AndroidHealthClinic

Waar zitten de meeste BBs in muziekwereld?

Bezoekers in dit topic

Mr.BakBier

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Volgens mij is dit toch wel de hip-hop/ rnb soort? is eigenlijk ook het enige denk ik :eek: of heb ik dit verkeerd?

Nou vond dat die jive jones dude toch ook wel strak was getraind :P

Mr.BakBier zei:
Volgens mij is dit toch wel de hip-hop/ rnb soort? is eigenlijk ook het enige denk ik :eek: of heb ik dit verkeerd?

Kevin Levrone heeft toch een (Rock??)Bandje... Enigste bodybuilder die ik ken die echt in de muziekwereld zit zeg maar. Verder ken ik geen 'echte' bodybuilders die zingen of muziek maken en bekend zijn..

Verder vind ik dit een beetje een gare vraag, ik bedoel, waarom zouden bodybuilders alleen maar naar R&B of bijvoorbeeld techno luisteren lol..

Verder suggereer ik om op deze link te klikken :p http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=7959&highlight=welke+muziek

rollins is best breed, evan sienfeld is ook niet echt klein.

fransje bauer ook:D

maar is idd een beetje een rare generalisering, moet je nageven dat de meeste rappers ed er idd gespierd uitzien maar dit is vaak ook doordat de negroide man (netjes gezegd:)) vaak de spieren beter aftekend.

maar Henry Rollins mag ook niet klagen, net zoals euh..noem m liever niet maarre uche uchePeter Andre:sad::)

Maar dat is toch geen bodybuilding wat ze doen :) Denken jullie dat ze echt zoveel op hun voeding letten als wij etc...

Jah, ik weet het niet, het enigste dat ik weet als je kijkt naar The fresh prince of Bellair dat Will daar niet zo gespierd s en als je dan kijkt naar mohamed ali (echt zijn spieren) dan zou je wel denken dat hij er x heeft aan gedaan, of kijk naar LL Cool J in het begin van zijn carriere mager ventje, kijk nu heel gespierd lichaam, komt toch niet door te rappen dacht ik?

dandyman zei:

maar is idd een beetje een rare generalisering, moet je nageven dat de meeste rappers ed er idd gespierd uitzien maar dit is vaak ook doordat de negroide man (netjes gezegd:)) vaak de spieren beter aftekend.

maar Henry Rollins mag ook niet klagen, net zoals euh..noem m liever niet maarre uche uchePeter Andre:sad::)

haha peter andre, das die gast die alleen dacht aan zn abs en zn borstspieren en dan hangen die ongetrainde armpjes ernaast haha

dandyman zei:

idd smartlappen zangers hebben over het algemeen een goed getraind lijf..:D

Mr.BakBier zei:
Jah, ik weet het niet, het enigste dat ik weet als je kijkt naar The fresh prince of Bellair dat Will daar niet zo gespierd s en als je dan kijkt naar mohamed ali (echt zijn spieren) dan zou je wel denken dat hij er x heeft aan gedaan, of kijk naar LL Cool J in het begin van zijn carriere mager ventje, kijk nu heel gespierd lichaam, komt toch niet door te rappen dacht ik?

LL Cool J is droog, niet echt huge. hij had zelf toegegeven dat ie had gekuurd, bron zoek ik nog wel een keertje ;)

ah wist ik niet... maar je moet er toch ook x voor doen anders kom je er ook niet..

@ ****ing ecto,

LL Cool J is behoorlijk big hoor, en idd lekker droog. Zag laatst foto van hem in een blad staan.

En btw, je zegt dat dit 'een gare vraag' is, maar dat komt omdat je hem niet snapt. De vraag is of er een trend te zien is in het aantal mensen dat BB doet, en welke muziek zij produceren. En der zijn volgens mij maar weinig rockers met een strak lichaam, en hip-hoppers meer.

Je moet de Misfits checken die hebben een bassist/zanger en die is echt HUGE en droog, Jerry Only heet die gast ik zal eens een foto zoeken. Op ouwe foto's (jaren 80) is het nog een iel mannetje heb een half jaar geleden een optreden gezien en nu is die echt mega. Ook die zanger van Madball, Freddy Cricien, is echt goed gegroeid maar volgens mij heeft die ook een tijdje gezeten in NYC en ik weet niet wat ze daar door het eten doen ;)

freddy is inderdaad best groot geworden ja... ook mooi groot, goede rug.

Floyd heeft wel gelijk LL COOL J is huge en kijk eens naar 50CENT die is ook niet klein,als je clips ziet van dergelijke rappers komt er wel regelmatig training in

Jup idd, maar denk dat 50cent ook wel een kuurtje gedaan heeft eerlijk gezegd... Eminem ziet er nog natuurlijk uit :D

Back
Naar boven