- Lid geworden
- 1 mrt 2003
Originally posted by Purple
Ik doe ook heel erg mijn best...![]()
aha concurrentie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik doe ook heel erg mijn best...![]()
1, 2 en 6...
Ik word later als ik groot ben Miss Fitness...
Echt ongelooflijk krijg op deze post negatief karma, er is naar mijn mening niets negatiefs aan het is alleen maar mijn doel dat moet toch goed zijn...
Maar goed misschien iemand zonder doel of verkeerd doel.
Nee tuurlijk niet...
Maar ja beetje laf maar goed.
Originally posted by Man-Mountain
Ik let zoiezo niet meer op die karmazooi. Totaal kansloos imho
Originally posted by nilsjei1234
Hmm ken het irritante gedoe... man...
naja ik geef je wel een pos karma![]()
Echt ongelooflijk krijg op deze post negatief karma, er is naar mijn mening niets negatiefs aan het is alleen maar mijn doel dat moet toch goed zijn...
Originally posted by dandyman
of iemand die concurrentie in jou ziet....![]()
It wasnt me, geef geen negatieve karma's weg
respecteer elke mening. ondoordacht, dom, absurd of niet
en dat negatieve karma moet je niet afleiden van je post.
ik zag er iig niets negatiefs in.
Zit meestal een andere gedachte achter en die gedachte is meestal van personlijke aard. daarom krijg ik enkel positieve karma....![]()
maar Purple, ik heb hier een cadeuatje voor je om je op te vrolijken[Abeelding niet meer beschikbaar]
ben benieuwd hoeveel negatieve karma ik hiervoor krijg
edit: ik zie vrijwel niet goed wannee ik negatieve karma krijg. Last van kleurendyslexie... dacht in t begin altijd dat ik enkel positieve karma ontving...je hebt toch een aantal kleuren en de grijze is negatief toch?
Originally posted by nilsjei1234
hmmz wat moet ik mij voorstellen bij die kleurendyslexie van je?
kort en bondig gezegd: ik zie alle kleuren zoals een normaal mens dat ziet maar ik kan t af en toe geen naam geven.
Bij mn marinekeuring bleek dat ik t voor groene tinten had, maar ze konden niet precies uitleggen wat ik had. Ik was uniek zeiden ze. Of ik hier blij mee moet zijn is een tweede.
echter op mn school bleek t ook bij blauwe en paarse tinten en ga zo maar door. op een gegeven moment moest ik een kleurenboek inleveren met groene kleuren..ja hoor, ik dacht t goed te hebben gedaan dmv kleurenmenging en wat bleek: alles was grijs![]()
als er kleuren door elkaar staan die weinig nuance verschil hebben snap ik t helemaal niet meer
dat is t antwoord op de pol, daarom doe ik aan BB![]()
Originally posted by Bracke
Je weet toch dat je drie rode bolletjes naast je naam hebt staan??![]()
ik plaats hierbij de volgende smilies![]()
![]()
Das mooi, Bracke maarre had ik die dan nog niet
ohnee ik zie t. ze zijn blauw