Fitness Seller

Waarneer piekt testosteron E na injectie

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
30 nov 2015
Berichten
13
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Goede avond!

Ik had een vraagje omtrent het pieken van je test e injectie? Piekt het überhaupt? Of is het door de lange esther dat het de gehele kuur in een gestaagde lijn blijft en heeft het daardoor niet echt een piek? Ik zit nu een mijn derde injectie week en weet dat het nu pas zal inkicken. Maar was benieuwd een test e kuur pieken kent? Ik hoor het graag!

Mijn kuur ziet er trouwens zo uit.

Dbol week 1-4 50 mg
EQ week 1-14 500mg
TEST E week 1-12 500 mg
 
Nakuur is btw 6 weken nolvadex en 6 weken aromasin
 
[Link niet meer beschikbaar]

Zodra het in je lichaam zit. De ester geeft een vertraagde afgifte. Vanaf de 3e week zijn de waardes wat stabieler.
 
Nakuur van 6 weken?
Enlighten me iemand.
En waarom niet? Waarom maar 2 of 3 weken? Omdat dit de mode is op BB? 6 weken zou ik nu ook minstens doen na een kuur met testosteron, maar dan wel met enkel clomid 25mg per dag. Nolva met aromasin vind ik persoonlijk maar niks. Ik heb vroeger geen verschil gevoeld met niet nakuren of een nakuur van 3 weken. Ieder op zijn eigen manier. Een power pct is ook minstens 6 weken.
 
Word dit jaar een grote kerstboom voor jou dan, met een nog grotere piek erop.:wiet:
 
Goede avond!

Ik had een vraagje omtrent het pieken van je test e injectie? Piekt het überhaupt? Of is het door de lange esther dat het de gehele kuur in een gestaagde lijn blijft en heeft het daardoor niet echt een piek? Ik zit nu een mijn derde injectie week en weet dat het nu pas zal inkicken. Maar was benieuwd een test e kuur pieken kent? Ik hoor het graag!

Mijn kuur ziet er trouwens zo uit.

Dbol week 1-4 50 mg
EQ week 1-14 500mg
TEST E week 1-12 500 mg
Nakuur is btw 6 weken nolvadex en 6 weken aromasin

Je bent toch niet al begonnen of wel?? Je kuurschema klopt van geen kant namelijk...

Pas het aan naar dit:
1-6 Dbol 50mg ED
1-15 Test E 500mg EW
1-14 Bold 500mg EW (800mg bij voorkeur)
1-17 hCG 2x 500iu EW
17-21 Clomid 25mg ED
 
Dankje voor alle reactie!

Ik ben al begonnen maar kan uiteraard het aanpassen en hcg mee laten lopen.
clomid ben ik zelf niet zo weg van is eigenlijk net als nolvadex een beetje achterhaald alleen hoor ik daar betere dingen over . 3 weken nakuur is uit onderzoek veelte kort gebleken, aangezien je alleen met nolvadex of clomid het oestrogeen blok zodat je vrije testosteron weer opgang kan komen alleen is dat in een kuur van 12 weken niet zomaar gebeurd in 3 weken. En het oestrogeen alsnog de vrije hand heeft , vandaar dat ik hem 6 weken laat lopen.
Aromasin laat ik meelopen zodat het aromatiseren niet minder word zodat automatisch het oestrogeen ook lager blijft tijdens mijn na kuur zodat mijn vrije test een beter kan heeft.
 
Dankje voor alle reactie!

