XXL Nutrition

Waarom ben je begonnen met bodybuilding?

Waarom Ben Je Begonnen Met Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    292

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Waarom ben je vooral begonnen met bodybuilding?
 
Om wat meer kracht te krijgen voor een andere sport
 
Om heel veel verschillende redenen, niet 1 reden eigenlijk.. gewoon alles bij elkaar :)
Maar vooral.. om ergens in uit te blinken.
 
Om meer kracht te krijgen
Om meer spiermassa te krijgen
Je krijgt vanzelf meer zelfvertrouwen
Je hebt een doel die je waar wilt maken
 
Om heel veel verschillende redenen, niet 1 reden eigenlijk.. gewoon alles bij elkaar :)
Ja maar als je echt moet kiezen, wat heeft je dan de beslissing doen nemen te beginnen?
 
Dan om groot te worden :D
 
Ja maar als je echt moet kiezen, wat heeft je dan de beslissing doen nemen te beginnen?

Ja sorry had het eerst niet goed gelezen, al aangepast.
heb dus gekozen voor meer respect.
 
omdat ik 6-pack wil :) :sd:

ot: om groot te worden en minder vet en meer spier :D
 
Vermageren en een mooi lichaam te kweken + kracht
 
om groot te worden :D

oh, zie nu die 2de optie, die ook :)
 
Om groot te worden.
 
om af te rekenen met een alcoholverslaving en gezonder te leven
 
Omdat ik mij te oud voelde worden voor mijn lievelingssport en al veel ervaring had met krachttraining, was dus een logische stap. Maar ik zie mij toch binnenkort overstappen naar het powerliften.
 
Meer begonnen voor algehele fitheid/fitness. Was gestopt met voetbal en wilde zelf gewoon zelfstandig wat gaan sporten.

Maar heb altijd wel een fascinatie gehad voor kracht/snelheid/'muscles'.
 
om hot body te krijgen :D























Neh gewoon ik ben er ingerold deed et 1keer en vond er nix aan deed het een 2de keer en werd verslaafd :S
 
Om groot te worden
- nope. Ik vond mezelf niet klein of zo.

Om aantrekkelijker te worden
- Nope, ik was altijd al een aantrekkelijke atletische man met een fantastische uitstraling *kuch*kuch* (heb ik ook maar van horen zeggen hoor)

Om zelfzekerder te worden
- Nope. Ben nog steeds dezelfde kneus als toen. (zie ook vorige opmerking :))

Om (meer) respect te krijgen / af te dwingen
- Nope, ik was (en ben) alom al gerespecteerd.

Om sterker te worden
- Mwah, initieel niet, nu wel.

Basically: ik wou gewoon een six-pack, maar bedacht me dat ik met een TE laag gewicht toch naar niks zou lijken met een six pack dus dat ik dringend behoefte had aan wat extra spiermassa. ... niet om aantrekkelijker gevonden te worden, maar omdat als ik gespierde mannen zie lopen altijd dacht "waarom ik niet" en op een gegeven moment dacht ik "waarom ook niet". Ik ontwikkel ook andere facetten, waarom mijn lichaam niet. En omdat mijn knieen me vertelden dat het niet goed was om zo veel hard te lopen en ik moest gewoon iets anders gaan doen en teamsporten zijn niks voor mij.
 
Om groot te worden
- nope. Ik vond mezelf niet klein of zo.

Om aantrekkelijker te worden
- Nope, ik was altijd al een aantrekkelijke atletische man met een fantastische uitstraling *kuch*kuch* (heb ik ook maar van horen zeggen hoor)

Om zelfzekerder te worden
- Nope. Ben nog steeds dezelfde kneus als toen. (zie ook vorige opmerking :))

Om (meer) respect te krijgen / af te dwingen
- Nope, ik was (en ben) alom al gerespecteerd.

Om sterker te worden
- Mwah, initieel niet, nu wel.

Basically: ik wou gewoon een six-pack, maar bedacht me dat ik met een TE laag gewicht toch naar niks zou lijken met een six pack dus dat ik dringend behoefte had aan wat extra spiermassa. ... niet om aantrekkelijker gevonden te worden, maar omdat als ik gespierde mannen zie lopen altijd dacht "waarom ik niet" en op een gegeven moment dacht ik "waarom ook niet". Ik ontwikkel ook andere facetten, waarom mijn lichaam niet. En omdat mijn knieen me vertelden dat het niet goed was om zo veel hard te lopen en ik moest gewoon iets anders gaan doen en teamsporten zijn niks voor mij.
oke...
 
om groot te worden, ik was superecto van 69 kg
en toen had ik al woedeaanvallen maar een ecto van 69 kg maakt geen indruk daarmee, als ik nu een woedeaanval krijg stuift iedereen weg, kicke!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven