Fitness Seller

Waarom ben jij voor of tegen wilders ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben tegen wilders om dat hij mijn geloof zwaar beledigt. En omdat hij een lelijke kapsel heeft.

haha wilders die jou geloof beledigd :roflol: ik zou je eerder druk maken om al die terroristen die in naam van jou geloof alles opblazen.

ik ben voor wilders omdat hij blijkbaar de enige is die de problemen inzieet en er serieus iets aan wil doen. de rest gelooft nog in een zachte theekrans aanpak, ze moeten die roze bril eens afzetten. en nog meer punten ben ik het zeker met hem eens, maar dit is de belangrijkste omdat de andere partijen daar steken laten vallen(te laf zijn).
 
Ik kan me vinden in het merendeel van zijn standpunten, than again vind ik dat je een religie niet kunt verbieden net zo min als een boek, ongeacht wat daarin geschreven staat.

Ik ben het wel eens met het feit dat de radicale islamisering moet stoppen en er minder geld verdoet moet worden aan ontwikkelings samenwerking.
Strengere straffen mogen van mij ook doorgevoerd worden, levenslang ook écht levenslang maken en ervoor zorgen dat zo'n idioot(vandaag lichtend voorbeeld!) niet met een paar jaar weer vrij rondloopt.

Ik wil wel weten wat jij onder radicale islam bedoelt?

Ben je een radicale moslim als je 5 x per dag in de moskee bidt, en tijdens de ramadan vast?
En verder geen vlieg kwaad doet?
 
ik ben voor wilders omdat hij een groot leider is!:)
 
Tegen, door zn kapsel.
 
haha wilders die jou geloof beledigd :roflol: ik zou je eerder druk maken om al die terroristen die in naam van jou geloof alles opblazen.

Waarom zou ik me daar druk om maken?
in nl is het vrij rustig
 
Als je DBB mag geloven niet.
 
Ik hou me nog niet ZO bezig met politiek maar:

Ik mag zijn ideeën wel. Allochtonen zijn van harte welkom zolang ze zich gedragen, geen criminelen zijn/worden, en zowel: WEGWEZEN.
 
Levenslang is in Nederland levenslang.

Inderdaad...
Mensen worden verward met het feit dat er heel vaak levenslang wordt geëist maar dat dit zelden opgelegd wordt door de rechter, die dan vaak een straf van 30 jaar ofzo kiest.

Ik ben niet echt voor of tegen Wilders. Hij heeft echt heel veel goeie punten. Betere bescherming van dieren, geen verspilling van geld aan ontwikkelingshulp (wat uiteindelijk toch in de handen van de rijke elite terecht komt) en dat hij niet bang is om te zeggen waar het op staat. Maar het blijft een labiele man die om de één of andere reden het helemaal gemunt heeft op Moslims. Ik zou het echt wel snappen als hij alleen de criminele Marokkaanse jeugd hard zou willen aanpakken, maar deze man heeft gewoon een totale obsessie met alles wat met de Islam verbonden is.

Je kan wel stellen dat je geloof belachelijk mag maken, maar het gaat echt te ver als je mensen hierop gaat beoordelen. Westerse geloven zijn nog altijd erger, die hebben al zo vaak wetenschappelijk onderzoek in de weg gestaan omdat "God" het niet leuk zou vinden, dus waarom zou je dan gaan zeiken over Moslims die afgezien van een paar radicale figuren verder de rest van de wereld niet in de weg zitten?
 
Ik ben vóór Wilders omdat criminele buitenlanders nou eenmaal minder in de smaak vallen bij mij.
 
Voor vanwege zijn vastberadenheid.
Tegen vanwege bepaalde ideën.

Al bij al weet ik het nog niet.
 
Ik vind hem een linkse taartengooier, tegen dus.
 
Ik wil wel weten wat jij onder radicale islam bedoelt?

Ben je een radicale moslim als je 5 x per dag in de moskee bidt, en tijdens de ramadan vast?
En verder geen vlieg kwaad doet?

Behoorlijk ja, hoe moet je functioneren in de Nederlandse maatschappij als je 5 keer per dag naar de moskee moet? Welke werkgever is bereid dat te accepteren?
 
Als zij 5x willen bidden in hun vrije tijd is dat prima, daar hebben we ons niet mee te bemoeien. Maar zodra je op je werk bent, of in openbare ruimten, mag er niet gebeden worden.

Verder is dat vasten een reëel gevaar tijdens arbeid, mensen kunnen in gevaar gebracht worden door iemand die niet voldoende gegeten heeft. Denk maar aan een machinebestuurder die flauwvalt.
 
Tegen, zijn ideeen vind ik kortzichtig en naar mijn mening misbruikt hij het recht op vrijheid van meningsuiting. Daarnaast moet hij zich eerst normaal leren gedragen voordat hij aan belangrijkere zaken mag binden.
 
Tegen, zijn ideeen vind ik kortzichtig en naar mijn mening misbruikt hij het recht op vrijheid van meningsuiting. Daarnaast moet hij zich eerst normaal leren gedragen voordat hij aan belangrijkere zaken mag binden.

Ach zo, en de definitie van "normaal" luidt.....??
 
Ach zo, en de definitie van "normaal" luidt.....??

tjaa het is natuurlijk een heel subjectief begrip, net als de vrijheid van meningsuiting. Maar voor iemand die het volk vertegenwoordigt (nog wel een aardig groot deel ook :( ) vind ik dat hij zichzelf wel iets netter kan gedragen. Maarja wat is netter? Ik vind niet dat hij zomaar in het wild uitspraken of vergelijkingen mag maken over de Islam en allochtonen. Als dit de vrijheid van meningsuiting schaadt, so be it
 
ik hou me nog niet zo bezig met politiek maar:

Ik mag zijn ideeën wel. Allochtonen zijn van harte welkom zolang ze zich gedragen, geen criminelen zijn/worden, en zowel: Wegwezen.

:grinny:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven