MuscleMeat

Waarom gebruiken jullie anabole steroiden?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

muscle chicks

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
31
Waardering
0
Wij maken een profielwerkstuk over anabole steroiden en we zouden graag jullie mening hebben over dit onderwerp. We hebben daarom een aantal vragen zoals:
Waarom gebruiken jullie steroiden?
Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's?
Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen?
Wij zouden het erg fijn vinden als jullie een goede mening kunnen geven over dit onderwerp.
 
Als je nou een foto post en je nummer naar mij PM't mag je mij uitvoerig interviewen onder het genot van een ontspannende massage..

Ontopic; wij gebruiken anabole steroiden in grote lijnen om ons herstel en zo onze spiergroei te bevorderen. Andere argumenten voor gebruikers zijn een verbeterd uithoudingsvermogen en een toename kracht, maar in het algemeen gaat het om het bewerkstelligen van spiergroei.

De meesten hier zijn op de hoogte van de risico's, en voor diegene die dat niet zijn is dit forum natuurlijk een uitkomst aangezien er vele ervaren gebruikers actief zijn die graag hun kennis delen.

De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen :D Dit is in mijn kuurlog gedetailleerd beschreven ;) (zie link hieronder)

Ciao
 
simpel joch, waarom koop je dure kleren? waarom doe je plastische chirurgie, waarom koop je een dure auto? ...

omdat je het kan
 
Valt wat mij betreft weinig aan toe te voegen. De meeste zogenaamde nadelen zijn overdreven door mensen die geen kennis hebben over anabolen. De meeste horror verhalen kloppen dan ook niet. Dus het gebruik is eigenlijk minder erg dan men denkt, wanneer er verantwoord mee omgegaan wordt.

Maar het gebruik is natuurlijk nooit bevorderend voor de gezondheid. Alhoewel dit niet voor testosteron geldt.
 
Als je nou een foto post en je nummer naar mij PM't mag je mij uitvoerig interviewen onder het genot van een ontspannende massage..

Ontopic; wij gebruiken anabole steroiden in grote lijnen om ons herstel en zo onze spiergroei te bevorderen. Andere argumenten voor gebruikers zijn een verbeterd uithoudingsvermogen en een toename kracht, maar in het algemeen gaat het om het bewerkstelligen van spiergroei.

De meesten hier zijn op de hoogte van de risico's, en voor diegene die dat niet zijn is dit forum natuurlijk een uitkomst aangezien er vele ervaren gebruikers actief zijn die graag hun kennis delen.

De voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen :D Dit is in mijn kuurlog gedetailleerd beschreven ;) (zie link hieronder)

Ciao

Ik denk dat ze een iets dieper antwoord willen horen, je kan bijvoorbeeld ook gewoon natural trainen en een mooie fysiek opbouwen, waarom heb je besloten om aas te gebruiken ipv gewoon natural?
 
Ik ben er persoonlijk alleen maar gezonder op geworden, serieuze atleten hier op het forum die deze middelen gebruiken als ondersteuning van hun sport houden er verder een feilloos gezonde leefsT aan over..

Ons voedingspatroon is nagenoeg ideaal, en omdat we actief sport beoefenen is onze weerstand en gezondheid zowiezo beter dan dat van de gemiddelde persoon.

Je hebt je vraag goed gesteld, waarom gebruiken jullie anabole steroiden. Aangezien je ermee bezig bent als profielwerkstuk weet je dat dit medicijnen zijn die dagelijks bij patienten in het ziekenhuis worden toegediend (bv bij brandwonden), en ook bij oudere mensen bij HRT (Hormone Replacement Therapy) om de kwaliteit van hun leven te verbeteren. Het gaat pas fout bij misbruik, iets dat geldt voor alle medicijnen.. Ook aan een doosje aspirine kun je doodgaan.
 
Wij maken een profielwerkstuk over anabole steroiden en we zouden graag jullie mening hebben over dit onderwerp. We hebben daarom een aantal vragen zoals:

Waarom gebruiken jullie steroiden? OMDAT IK ANDERS NOOIT GROOT WORD!! :(


Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's? WELKE RISICO'S ZIJN DAT VOLGENS JOU?

Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen? WELKE NADELEN? WELKE VOORDELEN?


Wij zouden het erg fijn vinden als jullie een goede mening kunnen geven over dit onderwerp.


ALSJEBLIEFT
 
Ik ben er persoonlijk alleen maar gezonder op geworden, serieuze atleten hier op het forum die deze middelen gebruiken als ondersteuning van hun sport houden er verder een feilloos gezonde leefsT aan over..

Ons voedingspatroon is nagenoeg ideaal, en omdat we actief sport beoefenen is onze weerstand en gezondheid zowiezo beter dan dat van de gemiddelde persoon.

