XXL Nutrition

Waarom altijd dat overdreven gedrag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je weet dat het woord 'neger' op dbb als racistisch is bestempeld door een aantal wandelaars hier op het forum he....dus ongeveer 99% kans dat jouw topic (en ook mijn post nu) gerapporteerd wordt.

Ik heb nog wat negerzoenen te koop :D . Maar effe ontopic, meestal zijn het andere figuren die denken dat ze op de markt staan als ze aan het bellen zijn, etc...
 
er zijn ook goed negers jongens, als ze maar het christelijke geloof aanhangen :roflol:
 
konjo bo mama swa
 
Dergelijk overdreven gedrag wordt een stuk inzichtelijker als je je een beetje verdiept in de sociale omgangsvormen van bijvoorbeeld de gorilla.
Toen ik nog op het voortgezet onderwijs zat waren het de 'gabbers' die constant aan het zieken waren. Die hip-hop cultuur moest toen nog overwaaien naar de achterhoek denk ik :D
 
Achja, had je toch maar beter je best moeten doen op school.
 
je bedoeld afro americans?

Onder anderen, er zijn toch naar mijn mening genoeg negers die zeer sociaal zijn in de verenigde staten, kun je van de allochtonen in nederland niet zeggen.

Dan maar een pro-christen land.
 
waar ik me aan erger zijn die stink pindas, altijd dat overgedreven gay gedoe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
en wat nog erger is dat ze zichzelf pinda noemen
 
Die kunnen daar niets aan doen, komt allemaal door al die racisten in dit land.
 
Als je wat harder had gestudeerd dan had je nu geen negers op je opleiding gehad.
 
eeeeyyy swaaa
 
Yep het liefst laat ik ze ook alle hoeken van de ruimte zien, ik heb helemaal een pesthekel aan dat volk, van mij mogen ze allemaal criple geslagen worden, vooral die gasten die nog denken gevaarlijk te zijn ook.

Ik ben ook genoeg "kleurlingen" tegen gekomen in mijn leven die wel normaal konden doen, of in ieder geval een ambitie hadden, ipv net zo willen worden als 2pac en z'n matties.
 
Back
Naar boven