Fitness Seller

waarom ecto en meso ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
74
Waardering
0
een beetje filosofische vraag misschien, maar ik vroeg me af wat eigenlijk het nut is dat er naast mesomorph lichamen ook mensen zijn met ecto en endo zijn? als je stelt dat het doel van de mens is om te overleven, waarom heeft dan niet iedereen gewoon de ideale lichaamsbouw gehad? ???
 
Ja goede vraag...Het zuigt om een ecto te zijn :mad:
 
Tja...... vreemd he waarom zijn er verschillende soorten eigenlijk geen idee.
Maar het verschil in lichaamsbouw wordt al bepaald in de vroege embryonale ontwikkeling heb ik weleens gelezen.
Het algemene bouwplan van het menselijk lichaam wordt dan al aangelegd. Dat is natuurlijk niet je vraag want waarom er vershillend gebouwde mensen zijn geeft hier geen antwoord op.

Maar zo zou je ook de vraag kunnen stellen : Als we op de wereld zijn om anderen te helpen, wat doen dan die anderen op de wereld. ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Life is hard when ur an ecto :sob: :bawling:
 
hey hey het is niet de bedoeling dat dit een uithuiltopic wordt :p
 
Is de natuur. Ook in de dierenwereld heb je sterke en
zwakkere exemplaren. Maar overleven als mens heeft
ook te maken met je verstandelijke vermogens en vinding-
rijkheiden niet alleen met de fysiek.
 
Waarom zijn de bananen krom??? :D
 
Waren ze recht van lijn,
dan zouden het geen bananen zijn...
 
Omdat er geen perfecte lichaamsbouw is. Voor bodybuilding wel overduidelijk Meso..... Maar voor hardlopen of wielrennen? Duidelijk niet. Ligt denk ik meer aan de sport.... Ik heb dus pech.
 
heeft met overleving te maken

Hi

de verschillen in deze wereld, dan bedoel ik alles, zijn bedoeld om onze overlevingkansen te vergroten.

Xerxes
 
ja, de verschillen maken juist het leven zo boeiend.
 
Waarom zijn de bananen krom

hehehe :D :D

ach ja je ubermenschen en untermenschen :D :D (had geloof ik beter een 60 jaar geleden geboren kunne worden :D )
 
Originally posted by Robin
Waarom zijn de bananen krom??? :D

"Waarom zijn de bananen krom?


Vaak wordt gezegd dat bananen krom zijn omdat ze naar het licht groeien, maar daar is geen snars van waar! Het licht speelt wel een rol in de smaak van de banaan, maar de vorm wordt er niet door beïnvloed. De ZWAARTEKRACHT is de boosdoener. De bananenvrucht heeft een 'negatieve geotropie'. Dat betekent dat de stengel waaraan de tros zich ontwikkelt recht omhoog groeit, en daarna doorbuigt onder zijn eigen gewicht. De bloemen wijzen dan naar beneden, maar omdat de vruchten tegen de zwaartekracht in groeien, krommen zij zich omhoog. De één meer dan de ander, afhankelijk van de plaats in de kam. Wil je liever een rechte banaan dan een kromme? Dan volgt hier een tip: Als je de groeistengel omhoog zou trekken, zodat hij rechtop blijft staan, zouden de bloemen omhoog wijzen en krijg je: rechte bananen!"

moest 't gewoon ff opzoeken... :D
 
Originally posted by Olimantado
Waren ze recht van lijn,
dan zouden het geen bananen zijn...

Ik denk dat het dan alsnog bananen zijn... :D
 
Originally posted by Floyd
Omdat er geen perfecte lichaamsbouw is. Voor bodybuilding wel overduidelijk Meso..... Maar voor hardlopen of wielrennen? Duidelijk niet. Ligt denk ik meer aan de sport.... Ik heb dus pech.

ja maar dan heb je het over sporten, en dat is iets wat mensen zelf verzonnen hebben; niet essentieel om te overleven...
 
Re: heeft met overleving te maken

Originally posted by xerxes
Hi

de verschillen in deze wereld, dan bedoel ik alles, zijn bedoeld om onze overlevingkansen te vergroten.

Xerxes

de overlevingskansen van endo's bedoel je dan neem ik aan?
 
Idd in koude gebieden zullen endo's meer overlevings kansen hebben en warmere streken passen ecto/meso's zich waarschijnlijk beter aan...
 
Originally posted by admin
Idd in koude gebieden zullen endo's meer overlevings kansen hebben en warmere streken passen ecto/meso's zich waarschijnlijk beter aan...


Hmmm, deze ecto verbrand helaas wel snel..:(

Zag op discovery wat documentaires over het ontstaan van de huidige mens. Er is een theorie dat wij ontstaan zijn uit de mens uit afrika die naar europa trok en zich daar vermengde met de neanderthalers die in het koudere europa woonden. De neanderthalers waren veel gedrongener en steviger gebouwd dan de mens uit afrika. Dus endo's zijn meer neanderthaler dan ecto's hahaha :D :D :D
 
Originally posted by oldy



Hmmm, deze ecto verbrand helaas wel snel..:(

Zag op discovery wat documentaires over het ontstaan van de huidige mens. Er is een theorie dat wij ontstaan zijn uit de mens uit afrika die naar europa trok en zich daar vermengde met de neanderthalers die in het koudere europa woonden. De neanderthalers waren veel gedrongener en steviger gebouwd dan de mens uit afrika. Dus endo's zijn meer neanderthaler dan ecto's hahaha :D :D :D


Maar of je nu blij moet zijn dat ecto's afstammen van afrikanen is ook iets wat je jezelf moet afvragen :D :D :D
 
Originally posted by NewbieNeo


"Waarom zijn de bananen krom?


Vaak wordt gezegd dat bananen krom zijn omdat ze naar het licht groeien, maar daar is geen snars van waar! Het licht speelt wel een rol in de smaak van de banaan, maar de vorm wordt er niet door beïnvloed. De ZWAARTEKRACHT is de boosdoener. De bananenvrucht heeft een 'negatieve geotropie'. Dat betekent dat de stengel waaraan de tros zich ontwikkelt recht omhoog groeit, en daarna doorbuigt onder zijn eigen gewicht. De bloemen wijzen dan naar beneden, maar omdat de vruchten tegen de zwaartekracht in groeien, krommen zij zich omhoog. De één meer dan de ander, afhankelijk van de plaats in de kam. Wil je liever een rechte banaan dan een kromme? Dan volgt hier een tip: Als je de groeistengel omhoog zou trekken, zodat hij rechtop blijft staan, zouden de bloemen omhoog wijzen en krijg je: rechte bananen!"

moest 't gewoon ff opzoeken... :D

THX man, dit heb ik nou altijd willen weten.
 
Back
Naar boven