Fitness Seller

Waarom ben je begonnen met bodybuilding? (1 bezoeker)

Waarom Ben Je Begonnen Met Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    292

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door de fysieken van o.a Arnold, Stallone, Van-Damme, vond ik vroeger altijd al fascinerend en wou ik dus ook wel.

Nu zijn dr dingen bijgekomen zoals aantrekkelijker, aandacht/complimentjes die je krijgt en het is ook een doel geworden om sterk te worden.
 
een beetje een combo van alles. en toen ik na een photoshoot eens hoorde "tmag wel wa breder hé" kwam ik redelijk gefrustreerd en train ik nu als een gek :)
 
Eigenlijk alle redenen wel :P

Niet dat ik al die redenen had in het begin, maar als je het hebt bereikt en je merkt dat je er plezier van hebt is het uiteindelijk toch wel zeer zeker een reden om gewoon door te gaan en niet te stoppen :)
 
Ik woog minder/was smaller dan de 'petite' chicks waar ik op viel en mee was ;)
 
11 jaar terug.. saame met muaythai boksen om mijn lichaam sterk en explosief te maake werkte ik met gewichten.. de gewichten heb ik nooit meer los wille laate.. het gevecht tusse mezelf en het te drukke gewicht.. t heefd nog steeds een magishe invloed op mn algemeene gevoels toestand.. naa het sporte ben ik helemaal relaxed,
 
Ik ben pas begonnen met trainen maar ik hoop dat ik snel groter wordt, ik ben wat te mager en het vetpercentage mag best wat lager,

15jaar,56kg,174cm,12% BF *zucht* wil zichtbare abs..
 
Ik ben pas begonnen met trainen maar ik hoop dat ik snel groter wordt, ik ben wat te mager en het vetpercentage mag best wat lager,

15jaar,56kg,174cm,12% BF *zucht* wil zichtbare abs..

Volgens mij heb jij geen 12%BF. wtf, jij wil vetpercentage lager :eek:
 
omdat ik al lang geen sport meer had gedaan en mijn vader wou trainen met gewichten dus ging ik maar mee en ik vond het al snel leuk
 
ik vond mezelf skinny en wilde groter worden. nu wil ik GROOT worden.
 
toevallig,omdat ik bokste in een gym waar ze beneden bb deden,ik nam dat eerst 3x in de week erbij,na een tijdje heb ik voor full time bb gekozen
 
Ik ben pas begonnen met trainen maar ik hoop dat ik snel groter wordt, ik ben wat te mager en het vetpercentage mag best wat lager,

15jaar,56kg,174cm,12% BF *zucht* wil zichtbare abs..


je bent te mager, en je vet % mag lager?

you should go to a psychiatrist. :p
k snap je niet kerel, maar miss bedoel je dat je jezelf ielig vind en dat je toch geen abs hebt.
Train Harder!


overigens ben ik begonnen ivm vechtsport (15 jr): sterker en explosiever. Na knie blessures is de vechtsport steeds meer op de achtergrond gezakt en is krachttraining meer op de voorgrond gaan spelen. Eenmaal de slag te pakken stop je er niet meer mee.
 
Omdat ik niet meer kon k-boksen vanwege blessures. En omdat ik ****ing skinny was 96 kg bij 1,96 en daardoor huge wil(de) worden.
 
Ik begon met trainen omdat ik last had van hoofdpijn. Ben daarvoor naar fysio geweest en die zag dat ik hypermobiel ben en scoliose heb. Dat wil zeggen dat ik te flexibel in mijn rug ben en dat er een kromming inzit. Waarschijnlijk is deze door het werken erin gekomen. Door mijn spieren te trainen, kan ik beter rechtop zitten en vliegen de wervels niet zo snel meer van hun plek af.
 
Omdat ik niet meer kon k-boksen vanwege blessures. En omdat ik ****ing skinny was 96 kg bij 1,96 en daardoor huge wil(de) worden.

96kg @ 196 valt toch zwaar mee :|?
 
Begonnen nadat ik met teamsporten stopte, ik was vrij lam toen en 5 keer per week trainen en wedstrijd spelen had ik geen zin in. Paar vrienden van me gingen fitnessen en ik ben gewoon meegegaan.

Was altijd gezellig en ik werd ook duidelijk sterker. Dat was echter niet het doel, ik ging gewoon mee om wat te sporten, heb dat mn hele leven gedaan en dit was een goed alternatief voor teamsporten omdat ik zo zelf de intensiteit en frequentie kon bepalen.

Ik heb me er heel lang niet verder in verdiept. Ben er jaren later achtergekomen dat de bodybuilder op de foto in de sportschool (die wij altid 'bolletje' noemden) Ronnie Coleman was :sukkeltje:

Ben er toen langzaam ingerold. Vooruitgang in kracht en grootte, vrienden die ook steeds fanatieker werden, je weet hoe het gaat.
 
Toen ik er met vechtsport achter kwam dat met vrij sparren de sterke gasten meestal de technische gasten (en de rest) domineerden, wilde ik ook sterker worden.
 
Ik heb graag dat mensen naar me opkijken op alle vlakken, dus ook op het gebied van mijn lichaam. Als bodybuilder wordt je meteen opgemerkt. Ik heb wel nog een hele weg te gaan...
 
Omdat ik al één jaar niet meer aan sport had gedaan. Nu ben ik wel blij dat ik er niet meer uitzie als iemand uit een goelag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven