apotheek."
-"Dat komt vast van die verdomde anabolen!"
"Precies, dat zei de bakker ook al."
etc. etc.
 
Martinus zei:
Yohimbine HCl was eerst Glenwood, volgens mij is `t nou Yocoral.
Je apotheker verkoopt `t voornamelijk aan impotente mannen, dus misschien effe vermelden dat je `t gaat misbruiken voor vetverbranding en dat je `m heus nog wel overeind krijgt. Anders krijg je zo`n gepraat in je dorp...
"heb je dat al gehoord van die jongen van Blackadder?"
-"Nee, hoezo? Wat is daar dan mee?"
"Nou, die schijnt nogal moeite te hebben om `m overeind te krijgen."
-"Ga weg!"
"Nee, echt waar. Onze Sjef heeft `t zelf gehoord van Kathleen (ik kon zo snel geen andere Belgische meisjesnaam bedenken ;)) van de apotheek."
-"Dat komt vast van die verdomde anabolen!"
"Precies, dat zei de bakker ook al."
etc. etc.


:roflol: haha en zo gaat het hier in de Vlaamse dorpjes ook nog aan toe ook.
 
btw hangen die apothekers niet vaak de klootzak uit als je dergelijke middeltjes vraagt, zeker voor sportdoeleinden?
 
Blackadder zei:
btw hangen die apothekers niet vaak de klootzak uit als je dergelijke middeltjes vraagt, zeker voor sportdoeleinden?
Dan zeg je gewoon dat je je centen wel ergens anders heenbrengt. Hebben ze geen hol mee te maken.
Vorige keer wezen ze me er wel op om niet te hoog te doseren i.v.m. eventuele bijwerkingen. Dat was dan wel weer netjes.
Langs de grens zijn ze er zo onderhand wel aan gewend denkt ik.
...Ja hoor, daar heb je weer zo`n Hollander. En dan gaan ze wedden of ie iets stoms komt kopen:D
 
Martinus zei:
Dan zeg je gewoon dat je je centen wel ergens anders heenbrengt. Hebben ze geen hol mee te maken.
Vorige keer wezen ze me er wel op om niet te hoog te doseren i.v.m. eventuele bijwerkingen. Dat was dan wel weer netjes.
Langs de grens zijn ze er zo onderhand wel aan gewend denkt ik.
...Ja hoor, daar heb je weer zo`n Hollander. En dan gaan ze wedden of ie iets stoms komt kopen:D

Zo denken nederlandse coffeeshop houders ook altijd over belgen! en duitsers!
 
Stacker 4 bevat 300 mg cafeïne per capsule. Misschien kun je ook gemalen koffiebonen door je shake mengen. Dan heb je een heerlijke mokka-cafeïne boost. (dit laatste heb ik zelf nog nooit geprobeerd echter)
 
yohimbine koop je gewoon bij de apotheek. ik heb het ooit twee maanden gebruikt. ik zei aan de apotheek dat het was ivm met vetverbranding. hij was daarvan op de hoogte. ik ben er wel mee gestopt want het heeft niets geholpen. in mijn broek heb ik ook geen veranderingen waargenomen. maar ja, als alles daar nog goed werkt, zul je er niets van merken, veronderstel ik.
 
hmm de nieuwste stackers bevatten zowel cafeine als yohimbe.
is yohimbe gelijk aan yohimbine qua werking en welke dosissen zijn hiermee aangeraden. (wil deze graag gebruiken in combinatie met ephedrine HCL)
 
yohimbe geeft een rusteloos, onaangenaam gevoel. yohimbine geeft dit niet. yohimbe is het natuurlijk produkt (boomschors). yohimbine HCL is door farmaceutica gemaakt.
 
maar beide zijn even efficient om vetverbranding te stimuleren in een stack met ephedrine en caffeine?
 
Back
Naar boven