XXL Nutrition

Waarom doen jullie aan vechtsporten?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik doe niet aan vechtsport, ooit in een ver verleden taekwono gedaan, maar ik zit erover te denken weer te beginnen.
 
Zou graag met gevechtsport beginnen eigenlijk. Zou dat dan 1 keer per week doen als extra cardio onderdeel.

In de sportschool waar ik train geven ze binnenkort lessen.

Maar dat is chinees kick-boxen. Heeft er iemand een idee wat dat zoal inhoud??
 
IK zelf heb 4.5 jaar tae kwondo gedaan, en terwijl ook 2 jaartjes karate als extra training voor competitie.

Heb diverse tornooien meegedaan waarvan ook het europese kampioenschap in 1995 waar ik trots 2e werd ik men categorie.

Op men leeftijd werd het dan wat te saai en de club begon langzaam dood te gaan.
Tot er beslist werd een einde aan te maken.
Nog altijd voel ik de nood ooit te herbeginnen met een vechtsport. Het zit gewoon in men bloed denk ik :) Net als bb.
 
Doe er ook niet meer aan, heb het paar jaar geleden eens gedaan.
Zit er nu aan te denken om op boksen te gaan, wil dit al zo lang :D
 
Lijkt me ook cool om te boksen, ben absoluut geen vechter maar ben ook helemaal niet bang. heb ook behoefte om me af te reageren, daarom doe ik nu ook bodybuilding. Ben ik na die zware training altijd superrelaxed... kzit er al effe over na te denken om te beginnen boxen maar kheb ik wil me eerst effe toelegge op bodybuilding. Als mn streefgewicht van 90 kg droog bereikt is begin ik eraan... nog 10 kg spier te gaan, hoop over een jaartje ofzo, dan gewoon massa onderhouden en knallen
 
ik heb 2 jaar kick/thai boxen gedaan bij Perry ubeda in Nijmegen.
vannuit daar overgestapt naar bodybuilding!
En dat bevalt me wel
 
Ik heb een tijd Jeet Kune Do gedaan en doe nu Budokai-Do Karate. Ook een full-contact karate sT.
Dat je jezelf er niet meer kan verdedigen op straat is grote zever. Wij trainen zelfs soms op technieken beginnend met handen gewoon omlaag, zoals op straat, in verrassing.
Voor andere sTen weet ik het niet precies van karate. Meestal zoek ik een aantal clubs uit, ga een keer of 2 om te kijken hoe de training me bevalt en dan blijf ik of blijf ik niet :D
En bij mn eerste training bij Budokai-do was ik bekaf, vol blauwe plekken en had ik zelfs een blaar gekregen. Dus bleef ik lekker :D

En waarom doe ik het? Ik ben gewoon een freak in vechten, net zoals sommige hier in bodybuilder... Verslaving gewoon :cool:
 
Back
Naar boven