MuscleMeat

Waarom doe jij aan bodybuilding? (1 bezoeker)

Waarom doe jij aan bodybuilding?

  • Voor me gezondheid, en om lekkerder in me vel te zitten

    Stemmen: 6 10,3%
  • Om me figuur te verbeteren

    Stemmen: 31 53,4%
  • Om me kont voltespuiten, Verdorie ik wil groot worden!!!

    Stemmen: 4 6,9%
  • Voor de wijffies natuurlijk

    Stemmen: 7 12,1%
  • Ik wil carriere maken als een peperdure gigolo

    Stemmen: 6 10,3%
  • IK wil later met mij (bijna) naakte lichaam de show stelen op het podium, Ik wil prof worden!

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Voor de wijffies gestemd, maar doe het ook omdat ik een mooi massiv lichaam wil hebben, niet te groot dan voel ik me weer oermens. maar een Massive Body
 
Volgens mij zie je ook nog dubbel ook dandy, ik zie daar toch echt 2 rode blokjes staan! :)
 
jaja, lach de kleurenblinde BB'er maar weer uit. alsof ik t er niet moeilijk genoeg meeheb:(
 
Ik doe het eigenlijk omdat je hier echt levels mee kan bereiken. Vind leuk om begin van een bulk tijd laten we zeggen september te denken nou in april wil ik 10 kilo meer wegen. En dan steeds maar daar naar streven :D das echt mooi dan als je dan in April je doel hebt bereikt. En dan gewoon in die tijd je lichaam zien veranderen en je lkker voelen. Dus ik ga voor 1 & 2...


Maar niet omdat ik niet als ze raar pikkie wil klinken natuurlijk ook 4! hahah
 
Belangrijkste reden om mijn figuur te verbeteren.
Daarna voor de wijffies
 
mja ik zou best gigolo willen worden :D .... ik wil men lichaam gewoon in vorm krijgen, voor mezelf... als een tjick je wil om je lichaam wat heb je dan? zie het als een leuke bonus als ze je lichaam leuk vindt :D
 
Back
Naar boven