XXL Nutrition

Waardoor verandert je lichaam?

Bezoekers in dit topic

JamieD

Novice
Lid geworden
12 dec 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
68kg
Vetpercentage
13%
Ik zat me gister dus het volgende af te vragen en kon het zelf niet beredeneren, of uberhaubpt bedenken. Duidelijk is voor iedereen dat wanneer je:
- cut je vetpercentage daalt, gevolg is meer definitie/separatie/hoe je het noemen wilt
- bulkt je spiermassa stijgt (met vrijwel altijd wat vet), gevolg is meer spier en dus een vollere look
Even heel erg kort door de bocht natuurlijk. download: huawei honor ringtone

Maar hoe kan het dat als ik op maintenance eet, ik toch m'n lichaam zie veranderen? Kan me niet voorstellen dat het enige wat hier invloed op heeft je vochtbalans is, want ik zie blijvende veranderingen. Iemand die dit kan toelichten?
 
Laatst bewerkt:
Maar hoe kan het dat als ik op maintenance eet, ik toch m'n lichaam zie veranderen? Kan me niet voorstellen dat het enige wat hier invloed op heeft je vochtbalans is, want ik zie blijvende veranderingen. Iemand die dit kan toelichten?

Op 'maintenance' bouwt het lichaam ook spierweefsel op, aangenomen dat dit is wat je bedoelt met 'blijvende veranderingen'.
Vooral ook als je voldoende volwaardig eiwit naar binnen krijgt.

Het zal alleen wat langzamer gaan dan wanneer er sprake is van een calorisch surplus.
 
Back
Naar boven