AndroidHealthClinic

waar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Frenkpie


train jij in deurne? lache !!! daar heb ik vroeger ook gefitnessed.. of ja beetje getrained 1 x in de week..das al een jaar of.. 3 geleden

maar miss dat wij samen naar helmond kenne gaan? hek teminste een trainingsmaatje :p

Das niet eens zo'n slecht idee m8! Maaruh, nadeel is wel dat ik nog t/m december heb betaald bij mijn huidige sportschool. ze zijn daar nu net klaar met verbouwingen en nog alles een beetje op zijn plek aan't zetten. Eventjes afwachten wat het uiteindelijke resultaat word (ze weten nog niet precies wat ze gaan doen met al het hard-core ijzer) en dan nog zien of ik daar wel blijf trainen of eventueel naar helmond verhuis.
 
Same as my buddy Martok: "Fitnessclub Vlissingen"
 
Bodymania in Roermond
 
Oud-Beijerland; Fitness Paradise
 
Aclo groningen maar ik wil daar weg, te ver en te lichte dumbbells.

Ik woon in de wijert , iemand nog tips?
 
Haarlem - Anybody healthcenter
 
fitnessgym te Jette (bij Brussel)
 
Middelburg->All Sports Body Gym net als Zoutzak
 
Sportcentrum Knetemann Zoetermeer

Zeker weten de beste in de stad!
 
Leeuwarden @ BodyShape

* Samen met StEaLtH
 
biceps_blitz zei:
Sportcentrum Knetemann Zoetermeer

Zeker weten de beste in de stad!

Hell no! Dumbbells tot 40 kg... tssssss :p Plato is pas een Gym! Die traint kampioenen! :)
 
Roden, in 'het fitnesscentrum', zo'n 10 km van Groningen
 
Dat een sportschool veel kampioenen in huis heeft wil echt niet zeggen dat het een goede sportschool is, wat ze in ieder geval wel weten is hoe je groot moet worden.........................
Een goede sportschool moet haar klanten kunnen voorzien van de juiste informatie op het gebied van voeding en training en beschikken over personeel dat de juiste instructies aan de klanten kan geven indien nodig.
En uiteraard moet de school over de juiste apparatuur beschikken....
Maar als je het over toch over kampioenen.. ben wel benieuwd wie die kampioenen zijn !

gr rob


f*cking ecto zei:
Hell no! Dumbbells tot 40 kg... tssssss :p Plato is pas een Gym! Die traint kampioenen! :)
 
rob12345 zei:
Dat een sportschool veel kampioenen in huis heeft wil echt niet zeggen dat het een goede sportschool is, wat ze in ieder geval wel weten is hoe je groot moet worden.........................
Een goede sportschool moet haar klanten kunnen voorzien van de juiste informatie op het gebied van voeding en training en beschikken over personeel dat de juiste instructies aan de klanten kan geven indien nodig.
En uiteraard moet de school over de juiste apparatuur beschikken....
Maar als je het over toch over kampioenen.. ben wel benieuwd wie die kampioenen zijn !

gr rob

Whaha waarom een heel verhaal, het was niet zo bedoelt hoor. Het is gewoon een goede sportschool. Trainen vooral veel powerlifters. Zware dumbbells, oude apparaten, het heeft gewoon een hardcore sfeertje man. Je betaalt minder dan bij fitnesscentra. Dit jaar weer een paar kampioen van NL geworden met powerliften. Weet verder geen namen en geen wedstrijden, zal het morgen wel ff vragen.
 
Groningen - Harimau
 
f*cking ecto zei:
Weet verder geen namen en geen wedstrijden, zal het morgen wel ff vragen.


k dan !!
 
Back
Naar boven