XXL Nutrition

Waarom begonnen?

Bezoekers in dit topic

eric468

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Wat ik me afvroeg wat voor iedereen hier de beweegrede was om voor het eerst met A.S. te beginnen ???

Geen uitzicht meer op betere resultaten, top al bereikt?
Ongeduldig?
Iedereen doet het?
Niet goed ingelicht, kan geen kwaad?

Want als je het objectief bekijkt is het natuurlijk niet normaal. Je vernietigd je lichaam van binnenuit om iets te bereiken wat totaal onnatuurlijk is... Maar toch gebruiken "veel" mensen het...

Originally posted by eric468
Want als je het objectief bekijkt is het natuurlijk niet normaal. Je vernietigd je lichaam van binnenuit om iets te bereiken wat totaal onnatuurlijk is... Maar toch gebruiken "veel" mensen het...
Beetje overdrijven....

Vernietigt...

Onnatuurlijk, tjah, test zit in ieder van ons (lichaamseigen stof), alleen de dosis is onnatuurlijk.

idem voor veel andere stoffen, zelfs voeding is geen lichaamseigen stof..dus ook onnatuurlijk.

Ik verveelde me... deed af en toe wat operaties in het ziekenhuis, mocht alleen maar mensen open snijden maar nooit prikken..

Dus.. Ben begonnen te oefenen op kleine jongentjes en meisjes die ik op de kleuterschool opwachtte. toen kwam er wel eens een moeder naar me toe, om te zeggen dat haar zoontje zo een lekkere dikke lul had gekregen en of ik haar man ook niet iets kon geven.. uiteraard ben ik niet de moeilijkste, maar desondanks heb ik haar man nix gegeven en haar zelf gewoon gek gedoet..

Zo begon het voor mij.. en jullie :p

Originally posted by Champ
Ik verveelde me... deed af en toe wat operaties in het ziekenhuis, mocht alleen maar mensen open snijden maar nooit prikken..

Dus.. Ben begonnen te oefenen op kleine jongentjes en meisjes die ik op de kleuterschool opwachtte. toen kwam er wel eens een moeder naar me toe, om te zeggen dat haar zoontje zo een lekkere dikke lul had gekregen en of ik haar man ook niet iets kon geven.. uiteraard ben ik niet de moeilijkste, maar desondanks heb ik haar man nix gegeven en haar zelf gewoon gek gedoet..

Zo begon het voor mij.. en jullie :p

Ik moet zeggen dat ik me hier wel in herken ja.. :)

Terug
Naar boven