AndroidHealthClinic

Waarom blijft STH/HGH zo duur?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
kan iemand me dit deftig uitleggen,want ik begrijp het eigenlijk niet,ik heb al gehoort dat het produceren van het goedje 2 keer niks is,wat bacterien,wat menselijke genen,en laat maar kweken.

de verkoop gaat (in mijn ogen) ook redelijk goed,er zijn toch heel wat mensen die ooit,of nog steeds aan de Sth/HGH zitten...

waarom is het dan zo duur...? daar moet je dan nog AS cycles bijrekenen + eventueel IGF-1/slin en dergelijke...

waar haalt de gewone werkmens die poen vandaan?
 
kan iemand me dit deftig uitleggen,want ik begrijp het eigenlijk niet,ik heb al gehoort dat het produceren van het goedje 2 keer niks is,wat bacterien,wat menselijke genen,en laat maar kweken.

de verkoop gaat (in mijn ogen) ook redelijk goed,er zijn toch heel wat mensen die ooit,of nog steeds aan de Sth/HGH zitten...

waarom is het dan zo duur...? daar moet je dan nog AS cycles bijrekenen + eventueel IGF-1/slin en dergelijke...

waar haalt de gewone werkmens die poen vandaan?

:roflol:
 
De productie stelt ook niks voor;

poep in een emmer
wacht een dag
handkar je kwakkie in de emmer
wacht nog een dag
spuit vullen uit de vloeistof in de emmer
spuit in je bil
klaar!!
 
De productie stelt ook niks voor;

poep in een emmer
wacht een dag
handkar je kwakkie in de emmer
wacht nog een dag
spuit vullen uit de vloeistof in de emmer
spuit in je bil
klaar!!

idd,de totale kost... 10€ (8 voor de emmer en 2 voor een paar spuiten)


ok ok,ik heb het wat simpel voorgesteld,maar zo is het toch heel simpel uitgelegt?
 
Vraag en aanbod?

er is genoeg aanbod lijkt me...

-jintropin
-hygetropin
-GG HGH
-GS HGH
-Gentropin
-somatropine
-en zooooveeeeeel meer nog...

jintropin is ook wel de grootste denk ik,wordt in china gemaakt als ik me niet vergis,dus die chinezen moeten dan toch ook wel een oplossing vinden om die rpijs naar beneden te halen,ze krijgen alles goedkoper,waarom zoiets dan niet...

ik vind,om tegen de concurentie op te kunnen dat elk van bovenstaande bedrijven gewoon z'n prijs zo laag mogelijk moet houden...ten voordele van ons dan natuurlijk
 
je betaald te veel voor je hgh :D
 
prijzen zijn erg gezakt maar de verkopers verkopen het nog steeds aan zelfde prijs, een hgh kuur voor een ganse jaar ,waar je alleen in de week zet ( 10Iu/dag 5/7 dus ongeveer 2600iu !!!) kost vanuit de bron zelf ongeveer als bijvoorbeeld : 40flesjes Test. ent van GS die de eindgebruiker betaald...;)

Maarja is goed dat de prijzen hoog blijven anders wordt iedereen huge en val ik minder op :D
 
vind ik nou ook wel jammer dat het zo duur blijft .
 
van mij mag die prijs ook wel dalen van igf en hgh:D
 
prijzen zijn erg gezakt maar de verkopers verkopen het nog steeds aan zelfde prijs, een hgh kuur voor een ganse jaar ,waar je alleen in de week zet ( 10Iu/dag 5/7 dus ongeveer 2600iu !!!) kost vanuit de bron zelf ongeveer als bijvoorbeeld : 40flesjes Test. ent van GS die de eindgebruiker betaald...;)

Maarja is goed dat de prijzen hoog blijven anders wordt iedereen huge en val ik minder op :D

goed dat ik wat tussen de regels kan lezen ;)

tnx voor de info!
 
van mij mag die prijs ook wel dalen van igf en hgh:D

van mij mag de prijs van benzine ook wel dalen.... niet echt nuttig topic lijkt me.

bepaalde produkten hebben een bepaalde prijs. aan de ene kant vind ik het wel goed dat hgh nog steeds duur is. anders zou het bij elke dbol beginneling in zijn kuurtje zitten.

omdat iedereen het doet in de gym.....
 
sth is zo 2006
 
Komt gewoon omdat er veel te veel dealertjes tussen de bron zitten en iedereen er aan verdienen wil....
Als je rechtstreeks bij de bron haalt ben je vele malen goedkoper uit....
En het moet ook niet te goedkoop worden want dan hangt straks half ned aan de sth wat ook weer niet goed is.....'
Er wordt in mijn ogen al teveel gebruikt en ook veel te hoog in mg gezet....
Maarja waar komt dat door omdat al die dealertjes zelf vaak ook gebruiken en hun klantjes moeten dat betalen dus hoe meer ze nemen hoe beter het is....
 
Idd, hoe meer hoe beter...vooral met sth :P
 
Maarja is goed dat de prijzen hoog blijven anders wordt iedereen huge en val ik minder op :D[/QUOTE]


ahahhahaaa, schitterend
 
sth is voor patserige kuurders, je neemt sth in je kuur om aan anderen te laten zien dat je veel geld hebt.

daarom willen ze sth kunstmatig duur houden.

net als dure auto's, ze kunnen echt wel goedkoper worden, maar dan is de status weg, daarom houden ze de prijzen hoog, er zijn altijd mensen met geld die het kopen.

er zijn ook heel veel mensen die liegen over hun STH-gebruik, ze maken hier logs of topics aan over STH, terwijl ze feitelijk helemaal geen geld hebben voor deze luxe goederen.

ik zal het je sterker vertellen, STH bestaat niet! STH is een fabeltje, gebaseerd op de GH-gut van Ronnie, wat eigenlijk helemaal geen GH-gut is. Iemand is over STH begonnen, en zo is het balletje gaan rollen. Iemand begon wijs te doen dat hij het in zijn bezit had (ik herriner me het begin van de hype op dit forum nog). En toen kwamen er steeds meer verhalen van STH gebruikers, die elkaar eigenlijk alleen maar aan het napraten waren, en vol minachting en jaloerzie waren omdat de een zogenaamd wel STH had, en de ander niet.

@Iron Mike; kerel, maak je niet druk dat je met je bijbaantje als zakkenvuller je STH-kuur niet kan bekostigen, want het is een groot verzinsel dat spul.

Arnold had het ook niet over STH, kijk hoe hij eruit zag.

Zo, ik heb gesproken, AMEN!
 
Laatst bewerkt:
Die prijzen zullen door tussen personen wel stijgen inderdaad, echter is dit ook het geval bij AAS.

Het gene dat hGH zo duur maakt is grotendeels te wijten aan het isolatie proces tot het eindproduct, wat strenge regels vereist (ivm de productie in microorganismen). In tegenstelling tot AAS wat niet middels de genoemde "bacterien" wordt geproduceerd.
 
er zijn gewoon prijsafspraken gemaakt!

schandalig dit :(
 
iedereen moet geld verdienen toch??? jintropin heeft er al voor gezorgt dat de prijs een stuk omlaag is gegaan...en nog zitten jullie te zeiken...anders moet je kijken of je ergens bokito mag kopen voor een mooi prijsje,trek zn hypofyse leeg.....kan je voorlopig vooruit denk ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven