XXL Nutrition

Waarom a.s.?

Bezoekers in dit topic

Originally posted by marcel


Volgens mij is het zo dat wanneer je geen aanleg hebt om te groeien a.s. ook niet veel helpen. En stel het helpt wel en je groeit 15 dan moet je blijven gebruiken om het vast te houden. Maar nogmaals vcolgens mij heeft het niet veel zin.

Over de aanleg ben ik niet zo erg bang, de eerste paar weken groeide ik echt goed, jammer genoeg is het nu minder doordat mijn werk veel te veel tijd vergt. Maar ik heb al 1 cm op mijn armen per week gehaald.

Ik bedoelde ook dat ik bang was voor de geestelijke bijwerkingen.
 
Originally posted by marcel


A.S. doet niet alleen wat met je lichaam, maar ook met je geest. Je hele hormonale huishuiding wordt in de war gemaakt, dus geestelijk zal het ook niet bevordelijk zijn. Ook de grote bodybuilders zijn hartstikke onzeker. Dus ik zou als ik jou was niet gaan gebruiken om je geestelijk beter te voelen. Je wordt gewoon afhankelijk van de a.s. omdat je denkt (weet) dat je zonder niet kan groeien. Is het ook niet zo dat je zonder aanleg ook niet ver komt met a.s.?

gr marcel


Ik heb dus helemaal geen aanleg om te groeien, Train al meer dan 10 jaar en weet heel goed waar ik mee bezig ben. Voeding en training is altijd goed geweest maar het zat er gewoon niet in. Heb 1 kuur gedaan en wel meteen en flinke. Heb 13 kg gewonnen waar nu ruim 7 maanden later nog 10 van is blijven hangen. Heb wel gezegd als ik kuur doe ik het zwaar. liever 2 keer goed kuren dan 6 keer matig. Weet wel dat het na een kuur verrot lastig is om weer serieus te gaan trainen omdat het allemaal veel lekkerder gaat en je lekker resultaat boekt. na een kuur kom je jezelf regelmatig tegen en de verleiding is dan erg groot.


greetz
 
Back
Naar boven