Ik ben al begonnen maar kan uiteraard het aanpassen en hcg mee laten lopen.
clomid ben ik zelf niet zo weg van is eigenlijk net als nolvadex een beetje achterhaald alleen hoor ik daar betere dingen over . 3 weken nakuur is uit onderzoek veelte kort gebleken, aangezien je alleen met nolvadex of clomid het oestrogeen blok zodat je vrije testosteron weer opgang kan komen alleen is dat in een kuur van 12 weken niet zomaar gebeurd in 3 weken. En het oestrogeen alsnog de vrije hand heeft , vandaar dat ik hem 6 weken laat lopen.
Aromasin laat ik meelopen zodat het aromatiseren niet minder word zodat automatisch het oestrogeen ook lager blijft tijdens mijn na kuur zodat mijn vrije test een beter kan heeft.
Over nolvadex betere dingen horen dan clomid. Ik ben benieuwd wat dat moet zijn. En achterhaald? Daar ben ik ook benieuwd naar.
 
clomid ben ik zelf niet zo weg van is eigenlijk net als nolvadex een beetje achterhaald alleen hoor ik daar betere dingen over
Dan ben ik heel benieuwd naar onderzoeken die dat onderbouwen...:rolleyes:
 
Ik ga het artikel opzoeken!
Ik dacht het het algemeen bekend was dat nolvadex beter werkt dan clomid met minder bijwerkingen. In de tijd van arnold was dit het enigste wat verkrijgbaar was. Maar tegenwoordig hèb je betere producten die het zelfde doel aan pakken en nog wel beter alleen is stuk moeilijker te krijgen en stuk duurder dat bedoel ik met achterhaald. Er zijn betere pct,s op de markt .
 
Zit nu zelf in mijn 4e week 1000ml test-e p/w.
Eerste 3 weken merkte ik echt helemaal niets, twijfelde ook even aan mijn gear, maar nu sinds een paar dagen voel ik het echt goed!
Ben ook weer flink wat aangekomen.
 
En waarom niet? Waarom maar 2 of 3 weken? Omdat dit de mode is op BB? 6 weken zou ik nu ook minstens doen na een kuur met testosteron, maar dan wel met enkel clomid 25mg per dag. Nolva met aromasin vind ik persoonlijk maar niks. Ik heb vroeger geen verschil gevoeld met niet nakuren of een nakuur van 3 weken. Ieder op zijn eigen manier. Een power pct is ook minstens 6 weken.
heb zelf maar 3 weken nagekuurd op test. Heb wel iets meer dan drie weken gewacht eer ik mijn nakuur begon. Vanaf ik 'merk' dat het wat mindert begin ik de nakuur pas. Laatste keer ben ik, na 10 weken 375 test 400 mast, na 23 dagen pas beginnen nakuren. Denk persoonlijk dat het ook helpt om niet te snel na te kuren, ken er die een week na laatste inject al beginnen (lange ester) /brosciencemode off.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Zodra het in je lichaam zit. De ester geeft een vertraagde afgifte. Vanaf de 3e week zijn de waardes wat stabieler.


Geeft dit tabel dan aan alsje 1x 500mg zet ipv 2x 250mg dit voldoende is? Waarom wordt er dan 2x gepinned als standaard?
 
Geeft dit tabel dan aan alsje 1x 500mg zet ipv 2x 250mg dit voldoende is? Waarom wordt er dan 2x gepinned als standaard?
[Link niet meer beschikbaar]

Bloedwaardes zijn veel stabieler zoals je ziet op 250mg e4d. Pieken van 500mg ew zijn wel hoger, maar de dipjes erin ook. Of dit netto wat uitmaakt qua gains durf ik niet te zeggen, maar mijn persoonlijke mening is dat je bij grotere kuren het beter kan opdelen in 2x in de week dan in 1 dag 10ml weg te kappen. Pieken en dalen worden op die doseringen dan wel erg groot
 
Ik ga het artikel opzoeken!
Ik dacht het het algemeen bekend was dat nolvadex beter werkt dan clomid met minder bijwerkingen. In de tijd van arnold was dit het enigste wat verkrijgbaar was. Maar tegenwoordig hèb je betere producten die het zelfde doel aan pakken en nog wel beter alleen is stuk moeilijker te krijgen en stuk duurder dat bedoel ik met achterhaald. Er zijn betere pct,s op de markt .
Betere middelen om na te kuren ??? Welke dan? Ik ben weer benieuwd.
 
Back
Naar boven