Fitness Seller

Waar zitten de meeste eiwitten in?

Bezoekers in dit topic

Zelda met melk duurt het nog al een tijdje voor je aan je eiwitten bent, magere kwark is echt beter.
 
ik lees hier 3/4/5/6gram per kg vvm, dan ga ik naar de bib, en lees ik in een boek(denk "bewust bezig zijn met je lichaam)allemaal tips voor een gezonder lichaam; zoals als je opstaat een glas lauw(geen koud owv je darmen) water om je darmen te reinigen dan een ontbijt met*vergeten*

wat er ook instond was "een eiwitrijke voedingsgewoonte brengt verzuring vh lichaam teweeg na n tijd. MAX 1.5gr/vvm"
don't shoot ME, ik typ gewoon wa ik lees. maar spreekt allemaal elkaar enorm tegen
 
Behomont zei:
Wat maakt het nou uit of je gebruikt of niet???

Als je gebruikt zou je eigelijk met minder eiwitten afkunnen omdat een hoop anabolica eiwit besparend werkt..
Ik vind juist dat als je natural bent je eiwit inname nog belangrijker is en de punten die
Big T opnoemd komen allemaal over heen met de praktijk gevallen.
Ik heb een hoop verhalen gehoord van "natural' trainers die op een sticking point zaten met een eiwit inname van 2 gram per kilo zodra ze de eiwitiname opschroefden naar minstens 4 gram per kilo gingen ze allemaal weer vooruit.

En hoe kan eiwit nou negatief werken ?Daar heb ik echt nog nooit van gehoord en dat klinkt ook helemaal niet logisch.

Mischien kan je dat uitleggen?

klopt idd, maar toch bij de meeste steriods zul je echt wel je eiwitiname moeten verhogen om goed resultaat te behalen. Het maakt wel degelijk verschil of je gebruikt of natural bent! Waarom denk dat je dat de meeste mensen die een kuurtje nemen vaak een laag rendement hebben. Hun voeding sucks gewoon. Te weinig eiwitten o.a. Kuren voer je de shit op en moet je dus ook je voeding opvoeren om je lichaam op te kunnen laten bouwen.

Teveel eiwit kan je nieren teveel belasten, maar er zijn volgens mij weinig mensen die daar echt last van krijgen.
 
ik zit zelf meestal rond de 5 gram eiwit afhankelijk van trainingsdagen maar nooit minder dan 3 gram.

mij lijkt beter te veel dan te weinig jongens ;) !!!!!
 
Maar dan is hun voeding toch ook al slecht voor dat ze aan de kuur beginnen lijkt mij.
Ik vind dat voeding altijd top moet zijn of je nu kuurt of niet en de eiwitinname blijft voor mij hetzelfde hoor kuur of niet.
Ik denk zelfs dat je na je kuur hetzelfde qua eiwitiname moet blijven als erin, misschien zelfs wat opschroeven om je massa te behouden.
Maar wat een hoop jongens doen is: einde kuur is einde goede voeding en ja dan gaat het hard..

dat is mijn mening B.
 
g-men zei:
HAHA wat de **** voor jouw werkt hoeft niet voor een ander te werken!!, 2 gram per kilo lichaamsgewicht is mooi wel de richtlijn als je vetpercentage vrij laag is als toevoeging. 3-4 gram is extreem en op de lange termijn niet bevordelijk voor je vertering, lees de verhalen van Jay Cutler en consorten maar, af en toe een cyclus meer eiwitten nemen is wel aan te raden, dus periodiseren net als je training.

true that
 
Je kan beter wat te veel Eiwitten eten imo..

want: te weinig is zonde.. en te veel poep je uit..
 
g-men zei:
lees de verhalen van Jay Cutler en consorten maar, af en toe een cyclus meer eiwitten nemen is wel aan te raden, dus periodiseren net als je training.
g-men kan ik dat over Jay op z'n site vinden?
 
Back
Naar boven