Fitness Seller

Gevonden Waarde advertentie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mwah, ik word hier niet wild van. Ik ken jou en je budget verder niet, maar persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een powerrack met goede kwaliteit (Barbarian, of evt een heavy duty), olympische stang met schijven en een bankje. Kost je denk ik €750 maar heb je op de lange termijn veel meer plezier van dan de set uit je advertentie. Goed materiaal is waardevast wat ook weer prettig is bij eventuele verkoop.
 
StefanCJ850 dank voor je reactie. Ik zou graag eerst deze set willen proberen. Is deze halterset makkelijk uit te breiden met meer gewichten? En is €200 een reële prijs?
 
Zou nooit zo'n flutbankje en stangen aanschaffen, zeker niet voor €200. Sluit me verder aan bij wat StefanCJ850 zegt.
 
  • Like
Waarderingen: JanR
Voor dat geld heb je nieuw nog betere sets...
 
Maar ook dan zou ik kiezen voor een fatsoenlijk tweedehands rack. Goed materiaal is nou eenmaal zwaarder, steviger en wat duurder.
 
  • Like
Waarderingen: JanR

Zie deze, 750. Kun je vrijwel alles goed mee trainen, topkwaliteit en is over drie jaar evenveel waard als nu (de inflatie is ook nog edns hoger dan de rente op je spaarrekening).
 
Back
Naar boven