MuscleMeat

Waarde HTC Desire HD (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
Aangezien ik nu een HTC Sensation XE heb ik wil graag van mijn oude toestel af.

ik heb hem vorig jaar zomer gekocht en 2 weken geleden is er een gloednieuw scherm in gelegd. alleen de hoekjes zijn iets beschadigt. verder functioneert hij volledig naar behoren. software is ook nooit gemanipuleerd. heb zelfs de aankoop papieren. ook doe ik er de originele oplader, kabel, headset en een bijgekochte cradle bij.

nu vroeg ik mij af wat de waarde nog is van deze telefoon. en of er mogelijk interesse is hier om hem over te kopen.
 
Waarde nieuw is nu ong 320eu dus tweedehands en veelgebruikt met acessoires gok ik op 150-200 en dat is nog veel als er iets van schade op zit. Alleen apple fans kopen tweedehands telefoons voor relatief veel over is mijn ervaring
 
Waarde nieuw is nu ong 320eu dus tweedehands en veelgebruikt met acessoires gok ik op 150-200 en dat is nog veel als er iets van schade op zit. Alleen apple fans kopen tweedehands telefoons voor relatief veel over is mijn ervaring

moment upload even wat foto's
 
Alleen de iPhone levert gebruikt nog iets op.
Ik denk dat er weinig vraag is naar een tweedehands HTC, succes.
 
Ongeveer 200 euro
 
19qpvs.jpg

er zitten nog wat stofdeeltjes op het scherm. het scherm is echt 100% krasvrij!

2s0o5cn.jpg

hier zie je lichte beschadiging rond de camera. de lens zelf is ook krasvrij!

232gg.jpg

hier zie je de beschadigingen op de hoekjes.
 
Ik heb ongeveer 2 maanden terug een gloednieuwe sensation voor €250,- gekocht, dus denk dat deze 2e hands Desire niet meer dan €150,- gaat opleveren hoor.
 
Ik heb ongeveer 2 maanden terug een gloednieuwe sensation voor €250,- gekocht, dus denk dat deze 2e hands Desire niet meer dan €150,- gaat opleveren hoor.

waar?
 
simlock vrij?

net getest en volgens mij niet. het is een vodafone toestel. als ik er een kpn sim indruk vind hij geen enkel netwerk. neem aan dat geen bereik inhoud dat hij simlocked is?! maar voor een 10tje unlock je hem vaak al. als je het zelf al niet kunt met codes.
 
net getest en volgens mij niet. het is een vodafone toestel. als ik er een kpn sim indruk vind hij geen enkel netwerk. neem aan dat geen bereik inhoud dat hij simlocked is?! maar voor een 10tje unlock je hem vaak al. als je het zelf al niet kunt met codes.

ah, ik wil hem graag kopen man, maar moet sparen voor mijn vakantie :|
 
ah, ik wil hem graag kopen man, maar moet sparen voor mijn vakantie :|

prioriteiten stellen he ;)

mocht je nog willen laat maar weten via pm. wellicht kunnen we zelfs wat regelen ;)
 
ach ik had eens een HTC Wildfire voor 160euro via marktplaats verkocht, terwijl ik em week er voor bij T-Mobile voor 169euro had gekocht.. ;)

is maar net wat een gek er voor geeft ;)

gewoon op marktplaats kijke wat andere er voor vragen

ik ga mijn Desire HD ook binnenkort verkopen, is wel sim-lock vrij, geroot etc :)
wil de HTC One X
 
prioriteiten stellen he ;)

mocht je nog willen laat maar weten via pm. wellicht kunnen we zelfs wat regelen ;)

als je hem vasthoudt tot na de zomervakantie kom ik hem halen :p
 
Als we zo gaan doen bied ik wel €40,- :)
 
héhé heb m al 150eu geboden ;)
 
Back
Naar boven