Je hebt je vraag goed gesteld, waarom gebruiken jullie anabole steroiden. Aangezien je ermee bezig bent als profielwerkstuk weet je dat dit medicijnen zijn die dagelijks bij patienten in het ziekenhuis worden toegediend (bv bij brandwonden), en ook bij oudere mensen bij HRT (Hormone Replacement Therapy) om de kwaliteit van hun leven te verbeteren. Het gaat pas fout bij misbruik, iets dat geldt voor alle medicijnen.. Ook aan een doosje aspirine kun je doodgaan.

je zou je vet kunnen verslikken in dat doosje ja!
 
Ik denk dat ze een iets dieper antwoord willen horen, je kan bijvoorbeeld ook gewoon natural trainen en een mooie fysiek opbouwen, waarom heb je besloten om aas te gebruiken ipv gewoon natural?

Ook dat antwoord zit al ingekapseld ;) Deze middelen maken onze lichamen vele malen efficienter dan bij niet-gebruikers. Mick Hart geeft het mooie voorbeeld van vele handjes in de spiercel die naar voedingsstoffen grijpen, bij een natural zijn er 5 handjes waarvan elk handje 60% van de voedingsstoffen weet vast te houden. Een gebruiker heeft 10 handjes die allemaal 99% van de voedingsstoffen weten vast te houden. Et voila.. Let wel, dat deze voedingsstoffen wel moeten worden geconsumeerd, een gebruiker krijgt het dus niet direct makkelijker voor elkaar dan een niet-gebruiker. Er zijn veel meer factoren die een rol spelen dan de middelen alleen. Dit is natuurlijk een zeer simpele uitbeelding van het werkelijke proces, dat elders op dit forum is terug te vinden.
 
Ook dat antwoord zit al ingekapseld ;) Deze middelen maken onze lichamen vele malen efficienter dan bij niet-gebruikers. Mick Hart geeft het mooie voorbeeld van vele handjes in de spiercel die naar voedingsstoffen grijpen, bij een natural zijn er 5 handjes waarvan elk handje 60% van de voedingsstoffen weet vast te houden. Een gebruiker heeft 10 handjes die allemaal 99% van de voedingsstoffen weten vast te houden. Et voila.. Let wel, dat deze voedingsstoffen wel moeten worden geconsumeerd, een gebruiker krijgt het dus niet direct makkelijker voor elkaar dan een niet-gebruiker. Er zijn veel meer factoren die een rol spelen dan de middelen alleen. Dit is natuurlijk een zeer simpele uitbeelding van het werkelijke proces, dat elders op dit forum is terug te vinden.

:thumbs:
 
Ook dat antwoord zit al ingekapseld ;) Deze middelen maken onze lichamen vele malen efficienter dan bij niet-gebruikers. Mick Hart geeft het mooie voorbeeld van vele handjes in de spiercel die naar voedingsstoffen grijpen, bij een natural zijn er 5 handjes waarvan elk handje 60% van de voedingsstoffen weet vast te houden. Een gebruiker heeft 10 handjes die allemaal 99% van de voedingsstoffen weten vast te houden. Et voila.. Let wel, dat deze voedingsstoffen wel moeten worden geconsumeerd, een gebruiker krijgt het dus niet direct makkelijker voor elkaar dan een niet-gebruiker. Er zijn veel meer factoren die een rol spelen dan de middelen alleen. Dit is natuurlijk een zeer simpele uitbeelding van het werkelijke proces, dat elders op dit forum is terug te vinden.

Helaas kan ik jou geen karma meer geven..

@TS; waarom in godsnaam een werkstuk over AS als je er niks over weet? doe het dan gewoon ergens anders over waar je wel verstand/kennis/ervaring van/mee hebt?

leraren hebben (WAARSCHIJNLIJK) een bepaald negatief beeld over bodybuilders en de daarbij horende as. dit ga jij niet zomaar ff veranderen door je werkstuk over as te houden.
 
interessant topic:D
 
Helaas kan ik jou geen karma meer geven..

@TS; waarom in godsnaam een werkstuk over AS als je er niks over weet? doe het dan gewoon ergens anders over waar je wel verstand/kennis/ervaring van/mee hebt?

leraren hebben (WAARSCHIJNLIJK) een bepaald negatief beeld over bodybuilders en de daarbij horende as. dit ga jij niet zomaar ff veranderen door je werkstuk over as te houden.

hier ga ik in mee.

intopic:

nou dames, eigenlijk is het al gezegd: steroiden gebruik door sneller en meer spieren te kweken.

