XXL Nutrition

Waarom ben ik de enige die in Oli's foto's gelooft? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Met stijgende verbazing lees ik de draden over Olimantado's foto's. OK, hij is een gare haan (eigen woorden) , maar die foto dat is 'm toch echt zelf.. dat weet ik bijna pertinent zeker (zie ook mijn Sherlock verhaal destijds).
Iemand kan toch best wel een beetje raar zijn, maar verder wel goed bezig zijn met trainen en zo? Of zie ik dat verkeerd?

Groetjes

Espi (die altijd om Oli moet lachen, maar de verhalen af en toe niet zo kan volgen)
 
Originally posted by Esperantisto
OK, hij is een gare haan (eigen woorden) , maar die foto dat is 'm toch echt zelf.. dat weet ik bijna pertinent zeker (zie ook mijn Sherlock verhaal destijds).

Inderdaad Espi!!!:D
 
Originally posted by Esperantisto

Espi (die altijd om Oli moet lachen, maar de verhalen af en toe niet zo kan volgen)


Maar Espi, had je ooit eens niet gezegd dat je in een club zit waar enkel mensen met een enorm hoog IQ inmogen? Zou ik daar ook bij mogen dan, als jij me zelfs niet snapt?
 
als hij zegt dat het zijn foto's zijn, dan zijn het zijn foto's...je kan moeilijk zeggen van niet ( tenzij je inspecteur gadget gaat spelen ).

Maar je ziet er wel goed uit oli!
 
Ach, ik ga er niet meer op in jongens, want ik denk dat ik dan geband ga worden! Ik wens er niet meer op terug te komen dat het wel degelijk mijn foto's waren!!! Nu post ik ivm met dit onderwerp niks meer en ga enkel nog ernstige dingen over BB plaatsen. En voor de rest nog wat filosofische beschouwingen, doch enkel in de threads waar deze thuishoren!!
 
Als'ie het is, is'ie een gare haan en een kinky homo
 
Is kelly van Big brother niets voor jou oli :D
 
Eh, IK ben geen lid van die Mensa-club voor mensen met hoog IQ, dat is Wateengedoe2. Qua IQ scoor ik nog aardig hoog (net niet genoeg voor die club), maar helaas heb ik er weinig aan: mijn kortetermijngeheugen vnl voor namen, is dramatisch slecht.. ben een vroege Alzheimer patiënt. Het effectieve gebruik van mijn bovenkamer laat dus te wensen over :( Alleen een redelijk hoog intellect compenseert dat gebrek een beetje.. evt. wil ik nog leren schaken om geheugen te leren trainen.

Ik heb vnl. geen zin in oeverloos gezeur over dingen die me niet interesseren (wel in oeverloos gezeur over dingen die me wel interesseren natuurlijk!). Daar vallen UFO's en die bijbelbesprekingen onder.. maar als Oli een bijdrage ergens anders over plaatst, dan vind ik dat vaak bijz therapeutisch op mijn lachspieren werken.

Verder geloof ik ook niet dat Oli homo is.. mis bi?

Groetjes van Alzheimertje Espi
 
Ik geloof Oli ook! Waarom zou hij nep foto's posten.

groetjes Daffy
 
Originally posted by Dutchgirl
Ik geloof Oli ook! Waarom zou hij nep foto's posten.

groetjes Daffy

Omdat hij achter zijn pc'tje helemaal dubbel ligt om een 15 pagina's tellende discussie over het feit of foto's, die hij van een ranzigge gay site geplukt heeft, wel of niet echt van hem zijn! :)
 
espi, heb je de andere foto's gezien in het coïtus-forum?
 
Jaaa.. zag er best aardig uit vond ik! Niets mis mee.. en wie zou er nu niet graag stiekem op een spannende webstek staan als je er goed uitziet.

Enige wat ik nu balen vind, is dat alle interessante foto's van mannenvlees weer op mannen gericht zijn.. daar moest weer zo'n rotsmoes bij dat hij homo is.. kom op zeg, vrouwen willen ook wel eens wat leuke heren in half/ont-klede toestand zien ;).

Espi
 
Originally posted by Dutchgirl
Ik geloof Oli ook! Waarom zou hij nep foto's posten.

groetjes Daffy


iedeen kan nepfoto's posten.
zowel ik, jij als ieder ander persoon hier.
je zult nooit weten wat echt of vals is
 
ik weet het trouwens zelf wel 100 % zeker... dat ze nep zijn..

is een amerikaanse site.. :D

maja ik stuur me er ook niet aan, vind het alleen maar geinig die oli toch :D

maar volgens mij geilt espi gewoon een beetke op da manneke...
van die foto welteverstaan en is ze stiekem een beetje verliefd geworden op een fotootje..
 
En waarom zou de foto niet op een Amerikaanse site kunnen staan..
Lijf is OK, maar dat hoofd ... huuu.. volgende keer wat charmanter kijken ipv zo chagrijnig !

Espi
 
OMG mensen zijn goedgelovig....

Originally posted by Esperantisto
Waarom ben ik de enige die in Oli's foto's gelooft?

Omdat je beetje naïef bent en een beetje verlieft op die homo op de homesite misschien??? Nee serieus...ze zijn nep..als je een beetje nadenkt en een beetje mensenkennis hebt dan is je rekening snel gemaakt.

Dit kan je ook heel simpel bewijzen, vraag gewoon een foto naast zijn computer of naast zijn wagen ofzo. (Vraag eerst het merk van zijn wagen of elk ander voorwerp)
Wedden dat hij deze niet gaat posten?
En Oli, je moet niet beginnen van geen fototoestel, of geen technische mogelijkheid want je kan altijd een wegwerpcamera kopen en de fotos opsturen naar deze website.

Dus stuur eens echte fotos van na je kuur, en deze keer geen geintjes ok?
 
Zoiets doe je toch niet want dan houd je jezelf alleen voor gek!
Maarja zo denk ik.


Originally posted by olav



iedeen kan nepfoto's posten.
zowel ik, jij als ieder ander persoon hier.
je zult nooit weten wat echt of vals is
 
Originally posted by Vinny
als hij zegt dat het zijn foto's zijn, dan zijn het zijn foto's...je kan moeilijk zeggen van niet ( tenzij je inspecteur gadget gaat spelen ).

Maar je ziet er wel goed uit oli!
Ja lekkere vent he :rolleyes:
 
Originally posted by Esperantisto
En waarom zou de foto niet op een Amerikaanse site kunnen staan..
Lijf is OK, maar dat hoofd ... huuu.. volgende keer wat charmanter kijken ipv zo chagrijnig !

Espi

jaja, je bent gewoon hopeloos verliefd op een foto espi :D
 
Originally posted by Dutchgirl
Zoiets doe je toch niet want dan houd je jezelf alleen voor gek!
Maarja zo denk ik.



och das gewoon een geintje van oli :D

Wel een goede trouwens..
 
Back
Naar boven