XXL Nutrition

Waarom altijd dat overdreven gedrag?

Bezoekers in dit topic

Clein

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
6.246
Waardering
127
Lengte
1m50
Massa
150kg
Vetpercentage
> 50%
ik irriteer mij echt dood aan een bepaald soort volk bij mij op mijn opleiding. Ik heb niks tegen buitenlanders (ben zelf pinda), maar sommige negers....:rolleyes: kunnen niet normaal praten, ze schreeuwen, denken dat ze heel wat zijn en doen zo stoer:rolleyes:. er zijn genoeg negers die wel normaal kunnen doen en die zijn gewoon relaxed.

maar dat soort gasten... ze denken dat ze 1 of andere roffe neger zijn, die het zo moeilijk hebben in hun ghetto. en alles doen om te overleven:rolleyes:

ze halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan!

zo dat moest ik ff kwijt.
 
haha hier ook maarja let er niet meer op :roflol:
 
Je weet dat het woord 'neger' op dbb als racistisch is bestempeld door een aantal wandelaars hier op het forum he....dus ongeveer 99% kans dat jouw topic (en ook mijn post nu) gerapporteerd wordt.
 
Je weet dat het woord 'neger' op dbb als racistisch is bestempeld door een aantal wandelaars hier op het forum he....dus ongeveer 99% kans dat jouw topic (en ook mijn post nu) gerapporteerd wordt.

:roflol:
 
jeweets jonguh

wat voor opleiding doe je dan?
 
Jammer dat je het niet kwijt durft tegen die "roffe negers" en hier maar een jank/reltopic opent om vervolgens te gaan bashen op negers.
 
doe eens iets gek :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
JWT!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je bent gewoon een volwassen jongen en wrsch gewoon beter opgevoed. Wees er trots op. :)
 
Je weet dat het woord 'neger' op dbb als racistisch is bestempeld door een aantal wandelaars hier op het forum he....dus ongeveer 99% kans dat jouw topic (en ook mijn post nu) gerapporteerd wordt.


ja dom eigenlijk. misschien had ik moeten zeggen: "donkere" mensen. ik vind mijzelf sowieso geen racist. ik heb in mijn eerste post ook gezegd dat er genoeg relaxte "donkere" mensen zijn:)
 
ja dom eigenlijk. misschien had ik moeten zeggen: "donkere" mensen. ik vind mijzelf sowieso geen racist. ik heb in mijn eerste post ook gezegd dat er genoeg relaxte "donkere" mensen zijn:)

wat jij zelf vind boeit niet, vanaf nu ben jij de nieuwe negerhater op dbb!
 
Jammer dat je het niet kwijt durft tegen die "roffe negers" en hier maar een jank/reltopic opent om vervolgens te gaan bashen op negers.

gast waar heb je het nou over. o ja sorry, begrijpend lezen is idd moeilijk.


Je bent gewoon een volwassen jongen en wrsch gewoon beter opgevoed. Wees er trots op. :)


ik weet het;), en meestal zet je het ook op de negeerknop. maar soms heb je zoiets van gast; sloof je niet zo uit en doe gewoon normaal.
 
gast waar heb je het nou over. o ja sorry, begrijpend lezen is idd moeilijk.





ik weet het;), en meestal zet je het ook op de negerknop. maar soms heb je zoiets van gast; sloof je niet zo uit en doe gewoon normaal.

:eek:
 
Tja het VMBO can be a bitch sometimes...
 
omg, ik ben een neger en voel me hel gedizcrimineeld omda mense sich ergere aan me homies.


:(
 
Back
Naar boven