en waarom dan? om persoonlijke redenen. Omdat je het mooi vind om gespierd te zijn. (waarom nemen sommige vrouwe siliconen / nose job / lyposuctie?) En waarom dan steroiden: omdat je tegen je natuurlijke plafond aanzit en niet meer veel meer groeit ondanks harde training en perfect dieet. voor sommige omdat ze niet jaren willen trainen om het ideaal beeld te krijgen dat ze willen. (Deze laatste reden is natuurlijk vaak het geval )
 
eigenlijk zou ik alleen al gebruiken omdat ik er zo ongelovelijk geil van wordt.. maar dat terzijde :D
 
Wij maken een profielwerkstuk over anabole steroiden en we zouden graag jullie mening hebben over dit onderwerp. We hebben daarom een aantal vragen zoals:
Waarom gebruiken jullie steroiden?
Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's?
Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen?
Wij zouden het erg fijn vinden als jullie een goede mening kunnen geven over dit onderwerp.


Als je er meer over wilt weten bel me maar dan gaan we eerst ff wat drinken en de volgende morgen leg ik je alles uit:D
 
Als je er meer over wilt weten bel me maar dan gaan we eerst ff wat drinken en de volgende morgen leg ik je alles uit:D

Als ik "On" zou zijn valt er niet meer veel uit te leggen, op een hoop schuurplekken een een blauwe poes na dan.
 
Volgens mij is hier laatst al een topic over geweest!
Waar een ieder ook zijn zegje in heeft gedaan.
 
er heerst in de "maatschappij" nog steeds een hoge mate van Taboe rondom het gebruik van anabole steroiden. het is ook vrij logisch..het zijn Medicijnen en de kennis en kunde omtrent medicijnen is in principe beperkt tot de elite die ookwel doctoren of artsen genoemd worden. Echter zijn er weinig artsen die inhoudelijk echt verstand hebben van het effect van anabole steroiden op het menselijk lichaam.

Door veelal misbruik van gebruikers door het gebrek aan kennis ten aanzien van anabolen steroiden, hebben anabolen een (hele)slechte maatschappelijke acceptatie/ reputatie verworven.

Echter is er ook een groep gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn, die (trachten) er zo verantwoordelijk mogelijk mee om gaan, door zich te informeren in de desbetreffende stoffen en de uitwerkingen ervan op het menselijk lichaam de analyseren, om zo de bijwerkingen te minimaliseren.

door een forum als DBB worden gebruikerservaringen dan ook ruimschoots besproken om valkuilen te minimaliseren en ontwikkelingen te monitoren. door inhoudelijk in te gaan op de theorie en praktijk wordt er als het ware een omgeving gecreeërd waar (hopelijk) risico´s geminimaliseerd worden.
(maatschappelijk verantwoord)

zo..de inleiding heb je in iedergeval al tutje..
 
Wij maken een profielwerkstuk over anabole steroiden en we zouden graag jullie mening hebben over dit onderwerp. We hebben daarom een aantal vragen zoals:
Waarom gebruiken jullie steroiden?
Zijn jullie echt goed op de hoogte van de risico's?
Wegen de voordelen zwaarder dan de nadelen?
Wij zouden het erg fijn vinden als jullie een goede mening kunnen geven over dit onderwerp.

1-Omdat de meeste mensen hier het gebruik van aas lekker vinden.

2-Wij zijn op hoogte van alle risico's.

3-Voordelen wegen veel zwaarder dan de nadelen.

4-Een tip, jongens ik zal zeggen pak een kuurte dan weetje pricies waarom we het doen.
 
Helaas kan ik jou geen karma meer geven..

@TS; waarom in godsnaam een werkstuk over AS als je er niks over weet? doe het dan gewoon ergens anders over waar je wel verstand/kennis/ervaring van/mee hebt?

leraren hebben (WAARSCHIJNLIJK) een bepaald negatief beeld over bodybuilders en de daarbij horende as. dit ga jij niet zomaar ff veranderen door je werkstuk over as te houden.

Wees blij dat ze ook hier komen voor informatie... Of wou je ze liever hun informatie van de site van Hans Kroon laten halen? Of bij een gemiddeld 'mannetje' of zo, die van een nakuur nog nooit heeft gehoord. Er is zoveel onzin te vinden het over gebruik van anabolen. Een werkstuk maak je meestal omdat je informatie over het een of het ander wil verzamelen en bundelen.
Enige manier om een negatief beeld te veranderen is objectieve informatie, die het tegendeel bewijst, of niet?

ik gebruik overigens niet. Heb het niet nodig. k zou graag in het topic willen slingeren dat veel mensen te vroeg naar AS grijpen, met een ontzettend kleine kennis van de middelen. Ik heb geen directe afgunst van het gebruik, zeker niet. Maar om sommige gebruikers moet ik wel hard lachen :D

Zoek eens door de sticky's in de anabolensectie. Dan kan je zien dat het gebruik van AS een geweldige basiskennis vergt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven