Fitness Seller

waar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

big

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2003
Berichten
24
Waardering
0
ja wist niet goed waar ze te zetten dus dan maar hier ik was is benieuwd waar jullie trainen en van welk dorp jullie zijn groetjes :D :D :D
 
denk dat je het beter bij chat en conversatie had gezet of eventueel nog training en oefeningen.

Terneuzen- op m'n kamer
 
Rotterdam en ik train daar dus ook bij Life Line Fitness.
 
Purmerend en train 2 minuutjes lopen van mijn huis bij Fitness First.
 
Ede - Sport en Preventiecentrum / Budo-Acedemy "Physical" Ede
 
PK sport vinkeveen & eigen fitness zolder
 
Fitness First Baanstede Purmerend
de Kloek Middenbeemster.
 
Vlissingen,en train bij "fitnessclub vlissingen".
 
Echt (ligt tussen sittard en roermond midden-limburg) better bodies
 
Asten (eindhoven)
groot k*t fitness centrum..meer een gezondheidscentrum voor ouwe ballen die 20 jaar niets gedaan hebben :(

als ik rijbewijs heb ga ik denk ik in helmond een goeie zoeken.
 
@big steve

Train je vaak bij fitness-first in Purmerend?
Best toevallig, wist niet dat er ook mensen uit de buurt hier op het forum zaten. :D
 
Originally posted by Frenkpie
Asten (eindhoven)
groot k*t fitness centrum..meer een gezondheidscentrum voor ouwe ballen die 20 jaar niets gedaan hebben :(

als ik rijbewijs heb ga ik denk ik in helmond een goeie zoeken.

als je in helmond gaat, moet je naar bodybusiness gaan! Die is wel goed en redelijk hardcore!

Ik train in deurne, bij One Life RX sports (voormalig Madou).
 
Originally posted by pinodambini
@big steve

Train je vaak bij fitness-first in Purmerend?
Best toevallig, wist niet dat er ook mensen uit de buurt hier op het forum zaten. :D

Nee niet zo vaak meer, ik ben terug gegaan naar de Beemster. Fitness first is wel leuk maar geen hardcore.
 
Weet het ja. :D

Heb zelf ook een tijdje bij de kloek getraind, maar had na een tijd geen puf meer om elke dag op en neer naar de beemster te gaan. Vooral omdat deze maar een paar minuutjes van me huis af is.

Vindt het alleen nog steeds klote dat body shape uit purmerend weg is. :( Dat was een echte hardcore tent. :D
 
Middelburg - All Sports Body Gym
 
Mierlo (tussen Eindhoven en Helmond) @ "De Brug Active"
 
Originally posted by Rob G


als je in helmond gaat, moet je naar bodybusiness gaan! Die is wel goed en redelijk hardcore!

Ik train in deurne, bij One Life RX sports (voormalig Madou).

train jij in deurne? lache !!! daar heb ik vroeger ook gefitnessed.. of ja beetje getrained 1 x in de week..das al een jaar of.. 3 geleden

maar miss dat wij samen naar helmond kenne gaan? hek teminste een trainingsmaatje :p
 
Back
Naar boven