Originally posted by marcel
Hoezo kan je beter a.s. gebruiken dan roken?
Wat ik bijv. ook niet begrijp dat sommigen er monsterachtig uit willen zien. Ik doe het meer om mijn lichaam mooier te maken. De proffesionele bodybuilders vind ik bijvoorbeeld helemaal niet mooi. Ik vind het knap dat ze zover hebben kunnen komen, maar ik zou mijn (op het moment) 77kg nooit willen ruilen voor hun 130 kg.
Marcel dat snap ik ook niet.. ik ken een jongen die al 8 jaar heel erg gedreven traint en naturel is. Hij klaagt dat hij geen massa heeft, maar volgens mij heeft hij een goddelijk lijf.. ik knap echt ap op die spierballen die aan worden gehangen en van een man, die hier ergens getoond werd (zit in Elmar's avatar) ging ik echt over mijn nek.. super, superlelijk. Maar net zoals je zegt: petje af dat ze het bereikt hebben, maar als ze denken dat vrouwen daar op vallen, nee over hun nek gaan denk ik toch..
De mannen praten het elkaar toch allemaal aan hoor: massa, massa, ... Ik mag het niet zeggen, maar soms denk ik: ontwikkel die hersen'spier' ook maar eens..
Maar ja, ik val nu eenmaal op ectomannen met een tikkeltje spieren eraan..

.
Dusse as nemen? Lijkt me van hetzelfde laken een pak als vrouwen die zich met siliconen cup D of groter laten aannemen.. (ok, de spieren zijn geen nep) en gevaarlijk voor je gezondheid..
Maar roken is schadelijker hoor.. anders zou het inspuiten van hormonen bij Amerikaans vee wel verboden zijn...
Maar laat niemand zich weerhouden toch een spuit te zetten.. het is jullie lichaam. Als jij dat mooi vindt, ga je gang..