XXL Nutrition

Waarom altijd dat overdreven gedrag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik irriteer mij echt dood aan een bepaald soort volk bij mij op mijn opleiding. Ik heb niks tegen buitenlanders (ben zelf pinda), maar sommige negers....:rolleyes: kunnen niet normaal praten, ze schreeuwen, denken dat ze heel wat zijn en doen zo stoer:rolleyes:. er zijn genoeg negers die wel normaal kunnen doen en die zijn gewoon relaxed.

maar dat soort gasten... ze denken dat ze 1 of andere roffe neger zijn, die het zo moeilijk hebben in hun ghetto. en alles doen om te overleven:rolleyes:

ze halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan!

zo dat moest ik ff kwijt.

I know what you mean.
Heb vaak hetzelfde voor met Marokanen, ze moeten zo nodig opvallen. Spijtig genoeg heeft geen van allen begrepen op wat voor negatieve manier ze opvallen...
 
De vraag is of deze Wannabe Gangsters het in een keiharde samenleving zouden uithouden/overleven.
Het ''straattuig'' in de ghetto's van veel (Zuid)Amerikaanse steden is voor de spreekwoordelijke ''kat zijn k*t geboren'' zei moeten wel als crimineel aan de bak om te kunnen overleven,er is geen sprake van een keuze.
het is eten of gegeten worden.

Dan terugkomend op het kleine calvanistische Hollandje de grootste loser heeft nog recht op een uitkering,Huursubsidie's en weet ik veel wat nog meer.
Dan zijn er nog de diverse reïntegratie mogelijkheden aangeboden door bv. een UWV om een vak te leren met behoud van uitkering.
voor problematische schulden is er de WSNP.

Kortom het gangstertje willen spelen en spastisch als een mongool met je vingertjes staan draaien is in dit land nergens voor nodig.

Schop onder hun reet en aan het werk zetten!!!
 
die roetjes, die roetjes die roetjes toch altijd.

ohhgerm.....
 
verschil moet er wezen, daar herken je intelligentie al aan..........
 
Achja, had je toch maar beter je best moeten doen op school.

Als je wat harder had gestudeerd dan had je nu geen negers op je opleiding gehad.


idd jullie hebben helemaal gelijk, ik kan beter doorstuderen voor mijn masters dan de HBO opleiding die ik nu volg in Amsterdam:rolleyes:
 
idd jullie hebben helemaal gelijk, ik kan beter doorstuderen voor mijn masters dan de HBO opleiding die ik nu volg in Amsterdam:rolleyes:


maar wanneer negers al zo'n laag nivo ten toon spreiden, hoe zit het dan met het nivo van een HBO opleiding?
 
idd jullie hebben helemaal gelijk, ik kan beter doorstuderen voor mijn masters dan de HBO opleiding die ik nu volg in Amsterdam:rolleyes:


Lol Cein ook al bij mij op school?:D daar lopen er zat idd...je weet tog!
 
Smaatjes hasselen brada.
Het is trouwens zwarte man of afrikaanse nederlander:)
 
Kunnen hun toch niets aan doen dat ze pepernoten moeten gooien en over daken springen. Dat komt door die baas met die baard.
 
ik irriteer mij echt dood aan een bepaald soort volk bij mij op mijn opleiding. Ik heb niks tegen buitenlanders (ben zelf pinda), maar sommige negers....:rolleyes: kunnen niet normaal praten, ze schreeuwen, denken dat ze heel wat zijn en doen zo stoer:rolleyes:. er zijn genoeg negers die wel normaal kunnen doen en die zijn gewoon relaxed.

maar dat soort gasten... ze denken dat ze 1 of andere roffe neger zijn, die het zo moeilijk hebben in hun ghetto. en alles doen om te overleven:rolleyes:

ze halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan!

zo dat moest ik ff kwijt.

Komt waarschijnlijk omdat ze een klein pietje hebben.
 
Kunnen hun toch niets aan doen dat ze pepernoten moeten gooien en over daken springen. Dat komt door die baas met die baard.

Bij de woorden BAAS met baard krijg ik een andere associatie:D helaas kan ik Baas-O hier op me werk niet fotoshoppen:(
 
Bij de woorden BAAS met baard krijg ik een andere associatie:D helaas kan ik Baas-O hier op me werk niet fotoshoppen:(

Is je fotoshop al klaar? :D
 
Nooit last van gehad, en zit op een mbo school, dus genoeg van dit soort figuren, maar stoor me der verder niet aan.
 
Back
Naar boven