AndroidHealthClinic

Waarom geen bullshit topics, maar wel die vieze klote... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.932
Waardering
552
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
..."ik heb 3000 karmapunten", of "ik heb 1000 posts" topics?

Oja, en laten we dan maar al hélémaal verjaardag topics in Chat & Convo afschaffen, of die naar Gare Hanenhok plempen. C&C zou alleen voor discussies moeten zijn. Als we dan toch consequent gaan spelen.
 
Met welk been ben jij uit bed gestapt? Of heb je een strafpunt ontvangen?
 
Waar is het gare hanenhok dan voor?

En wat boeit het, als iemand er trots op is, laat diegene gewoon.:)
 
Tiens, dat Eric deze nog niet gesloten heeft... :D
 
Ik ben het wel met hem eens.
 
Bench, jonge, wat kan jij toch ooit zeiken :p

Dat je mijn bitch bent wil niet zeggen dat je dan ook de hele dag moet gaan lopen bitchen...
 
ja ga je druk maken over een forumtopic met een slotje, lekt de regen in brabant door je dak heen ofzo?
 
Bench, je hebt gelijk!

maar wat doe je eraan.. vroeger (2002/2003 en 2004) werdt er pas serieus gepost, nu komen er allemaal ecto's (sorry bench) om de hoek kijken en rotzooi posten.. als je begrijpt wat ik bedoel
 
beetje offtopic maar ik heb met deze post een mijlpaaltje bereikt... het is namelijk mijn 1866 ste post.. mijn geluksnummer.. Het jaar waar een Oostenrijkse vloot een veel grotere Italiaanse vloot versloeg in de Adriatische zee.. slag van Lisse wordt het wel eens genoemd. Is me altijd bijgebleven.. was groot nieuws toen der tijd.
 
Ik hoop dat je het cynisme van 2906 posts inziet. Ik hoop ook dat je snapt dat die elberto een member is die nooit post, daarom had ik expres zo'n verjaardagstopic aangemaakt :D

Oja, wat dan ook wéér erg grappig is, is dat je wel verjaardag topics voor bekende members mag aanmaken, maar een member met 20 posts die een maand niet heeft gepost en niet bekend is, dat mag opeens weer niet. Nee, want dan komen er tèveel topics.

Hier op het board wordt altijd met 2 maten gemeten. Beetje infantiel beleid.
 
Bench, jonge, wat kan jij toch ooit zeiken :p

Dat je mijn bitch bent wil niet zeggen dat je dan ook de hele dag moet gaan lopen bitchen...

Opkomen voor je recht heet dat, bitch!
 
Uit een andere thread :

Niet huilen, het slotje was al in aantocht. Locked bij deze.

- Lock ik niet, er wordt gejankt
- Lock ik wel, er wordt gejankt
- Lock ik te snel, er wordt gejankt
- Lock ik te langzaam, er wordt gejankt

Conclusie, er wordt teveel gejankt.

..."ik heb 3000 karmapunten", of "ik heb 1000 posts" topics?

Oja, en laten we dan maar al hélémaal verjaardag topics in Chat & Convo afschaffen, of die naar Gare Hanenhok plempen. C&C zou alleen voor discussies moeten zijn. Als we dan toch consequent gaan spelen.


Daarom dus, er wordt al zoveel gejankt.
 
Uit een andere thread :






Daarom dus, er wordt al zoveel gejankt.

Drogreden. Kwestie van een goed en duidelijk beleid voeren. Het punt nu is, denk ik, dat niemand weet wanneer er precies wat gebeurt.

Kwestie van de teugels strak aantrekken.
Als je mijn ingeving wilt weten:
Verjaardag topics en andere niet-inhoudelijke meuk (dwz: niet discussie waardig) naar het Gare Hanenhok. C&C moet gewoon vrij blijven van troep, dat staat als een paal boven water, vind ik.
Gare Hanenhok volledig vrijgeven om allerlei troep te posten. Posts worden toch niet gecount, maar mensen kunnen daar lekker hun onzin kwijt. Mooi toch? Laat ze maar doen wat ze willen. Zo zijn de onzin-fora overal. Gewoon een trashcan.

Op die manier kan C&C alleen maar interessant blijven, en het Gare Hanenhok voor alle kloters. Kan er ook niemand whinen dat hun topic om niks wordt gelocked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven