Fitness Seller

Waarneer pinda,s eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
ben nu een cut schema aan het maken heb er pinda's bij staan om 23.00 uur is weet alleen niet of het snelle of langzame eiwitten zijn anders verplaats ik ze naar de middag

wie weet :P?
 
Laatst bewerkt:
Lekker eten wanneer je dat prettig vindt of wanneer het uit komt die pinda's. Je kan ze prima om 11 uur eten als je dat wilt.
 
ja zag dat je trage eiwitten moest nemen voor het slapen daarom de vraag
 
Er zit vet in pinda's dit zorgt ervoor dat het langzamer (en wat je erbij eet) wordt opgenomen.
Je kan ze altijd eten, maar zou ze niet eten voor het trainen bij een pre workout maaltijd, als je deze neemt voor snelle energie.
 
ja zag dat je trage eiwitten moest nemen voor het slapen daarom de vraag

Voor het slapen zou ik zelf een goede eiwit/casseïne bron pakken. Maar ook tragere eiwitten kan je gewoon overdag eten.
 
voor het slapen pak ik een bak kwark en een cracker met een plak kaas en een appel ja en de pinda,s 20 gr

93 ik neem ze ook niet voor het trainen neem ze erna
 
voor het slapen pak ik een bak kwark en een cracker met een plak kaas en een appel ja en de pinda,s 20 gr

93 ik neem ze ook niet voor het trainen neem ze erna

(de 93 achter hell zetten, anders krijg ik geen melding, nu keek ik toevallig haha).

Erna is prima, in de avond ook gewoon. Je kunt het zo laten staan dus.
 
zet men schema straks wel online kun je ff kieken wat jullie ervan vinden :P
 
Als je straks gaat cutten zal je in t begin misschien wel last krijgen van flinke trek. Pak op dat moment je pinda's. :D Pinda's stillen mijn trek altijd goed. Het is zonde om zeg maar om 14:00 met honger te zitten en dan vlak voor het slapen 600kcals te eten. :p
 
Als je straks gaat cutten zal je in t begin misschien wel last krijgen van flinke trek. Pak op dat moment je pinda's. :D Pinda's stillen mijn trek altijd goed. Het is zonde om zeg maar om 14:00 met honger te zitten en dan vlak voor het slapen 600kcals te eten. :p

beter dan in bed liggen met honger en niet kunnen slapen daardoor
 
beter dan in bed liggen met honger en niet kunnen slapen daardoor

Ja dat is waar maar ts eet ook een appel, cracker met kaas en een bak kwark voor het slapen. Lijkt mij dan dat je wel kan slapen.
 
Ja dat is waar maar ts eet ook een appel, cracker met kaas en een bak kwark voor het slapen. Lijkt mij dan dat je wel kan slapen.
In dat geval de noten lekker overdag op eten :)
 
Ik eet ze alleen voor het slapen gaan, verder kun je gerust ook overdag een handje pinda's eten hoor.
 
Laatst bewerkt:
Nooit overdag eten, ik heb gehoord dat je er zwanger van kan worden als je ze overdag eet.
je moet die pinda's ook niet in je poes stoppen:no:
 
Sinds ik pinda's eet.....
 
Back
Naar boven