ik ben 100% natural ... dat schema is niet de schema dat ik altijd train hoor
zo druk was ong mijn oude schema..
dit is mijn nieuwe schema:
WEEK I:
-maandag:
borst,triceps,biceps
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
benen,buik
-donderdag:
rug,schouders,onderarmen
-vrijdag:
borst,triceps,biceps
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
WEEK II:
-maandag:
benen,buik
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
rug,schouders,onderarmen
-donderdag:
borst,triceps,biceps
-vrijdag:
benen,buik
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
WEEK III:
-maandag:
rug:
- Lever: Downward Rotation (die oefening achteraan links, om de hoek, waar je je omhoogtrekt)
- Dumbbel: Row (with elbows out) (de oefening met een halter: roeien)
- Cable: (die oefening,bij de paal. waar je t gewicht naar je toetrekt als je zit, soort van roeien)
- Cable: (die oefening, bij de crossover, waar je 1 zon handvat langs je lichaam trekt voor je vleugelrugspieren)
- Cable: (die oefening, bij de computer, waar je zon lat in je nek kan trekken, alleen dan met zon ding dat je gebruikt bij die oefening bij de paal)
schouders:
- Lever: Shoulder press (die oefening links achter in de hoek als je binnenloopt)
- Cable: Upright Row (zon stang rechte stang bij de cross-over naar je kin optrekken)
- Dumbbell: Front Raise (dumbbells 1 voor 1 voor je optillen, recht vooruit)
onderarmen:
- Barrbell: (die oefening waar je gaat zitten, en dan pak je een stang, en leg je je onderarmen omgedraait neer, en dan til je die stang weer op)
-dinsdag:
kickboxen
-woensdag:
borst,triceps,biceps
-donderdag:
benen,buik
-vrijdag:
rug:
- Cable: (die oefening, bij de computer, waar je zon lat in je nek kan trekken)
- Lever: Downward Rotation (die oefening achteraan links, om de hoek, waar je je omhoogtrekt)
- Dumbbel: Row (with elbows out) (de oefening met een halter: roeien)
- Cable: (die oefening, bij de crossover, waar je 1 zon handvat langs je lichaam trekt voor je vleugelrugspieren)
schouders:
- Lever: Shoulder press (die oefening links achter in de hoek als je binnenloopt)
- Cable: Upright Row (zon stang rechte stang bij de cross-over naar je kin optrekken)
- dumbbell: (2 halters in je hand, en dan tegelijk heel langzaam naar buiten/omhoog tillen)
onderarmen:
- (die oefening waar je zon stok vasthoudt, waar een touw mee moet oprollen waar een gewicht aanhangt)
-zaterdag:
rustdag
-zondag:
rustdag
ik ben ff de oefeningen er ook bij te zetten... maja sommige engelse benamingen weet i knog niet .. dus beschrijf ik zelf wat t is

en waar t staat
owja.. tis neit helemaal ingevuld..ik vul elke keer nadat ik getrained heb. die dag in met wat ik gedaan heb. en vul dan in wat ik voor de volgende keer ga doen.
(ben er gisteren dus voor t eerst mee begonnen zoals je ziet)
over een maandje is mijn schema helemaal af denk ik.. dan post ik em nog wel een keer.
zoals je ziet train ik mijn benen dus nu om de 3 weken 2x in de week. imo t beste schema voor mij denk ik. (totdat ik een betere weet te maken

)
ik weet nog niet alle namen.. ik probeer op sites de namen te zoeken door te kijken hoe ze die in die korte filmpjes laten zien... maar best moeilijk. iemand nog een geode site?
Zoals je ziet zit ik dus nu in week 3. ben sinds gisteren begonnen met alle oefeningen erin te zetten enz.
http://exrx.net/Exercise.html
deze gebruik ik nu.