Fitness Seller

Waarom bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tclaesse

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2004
Berichten
205
Waardering
0
Wat zijn de voornaamste motieven of redenen waarom er aan bodybuilding wordt gedaan? Uiterlijk verbeteren, uitdaging, hoog scoren bij de vrouwen, fysiek onderhouden, voor de kik, grenzen verleggen?....Ik ben benieuwd!
 
Sterker worden, meer zelfvertrouwens krijgen, fysiek onderhouden, ik doe het voornamelijk voor mezelf

maar ook een beetje voor het vrouwelijk geslacht ;)
 
Voor mij: er goed uitzien en ook wel een beetje het 'schokeffect' :D
 
het steeds groter en sterker worden is echt cool
 
Om lekker te sporten, een in mijn ogen mooie fysiek te verkrijgen en daardoor meer zelfvertrouwen, en om sterker te worden. En dat dames er soms van houden is natuurlijk ook mooi meegenomen.
 
verslaving!, ik zou niet meer kunnen leven zonder muscles, als ik een normale vent zie van mijn leeftijd lijken ze automatisch allemaal ecto's, buff mot je wezen, reacties zijn ook wel leuk, maar voor de vrouwen hoef je het niet meer te doen als je een 100kg + buffelo word :D oja en de kr8 ;)
 
eerst zelfvertrouwen, maar daarna groei je steeds verder en verder en krijg je meer resultaat en dan komt de kick en drang om groter te worden :D
 
Omdat ik nooit meer mager wil zijn.
 
Bodybuilding voor de feeling, voel me er gewoon lekkerder door, zoals al is gezegt
het is een verslaving en kan niet meer zonder. Ben er gezonder door gaan leven,
bewuster na gaan denken.

Zoveel mogelijk kracht kweken met zo min mogelijk spier, is ook een reden waarom.
De reacties van de dames, zijn natuurlijk altijd welkom, maar daar doe ik het niet voor.
 
Ik doe het nog altijd omdat ik er veel plezier in heb.

Als je er geen plezier in heb dan kan je het niet blijven doen.
 
Ik doe het zodat jij de searchfunctie kan gebruiken
 
serieus, het streven naar een volmaakt fysiek.
 
in het begin om aftevallen en blokjes te kweken(ja ik wou graag de breezer look) en daarna toen ik wat vormpjes zag toen begon het verslavend te worden en kon ik nu niet meer zonder als ik een training oversla voel ik me meteen slecht reactie's van de dames daar doe ik niet voor want dan kan je beter alleen buikspieren trainen.
 
Ik doe het omdat ik knap wil worden en hopelijk ooit een vrouw krijg die ik dan kan nken.
 
ik ben al blij als ik op een dag niet meer uitgelachen en uitgescholden wordt voor zielige ecto.
 
Die vraag kun je beter aan Wesley stellen :D
 
Back
Naar boven