Fitness Seller

Waarom dragen zoveel (jonge) meiden van die strakke (yoga) broeken tijdens het trainen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een drukte om een broekje. Heftig om te lezen dat zoveel mannen van slag raken van een modetrend.
 
Niet op je zolderkamer
Maar wel in m'n kelder.
giphy (5).gif
 
Briljante comeback. Eerst te pussy zijn om mij direct te quoten en nu met zoiets lame komen, omdat je niks zinnigs meer kan zeggen.
Ik weet t oprecht niet, ik hou me niet zo bezig met welk persoon er achter welke nickname zit tenzij ik ze persoonlijk ken. Ik weet ook nooit wie een bepaald aanzien heeft of wie zich snel getriggerd voelt, wie altijd de risee is hier. Zal de leeftijd zijn dat ik dat snel vergeet. Ik ben ook niet echt bezig met of ik iemand wel of niet gequote heb of welke 'comeback' ik dan maak en hoe heftig dat is voor een ander.
Ik maakte twee keer een (flauw) grapje, ik merk dat jij je daardoor persoonlijk aangesproken voelt. Dat kon ik ook niet weten. Ik wens je verder veel succes toe.
 
Allemaal leuk en aardig totdat allemaal 16 jarige breezers opeens besluiten zo rondt te lopen in je gym.

Waar de f waren al die breezers toen ik die leeftijd was.
Volgens een zeker Tweede Kamerlid advocaat kan dat boven de 16 allemaal gewoon, zou je de verloren ervaringen willen inhalen.
 
Thomas ga een leven zoeken man
Want jij hebt zo'n geweldig leven toch? Meneer is een keer minder actief , omdat hij het zogenaamd zo druk heeft met zijn job als de nieuwe CEO van Microsoft.

Ben je nog steeds triggered omdat ik je whiteknight noemde? Leer nou eens een keer te incasseren i.p.v. dagenlang butthurt te zijn over zoiets onzinnig. Zelf loop je altijd iedereen en alles hier te bashen.

Ik weet t oprecht niet, ik hou me niet zo bezig met welk persoon er achter welke nickname zit tenzij ik ze persoonlijk ken. Ik weet ook nooit wie een bepaald aanzien heeft of wie zich snel getriggerd voelt, wie altijd de risee is hier. Zal de leeftijd zijn dat ik dat snel vergeet. Ik ben ook niet echt bezig met of ik iemand wel of niet gequote heb of welke 'comeback' ik dan maak en hoe heftig dat is voor een ander.
Ik maakte twee keer een (flauw) grapje, ik merk dat jij je daardoor persoonlijk aangesproken voelt. Dat kon ik ook niet weten. Ik wens je verder veel succes toe.
Je bedoelde mij toch ook met jouw grap. Wie anders?
 
Want jij hebt zo'n geweldig leven toch? Meneer is een keer minder actief , omdat hij het zogenaamd zo druk heeft met zijn job als de nieuwe CEO van Microsoft.

Ben je nog steeds triggered omdat ik je whiteknight noemde? Leer nou eens een keer te incasseren i.p.v. dagenlang butthurt te zijn over zoiets onzinnig. Zelf loop je altijd iedereen en alles hier te bashen.


Je bedoelde mij toch ook met jouw grap. Wie anders?

fart GIF
 
Je doet zelf ook aan body shaming pipo. En loop nou niet zo hypocriet te doen, want jij hebt zelf ook altijd overal een mening over. Die je het liefst zoveel mogelijk benadrukt met je exotische vocabulaire.
 
Doe allemaal eens lief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven