MuscleMeat

Waarom ben je begonnen met bodybuilding?

Waarom Ben Je Begonnen Met Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    292

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nooit dun geweest altijd de mollige surinamer :P, op zolder zwaaien met dumbbells natuurljik alleen biceps. Toen van voetbal afgegaan om te fitnesse en echt te gaan bodybuilden, ik zag op youtube een clipje van ronnie coleman en sindsdien ben ik me gaan verdiepen... Kwil gwn zo groot mogelijk worden

Zo is het eigenlijk begonnen..
 
Omdat ik Superdude wil worden :P
 
Zelfde reden als waarom mensen aan voetbal zouden beginnen.
Gewoon omdat het me leuk leek ;)
 
ik wou eerst naar de gym omdat ik te dik was en ik wou vet omzetten in spier ...ye right ..:P
Daarna begon ik het leuk te vinden na paar maandjes en ging ik me erin verdiepen ,voeding etc eige schemas...its not a job its a lifestyle. :D
 
Haha eigenlijk zijn alle opties wel van toepassing... :p

Maar toch ook om echt met iets bezig te zijn. Een doel te hebben. Een levensstijl. Ach, eigenlijk trekt alles in de sport me gewoon heel erg aan, that's it :)
 
als ondersteuning bij sport (voetbal)...
was altijd de little guy...nu twijfel ik om te stoppen met voetbal en alleen bodybuilding te doen...
 
Ik heb uiteindelijk 101 redenen gehad waarom ik ben begonnen
 
Vooral om huge te worden met als gevolg : sterker en zelfverzekerder
 
Vooral om sterker te worden, maar eigenlijk om alle bovenstaande redenen wel een beetje. ;)
 
Ik was uitgegroeid dus toen moest ik maar de breedte in.
 
een mengeling van de gegeven opties waarvan deze er misschien wel het meeste uitspringt Om (meer) respect te krijgen / af te dwingen, maar ook gewoon omdat ik een gespierd lichaam simpelweg mooi vind.
 
Het werd eens tijd voor wat anders dan marsen, chips, ijs, cola, red bull en een leven met alleen maar ICQ/Gaming aan het eind v/d vorige eeuw.
 
Ik had een heftige voetblessure en kon geen step -en bodyshape lessen meer volgen, laat staan rennen.

Toen ben ik met mijn man gaan trainen en ik had meteen de smaak te pakken.
Veel meer resultaat qua uiterlijk en kracht.
Ik werd zelfverzekerder en kan me goed afreageren!
 
Door mijn vader die trainde op zolder, echt hardcore hij had een binnenwerk van een centrifuge aan katrollen gehangen die hij vulde met oud ijzer op die manier trainde hij zijn lijf. Ik keek wel op tegen hem al kon ik mijn kin op zijn kanis leggen als hij voor me stond. Het was wel een beul met een giga bovenlijf en vet dikke armen en zo droog dat de aders op zijn broodjes stonden. alleen zijn benen waren klote dat kwam door kinderverlamming. Oja ook grote handen leek wel een nest jonge lullen.
 
Om sterk te worden, mijn rug was heel zwak... daar had ik veel pijn van in het dagelijkse leven.
 
Zoals ik al eens vermeld heb, heb ik kanker gehad en heeft deze situatie bijna m'n leven gekost. Tijdens de chemo, revalideren van m'n operaties en zo en laten genezen van de littekens dacht ik maar aan een ding. En dat was nooit meer zo zwak en fragiel te zijn. Nu ben ik al zes maand aan het trainen en het bevalt me prima,,,hobby for life dus

Verder train ik ook voor betere looks,,want liever Klein en gespierd ( kben maar 1m71) dan klein en dik.

en tegenwoordig heb je overal wel een zeiker die probeert moeilijk te doen,,dus wil ik gewoon m'n mannetje kunnen staan als het op handgemeen aankomt:D
 
Om heel veel verschillende redenen, niet 1 reden eigenlijk.. gewoon alles bij elkaar :)
Maar vooral.. om ergens in uit te blinken.

+1

Ik wil wel de sterkste worden!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven