MuscleMeat

Waarom dragen zoveel (jonge) meiden van die strakke (yoga) broeken tijdens het trainen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sterkjanus

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
42
Waardering
36
Oprechte vraag. Het ziet er natuurlijk extreem sexy uit. Dus het ligt voor de hand dat dit dan ook de reden is.
Tenzij ze wel heeel fijn zitten en dit superieur is aan alle andere sportkleding. Daar heb ik echter mijn twijfels over. Ik heb me nog nooit geërgerd aan mijn loszittende kleding tijdens het sporten.

Ik heb het dus over dit soort broeken.
tumblr_o7ra1sX31g1v6bm7ho1_500.jpg


Het werkt zowel afleidend als motiverend tegelijkertijd, moet ik toegeven.

Dus, dames, waarom is dit soort kleding populair? Puur voor de ego-streling van de kijkende mannen? Of is het puur voor het comfort? Of toch stiekem een beetje van allebei?
 
Oprechte vraag. Het ziet er natuurlijk extreem sexy uit. Dus het ligt voor de hand dat dit dan ook de reden is.
Tenzij ze wel heeel fijn zitten en dit superieur is aan alle andere sportkleding. Daar heb ik echter mijn twijfels over. Ik heb me nog nooit geërgerd aan mijn loszittende kleding tijdens het sporten.

Ik heb het dus over dit soort broeken.
Bekijk bijlage 530183

Het werkt zowel afleidend als motiverend tegelijkertijd, moet ik toegeven.

Dus, dames, waarom is dit soort kleding populair? Puur voor de ego-streling van de kijkende mannen? Of is het puur voor het comfort? Of toch stiekem een beetje van allebei?
Waarom denk je zelf?


oMdAT hET sUpEr CoMfORtAbeL iS nAtuUrliJk!!!!
 
Jij gaat nooit een eerlijk antwoord krijgen van een vrouw, omdat ze niet gezien willen worden als 'oppervlakkig'. Iedereen en alles weet toch dat ze dan doen voor aandacht. Hetzelfde geldt voor die vrouwen die komen trainen met los haar, een korte broek die zoveel mogelijk laat zien en fucking veel schmink op hun bakkes hebben.

Gewoon negeren/doen alsof ze niet bestaan, tenzij ze ook oprechte interesse in jou tonen.
 
omdat ze ook nog high waisted zijn, kunnen ze hun vetjes goed coveren.
 
Jij gaat nooit een eerlijk antwoord krijgen van een vrouw, omdat ze niet gezien willen worden als 'oppervlakkig'.
Die ik ken zeggen het wel gewoon :P

Niet alleen voor aandacht trouwens, maar het geeft alles ook een beetje betere vorm. Wat ook weer goed is voor de aandacht.
 
Alsof wij mannen er niet alles aan doen om er beter uit te zien... ja op een paar pipo's na die zogenaamd tevreden zijn maar gewoon fucking lui zijn of toch alleen maar lelijke wijven kunnen fixen.
Waarom doe jij gel in je haar?
Waarom scheer jij je?
Waarom trek je mooie kleding aan?

Wat een zinloos topic.
 
Alsof wij er niet goed uit willen zien in shirts waar je armen mooi in uitkomen etc.

Trouwens, die leggings zitten wel serieus lekker. Ik heb voor hardlopen in de winter mannen modellen en dat loopt echt prettig. Vind een mannenlichaam niet perse mooi uitkomen in een legging, maar fuck it, als het koud is en regent en je gaat toch rennen buiten dan maakt het je toch niets uit.

En oja. Die strakke pakjes voor op mijn racefiets zijn ook wel comfortabel, met name de lange broeken met bretels.

Ik denk dus dat het allebei is. Ze willen er goed uitzien en het zit prettig.
 
Alsof wij mannen er niet alles aan doen om er beter uit te zien... ja op een paar pipo's na die zogenaamd tevreden zijn maar gewoon fucking lui zijn of toch alleen maar lelijke wijven kunnen fixen.
Waarom doe jij gel in je haar?
Waarom scheer jij je?
Waarom trek je mooie kleding aan?

Wat een zinloos topic.
Vind Dat sowieso onder de Nederlanders wel meevallen, de meeste van die ecto studentjes in hun skinnyjeans en met een verlept baardje en gebrek aan testosteron ziet er niet uit. de buitenlanders zijn veel meer bezig met hun uiterlijk. En lopen er veel beter bij na mijn mening.
 
Coleman droeg ook dat soort broeken. Vast niet omdat hij wou dat we naar zijn kontje keken.
 
Coleman droeg ook dat soort broeken. Vast niet omdat hij wou dat we naar zijn kontje keken.

En ook vast niet doordat zijn aders door die legging heen kwamen en je de vorm van zijn been beter kunt zien.
 
Oprechte vraag. Het ziet er natuurlijk extreem sexy uit. Dus het ligt voor de hand dat dit dan ook de reden is.
Tenzij ze wel heeel fijn zitten en dit superieur is aan alle andere sportkleding. Daar heb ik echter mijn twijfels over. Ik heb me nog nooit geërgerd aan mijn loszittende kleding tijdens het sporten.

Ik heb het dus over dit soort broeken.
Bekijk bijlage 530183

Het werkt zowel afleidend als motiverend tegelijkertijd, moet ik toegeven.

Dus, dames, waarom is dit soort kleding populair? Puur voor de ego-streling van de kijkende mannen? Of is het puur voor het comfort? Of toch stiekem een beetje van allebei?
Zodat ze niet voor niks lid zijn van een sportschool. Sterker nog, ik denk dat er meiden zijn die lid worden van de gym zodat ze een legging kunnen dragen.
 
Is Camelus aan het whiteknighten? Lees ik dat nou goed? Of komt het door al die stront in mijn ogen van al die poep die ik heer lees?

Vrouwen zijn van nature onzekerder dan de meeste mannen en zijn daarom ook meer afhankelijk van bevestigingen, dus het is niet eens heel raar dat het zo werkt. Vergeet jij maar eens op te merken dat je vriendin/vrouw i.p.v. 10 haren 5 haren heeft geëpileerd. Of dat je niet erbij vermeld dat haar vorige kapsel er ook goed uitzag als ze naar de kapper is geweest.

Maar goed, ik zal wel wat meer nuances aanbrengen, want anders krijgen jullie natuurlijk pikstraf van jullie vrouw/vriendin die ook waarschijnlijk meeleest. Ik doe vaak genoeg een iets te strakke shirt aan zodat ik meer aandacht krijg. Lekker die aandacht. I fucking love it. Het voelt ook lekker om gewild te zijn, dus ik geef ze helemaal geen ongelijk. Maar dat wilt niet zeggen dat er geen kern van waarheid in zit. Plus zijn er genoeg vrouwen die dat dan weer zien als overcompenseren/onzeker zijn etc etc, dusja.

Gewoon ophouden met schijnheilige bullshit.
Die ik ken zeggen het wel gewoon :P

Niet alleen voor aandacht trouwens, maar het geeft alles ook een beetje betere vorm. Wat ook weer goed is voor de aandacht.
Naja, buiten de vriendinnetjes die jou gefriendzoned hebben dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven